TTT 120....en we gaan maar door

Viva: Voor jou schiet het helemaal op, jij kunt echt aftellen voor je naar portugal gaat. Ging jij ook niet nog ergens naar toe, ben even kwijt waar heen

Tja ben het totaal vergeten, weet jij het nog??

volgens mij ga ik eerst zaterdag nog uit eten ofzo…misschien kom ik nog wel een paar bekenden tegen…

@Viva: Nee nog niet. Misschien dat ik vanmiddag even langs ga of anders wordt het ergens deze week. Maar komt goed hoor, weet voor 100% zeker dat ik dit niet zo ga doen. En zoals Jac ook al zei, volgens CAO mag dit niet

groot gelijk, scharrel het cao ff op, dan kun je haar daar gelijk mee om de oren meppen.

@Viva: Ik heb echt geen idee wat je na portugal gaat doen:crybaby:. Zaterdag uit eten, gezellig, iets speciaals te vieren?

Nee alvast een beetje orienteren he wat we na portugal misschien wel gaan doen>>>:vak02::wub:

Goedemorgen allemaal :zon02:
Ook hier heerlijk geslapen. Vandaag niks bijzonders te melden.
Gasfornuis loskoppelen en afvoeren naar de schuur, morgen komt er een nieuwe:thumbsup: Kan ik de vrijgekomen plek vandaag nog ff poetsen, hihihihihi.

@Marion: succes op je 1e werkdag !
@Roanna: helemaal vergeten je te feliciteren met je zoon… bij deze :kus:
@Viva: aan het aftellen voor Portugal

Cyn nog niet gesignaleerd ?

Heb in de Cao gekeken en hoe er nu gepland wordt mag dus echt niet. Dus hoe ze het oplost zal me eigenlijk een worst zijn

Carla, wanneer heb je je 2e gesprek??
En een nieuw gasfornuis…kijk eens aan…

Ja aan het aftellen, de koffers zijn van de zolder gehaald…
ben benieuwd wanneer mijn tickets komen, zal wel eind van de week zijn ofzo, althans dat hoop ik.

Nee gaat ze de gaten zelf maar opvullen nietwaar.:beef:

Hier is de halve tuin afgegraven. Er moeten nieuwe terassen komen en guess what, komen ze morgen en woensdag leggen:crybaby:. Kon niet volgende week, hebben ze geen tijd

O arme Toos,…ben je lekker mee zeg…hihihihi…hubbie misschien nog wat vrije dagen over???

Ze zoekt het maar uit hoe ze het doet. Heb info gevraagd bij P&O wat het me scheelt als ik naar 16 of 18 uur zou gaan. Zou dat willen om dit soort blokken te voorkomen. Collega’s verklaren me voor gek om uren in te leveren omdat ik een teamleider heb die niet kan plannen. Wordt er een beetje simpel van, na een gesprek gaat het weer even goed. Over DDDDDDDDDDDD gesproken Pffffff

Wat een geluksvogel ben ik he. W. is morgen en een deel van de woensdag thuis, dus kan ze mooi zeggen dat de boel pas na 4 uur aangetrilt mag worden. Of ze moeten dat vrijdag komen doen

Heb inmiddels moed verzameld om de toko recht te trekken, ga maar eens wat doen.

Toos, mazzel dat dochterlief thuis is, maar het blijft waardeloos, moet jij slapen, gaan ze met stenen lopen smijten, en hamertje tik spelen…nou veel succes met het rechttrekken he…
rustig aan dan breekt het lijntje niet…

En ik zit hier al vanaf 7.30 uur duimen te draaien…grrrrr…terwijl thuis er genoeg werk op me ligt te wachten…

Meiden let op, je moet als je een tomtom hebt, deze af en toe updaten, dat heb ik gedaan. Nou niet doen!!! In de nieuwe update zit een foutje, zodat je geluid bijna niet meer te horen is. Ik heb contact gehad met tomtom en ik heb nu een software bestand via de mail gekregen om deze nu weer op tommie te zetten. Hopelijk werkt het, want je hebt een philipsoorbel nodig om dat ding nu te verstaan.

2e gesprek is a.s. woensdag om 17.00 uur !

@Toos:
Sterkte meid…Hier zijn ze de rondweg aan het asfalteren, zijn al 2 weken bezig en het schiet maar niet op. Wij wonen praktisch aan die rondweg, dus…hoef verder niks uit te leggen.

Hebbben nu de nieuwste software(maar niet geheel legaal) erop staan, maar hier geen last van. Hebben net van hubbies werk een ‘nieuwe’ (oud model) maar ook geen last mee…(dus onze ‘ouwe’ en de ‘nieuwe’ van hubbies werk)…maar ik zal m het doorgeven

Ohhhh meiden krijg er vandaag geen gang in…

@Toos: Oordopjes??? Hier werkt dat prima…hubbie heeft ooit in de gang naast me de plavuizen eruit ‘gerost’ en ikke diep in slaap doorgegaan…