Marion : staat er al enne heb nu alweer heimwee :o
Suc6 he morgen
@Raak
Het is de moeite waard dus!!! En die 3 dagen, is dat lang genoeg voor Cappadocie of had het wat langer gemogen?
@Raak: Oh toch nog een verslag van je. Mooi meid, dat was dus genieten zo te lezen.
Je gaat alweer? Joh, waarheen nu weer dan? :wereld: Nou, ik lees het morgen wel weer dan.
:slapen: :idea:Uit hier.
Marion : dit gedeelte was te doen in 3 dagen maar we hadden een heel druk bezet programma, had het wel meer relaxed willen doen, maar zal mijn leeftijd wel zijn haha
Roanna : welterusten:dag:
kan geen foto’s plaatsen, krijg iedere keer bericht security code missing ??? Bloem : hellup… mag ook andere keer hoor :kus:
@Raak
Dat lijkt mij ook, dat het veel haastje-repje is. Dat heb ik al altijd met excursies, de dingen die ik interessant vind moeten in sneltreinvaart en waar ik geen bal aan vind zoals zo’n leerwinkel of bij de juwelier hang je uren rond. Ik doe het dus liever op mezelf.
Marion : klopt maar aan de andere kant was de gids werkelijk gigantisch, de info die we kregen
en de sfeer in de groep was ook fantastisch, we hebben zo ontzettend veel plezier gehad dat je je vermoeidheid gewoon weer vergat
Ga nu lekker naar boven, tot morgen all, hoop dat ik dan de foto’s kan plaatsen :kus:
Een gezellige groep maakt ook veel goed, en een goede gids al helemaal. Zit ook veel verschil in he! De een vertelt aan 1 stuk door en de ander alleen het hoognodige.
Truste!!!
:idea:
Heerlijk geslapen, hubbie nog op t werk(onderweg naar huis) en lekker op mn gemakkie, bakkie koffie erbij opstaan.
Zo naar t werk, en dan kom ik wel weer langs
@Raak: Wat een update… En je verslag doet me erheen willen. Die sur-realistische wereld, dat herken ik. Zeker in de vroege ochtend, geen geluiden, een enkele inwoner die met kar, of paard en wagen door het dorp daar ‘crosst’. en de ABSOLUTE stilte(ohhhhhh of je in een luchtballon zit!) en zooooo mooooiiiiiii!!! We horen van de week nog wel je verslag ergens ![]()
@Marion ik duim nog steeds…en deze week: YOU GO GIRL!! Laat maar zien dat we niets verleren!!! :kus:!
@lle anderen: Op naar een nieuwe(korte voor vele) werkweek. Let’s go for it(dan maar, als ik jullie moed in praat, doe ik het mezelf ook :lol:)
(en ZOOO staat die klok weer achter hier gewoon DRIE uur!!!)
[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal
[/COLOR]
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
mogguh ladies.
ikke heerlijk ontspannen geslapen… had alleen nog wel langer gewild…
3 dagen werken… is te overzien…
@ marion, heel veel succes vandaag!! en plezier! zet em op
@ raak, ff vertellen hoe en waar je je foto’s wilt plaatsen, er zijn meerdere manieren…
Goede morgen meiden … voor jullie allemaal een dikke :kus:
Mijn bakkie en een sigaretje en dan ben ik er bijna klaar voor. Ik heb er zin in en al weet ik dat er een hoop verandert is, toch voelt het ook vertrouwd in mijn witte hesje.
Maar het voelt vooral als een nieuw begin, de start in van nieuwe leven. Stom he?
Goedemorgen meiden…
Marion succes met je eerste nieuwe werkdag…go girl
Bloem lekker geslapen
Raak genoten, en een mega update…
Roanna nog gefeliciteerd met je zoon
Beps houd de moed erin…
Hier weer achter mijn bureau… het echte aftellen is nu voor ons gestart over 2 weken ben ik geland in Faro…
Weer terug van werken, gelukkig best druk…
Nu even NIETSEN!!!(*zoo heb ik daar zin an!)
Goedemorgen all.
Nou, ik heb ook weer heerlijk in coma gelegen hoor. Niks gehoord en gezien.
Nu ff aan mijn 1e bakkie en dan op naar de korte werkweek, des te eerder is het weer 17 Juni. Deze week best een drukke week. Moet overal naar toe in de vrije uurtjes, maar gelukkig wel leuke dingen.
@Marion. Zet 'm op vandaag hoor! Heel veel succes en natuurlijk ook plezier, want dat is ook best belangrijk in je werk.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verpleging/2.gif
Iedereen een fijne dag weer verder. Beps alweer een paar uur voor de POT erop zitten, dus hij gaat lekker. Hoelang eigenlijk nog? >>>
nog 3 maandagen ![]()
@ marion nee is toch helemaal niet gek. dit is een nieuwe stap in een nieuw leven!
Goeiemorgen,
Vannacht prima geslapen, wil vandaag de toko rechttrekken en nog even een uurtje ofzo voor slapen. Hier weinig nieuws onder de :zon02:. Nog 33 dagen te gaan voor… tja waarvoor ook al weer>>>.
@Raak: Wat een mega update, je hebt nog geen last van DDD hoor
@Marion: Succes vandaag, start met een nieuwe baan en begin van een nieuw leven:kus:
@Roanna: Overheen gelezen:redface:. Nog gefeliciteerd met jullie zoon
@Viva: Voor jou schiet het helemaal op, jij kunt echt aftellen voor je naar portugal gaat. Ging jij ook niet nog ergens naar toe, ben even kwijt waar heen
Ohhh over 2 maandagen heb ik al vrij…
Meiden het is belachelijk ik weet het, maar ben er ZOO aan toe!!!
Nou goed,
@Marion: Nee is niet raar. Het is een nieuw iets, niewe stap vooruit naar je eigen ding. Nu hopen dat er snel een(dat) huisje komt… dan kun je gaan bouwen. En vandaag is de 1ste steen daarvan…:kus:
en nu… hihihihihhihi
Heerlijk even niets he meiden, iedereen wordt zo ondertussen kriegel van het aftellen…hihihihi…over 14 dagen ben ik in mijn appartement…zonder vertraging dan he.
Toos je mond al opengetrokken over dat achtelijke rooster???