@Roanna: Nog van harte met het feit dat je ooit zoveel jaar geleden bevallen bent ;)!!!
Hier zijn we weer terug van het wokken, zoooo was dat weer lekker…veel scampi’s en vleesje en voorafjes en ohhhhh IJSSSSSSSS(hihihihi…)
@Roanna: Nog van harte met het feit dat je ooit zoveel jaar geleden bevallen bent ;)!!!
Hier zijn we weer terug van het wokken, zoooo was dat weer lekker…veel scampi’s en vleesje en voorafjes en ohhhhh IJSSSSSSSS(hihihihi…)
mhmhh ijs… daar heb ik nu ook trek in… met een bak stragiatella ijs op de bank ofzo…?
ga maar es het journaal kijken denk ik… al heel de dag achter de pc gezeten
Ikke gek op Lychee…en daar was gewoon ook heerlijk ijs van…
We hadden in maart dit aan paps gegeven voor zn verjaardag. Vanmorgen besloten dat ik geen zin had om te koken, ouders gebelt en snel besloten dat vandaag verjaarskado-dag was, dus moesten we allemaal mee…wat een opoffering…:unibrow::chin:
ja echt vreselijk balen zoiets… ![]()
:unibrow:
Ik ben verder zo duf als de pest. Weer is beneden alle peil, ik heb behoefte aan ZON… ZON en VEEL ZON!!!
Ohhh gaaaaap … en de vakantie duurt nog zo lang, het is nog meer dan 10 dagen dus ik tel nog niet :hihi:
Pffffffffffff…voor mij dan nog vandaag nog precies een maand. Nog 31 dagen ofzo. Wat een end nog. Hoe kom ik dat door? :vak02:
@ Carla: Ergens vroeg je nog of er ook windschermen op de pieren zijn. Nou, dat heb je goed gezien, die zijn er. Kan je ook niet wegwaaien. :zon02:
ik heb het ook vrij koud… vorige week leuke zomer kleding gekocht maar kan me gewoon niet voorstellen die ooit in NL aan te kunnen…
ik ga ook maar eens slapen denk ik…
Dat koude heb ik ook. Heb nu mn slippers weer hervonden, dus koude voeten…
Ook ik ga naar bedje, heb morgen weer zo een vroeg kort dienstje dus ga er maar bijtijds in. Kijk het laatste stuk maar in bed(heb m minder dan een half jaar geleden nog gezien, dus ,…)
Tot morgen meiden…
Weltrusten dames en tot morgen weer. Werkse allen weer en voor de meesten van ons ( incl. moi) :arrow: een korte week.
Truste. :slapen: :dag:
ja dames, slaap lekker
Zo, eindelijk bijgelezen, veel telefoon tussendoor gehad.
Viva : weer geen prettige week gehad:kus:
Toos : hubs verjaardag geslaagd geweest en weet nu ook waar Abraham de mosterd haalt, nog proficiat
Beps : wilt echt NU op vakantie, duurt niet lang meer hoor
Bloem : heeft lekker laten trussen door machine en nog steeds trouwdatum niet uitgewist
Trl: heeft toch ook weer dipje gehad:kus:
Carla : is druk met baan zoeken
Marion : ook weer terug en heeft N ook meegenomen, is geen goed teken he, geef ze maar een dikke knuffel van mij enne hopen dat het huis doorgaat
MK ; heeft het druk maar nu toch ook wat vrije tijd voor haarzelf genomen, lekker toch
Kaylo : gaat ook niet helemaal lekker he, je weet dat je hier altijd alles kwijt kunt, vond je Belgie niet goed ?? is wel een toffe gast hoor, ik ken Patrick persoonlijk
Roanna : gefeliciteert met de verjaardag van je zoon, dan merk je dat je ouder wordt he, jongsten van mij worden al 37, au au.![]()
Cyn : mocht jij niet mee van de dames ??? waarheen ook alweer ?? Nou van mij mag je komen hoor !!
Miere : is haar best aan het doen om oma te zijn, gevoel moet nog een beetje wennen. Gewoon genieten meid, rest komt vanzelf
Jac : met vader gelukkig weer beter en 28 mei verder onderzoek
Nou hoop echt niet dat ik iemand vergeten ben, anders sorry :dag:
@Raak: Nou meid, dat was een grandioze update van je. Geweldig wat jij allemaal onthouden hebt. Knap hoor. Dan zou je toch niet zeggen dat je jongsten al 37 worden. Chapeau!!
Maarre… heb ik ergens wat gemist? Hoe was jou vakantieweek? Heb ik erover heen gelezen? Nee toch?
@ raak, wow je hebt echt alles teruggelezen!!
we wachten met smart op je vakantieverhalen… foto’s!! hahaha
truste!
had net mijn hele verslag af, wil posten, sluit wereldwijzer, weg tekst:so:
Good evening ladies!
Iedereen de zondag ook weer doorgekomen las ik.
@Roanna
Nog gefeliciteerd met je zoon
@Beps
Heeft lekker gewokt en laat de scampies lekker zakken op bed.
@Bloem
Wil met een bak ijs de bank op.
@Raak
Nerdesin? ik ben zooooooo benieuwd naar je verhalen over Cappadocie.
Mijn dag vandaag. Mams was op de koffie en samen langs het huis op gereden. Brief gepost en natuurlijk weer een extra aantekening gemaakt waarom ik het huis zo graag wil hebben. Je kan het niet vaak genoeg zeggen he.
Mijn werkmap maar eens door gekeken want morgen gaat het feest beginnen. Zal wel wennen zijn, de hele week op pad. Wel lekker een betaalde vrije dag er tussendoor. Kan ik rustig aan wennen.
O en ik heb ook nog plaatjes geschoten in de tuin. Van een koolmeesje dacht ik, heb er geen verstand van, ze hebben een nestje gemaakt in een kruik. Ik zag ze telkens fladderen vanuit de keuken en dacht die moet ik op de foto.
En na het eten kwam N nog even op de koffie. En nu ligt madam heerlijk in de relaxmode in bed want ik moet wel fit zijn morgen.
En ondertussen is Raak ook langs geweest met een super update. Je hebt het al verder gebracht dan ik. Heb niets terug gelezen van het gebabbel in mijn vakantie.
Marion,heel veel succes morgen.
eerste dag : simpel, maar schoon hotel.heel vriendelijke mensen.2e dag busreis naar cappadicia, onderweg al veel gezien, in de sneeuw gestaan, en genoten,hotel cappadocia in Urgup,schitterende ligging en goed hotel.was het dorp waar ook asmali konak opgenomen was in 2002 en toen ik de serie zag wilde ik er meteen al heen.3 dagen lang gelopen in een surrealistische wereld, echt zo fantastisch en schitterend.hebben echt alle 4 genoten van begin tot eind. toen weer terug naar Antalya, busreis viel beetje lang uit, vooral omdat we inmiddels al erg moe waren.nog 3 dagen excursies gemaakt die ook allen de moeite waard waren. Dus zoals jullie al begrepen hebben : als je van cultuur en geschiedenis houdt : een heeeeeel grote aanrader. Enne dames : toen ik vertrok was het 38 graden !!!Heb alleen geen tijd gehad om te zonnen. Maarre misschien ga ik dit jaar nog wel een keer terug…naar Turkije…![]()
![]()
:lol::lol::lol:
Thanks … zal wel lukken hoor. Al is er heel veel veranderd, toch is het ook vertrouwd want ik deed dit werk ook voordat J geboren werd.
Bedankt alsnog voor de felicitatie’s. :chin:
@Marion: Oh meid, wat spannend allemaal he! Heel veel succes morgen en ga ook nu daar weer voor duimen, dat alles goed komt. :kus:
@Raak: Oh, dat is dan ff pech hebben. Gloeiende, gloeiende dan he? Hele lap tekst zo maar weg, foetsie. :tssk: Nou, we hebben nog wel heel even ( eventjes maar hoor) geduld dan.
Nou, ik ga ook afsluiten hier. Ik zie jullie morgen weer. :kus:
:slapen: >>>