crematie was plechtig, en een kleinzoon speelde piano, zo mooi (zit ook op het conservatorium, dus mochten ook wel wat verwachten)
gisteren naar de veilig geweest 10 jarig bestaan en gisteravond naar een verjaardag.
wat een bud weer zeg, we zijn hier zowat weggespoeld.
Straks viste van zwager en schoonzus.
Marion we gaan duimen voor jou
Raak weer terug van de rondreis…we zijn benieuwd hoe je het allemaal ervaren hebt.
Bloemmie vaat in de tas en naar paps en mams, gemak diene de mens nietwaar, Toch nog naar Vianden geweest. En bepaalde data’s in je herinnering, die zal je er ook nooit uit kunnen bannen hoor.
Voor de rest ben ik het even kwijt…ik meld me weer…vandaag en anders morgen.
Ben er ook weer ! Heerlijk uitgeslapen en nu een luie dag ingepland.
@ Bloem:
Logisch hoor, zo’n dag zal wel nooit helemaal uit je gedachten verdwijnen.
@ Marion:
Natuurlijk ga ik ook duimen.
@ Raak:
Welkom terug. Ben ook heeeeeeel benieuwd naar verslag en foto’s.
@ Roanne:
Alles weer spic en span ?
Rest ben ik even kwijt :o
Heb hier ook maar even een fotoalbum aangemaakt en daar de foto’s van onze Turkije-vakanties 2008 opgezet.
@Carla: Ja, alles weer kraakhelder… nouja :tssk: zo goed als!!!
Nu even op kokkie wachten en dan op naar de verjaardag.
Ondertussen even sites aan het bekijken voor een camera voor kokkie. Hij had gister wat gezien bij de MM en ga ff voor 'm uitzoeken, of het wat voor hem is. Hij moet namelijk niet al tè technisch zijn. Ha, ha.
Goeiemiddag,
Kom even aanwaaien. Dit weekend avonddienst en vanaf morgen 3 nachten. Vannacht niet zo goed geslapen, tot een uur of 3 vreselijk onweer. Bliksem is hier vlak in de buurt ingeslagen, hoorde het gewoon knetteren. Verder eigenlijk niet zoveel te melden. O ja heb over een week of 5 een afspraak, maar weet even niet meer waar en met wie>>> @Raak: Welkom thuis, heb je het naar je zin gehad? @Marion: Ga ontzettend hard voor je duimen, wordt tijd dat het gaat lukken @Bloem: Afwas in truus van paps en mams, je hebt gelijk, lekker makkelijk @Roanna: Op verjaarsvisite, veel plezier en kokkie op zoek naar een camera. Stapt hij af van de rolletjes @Viva::kus: voor jou @Trl: Heeft het niet makkelijk, dus ook een :kus:voor jou @Jac: Hoop dat er wat uit het maagonderzoek komt en fijn dat het weer beter gaat met paps @Kaylo: Ook al in :crybaby:, ben toch bezig dus ook voor jou:kus:
Toen was ik het helemaal kwijt, ben geloof ik aan vakantie toe>>>
@ marion, nee paps en mams zijn werken op zondag, vandaar dat ik de hondjes doe
meestal zijn ze pas rond 4 h thuis, maar nu al om 2 uur hahahaa
wat hebben ze gelachen met mijn vaat in hun machien! hahahaa maar goed, ik heb het wel mooi schoon weer in de kast en de was draait… lekker een rustige zondag want ik ben echt steenkapot weer…
Zo meiden ik ben geland…
Alles in huis weer aan kant, spullen van het werk terug…en zometeen maar eens wokken, heb mn ouders uitgenodigd…hebben zij ook een rustige zondag…
@Bloemmie: hihi… vaat onder je arm mee haha!!! Maar wel slim, nu is alles schoon en kan jij ontspannen
@Toos: Sterkte vannacht!!!(en de komende nachten!!)
@llen ik ben het weer kwijt…na nachtdiensten zijn mn hersens 1 grote vergiet…
Tot vanavond
Zo, wij ook weer terug van de zoon. De jongelui komen vanavond pokeren, dus wij op tijd weg en je dan kom je automatich langs de KFC dus… Kan echt niet anders! Je moet er langs. :unibrow:
Nou, ik denk dat ik niet veel van de film zal zien. Duurt mij te lang en kan me dan toch niet concentreren, maar ach wat geeft het.
Bloem, zo toch fijn de schone vaat in de kast. :unibrow: Voor herhaling vatbaar dus.
Ik hoorde het net van anderen ook dat er vannacht hier en daar zo’n onweer is geweest. Kokkie zei, hier ook wel wat, maar ik heb echt niets gehoord of gezien.
ik ook niet, maar ik lag dan ook in coma…
ik denk ook niet dat ik em ga kijken, heb hem kort geleden nog gezien en wilde op tijd naar bed…
vrijdag wel bernini mysterie kijken