TTT 120....en we gaan maar door

@Beps: Oh, al druk aan het werk. Nou, dan zal ik je niet te lang van je werk afhouden, per slot van rekening moet de POT wel vol komen he!!

Nou meissie, werkse lekker thuis en zie dat je de eieren en de rapen gaar krijgt vanavond. :wink: Ha, ha.

t was gewoon even druk, al 6 telefoontjes gehad!

trusten voor een ieder, tot morgen

zo dames
ik ook weer thuis
tot aan maastricht was het schitterend mooi weer, daarna bewolkt en eenmaal in LUX zwaar bewolkt… maar gelukkig heel de dag droog gehouden… alleen op de terugweg wat regen

we hebben rondgekeken in Luxembourg en zijn daarna naar Vianden geweest. Vooral ook lekker rondgereden. was gezellig… wel een beetje dood en de jackpot gevonden qua ansichtkaarten… missie geslaagd dus :smiley:

@ beps gefeliciteerd met je prijs…
de rest… sorry… ben t alweer kwijt

@Bloem: Niks bijzonders gemist hier hoor! :lol: Het was vrij rustig geweest, dan alleen… schitterende foto’s op het ADR topic.

Jou missie qua kaarten dus geslaagd!! Kun jij voorlopig weer vooruit.

Wel een mooie omgeving waar jij dan bent geweest vandaag. Kwamen er altijd met de bus naar Spanje langs/door en zei dan weleens tegen de familie, als ik zeker wist dat het hier ook altijd mooi weer zou zijn, zou ik er best wel een weekje willen zitten.

Dames, jullie zijn ook al moe en Beps moet werken, dus ga ik even de uitslag van het Zongfestival kijken ( ook al zo’n bagger) en dan lekker nog even tv kijken in bed.

Weltrusten all en tot morgen weer. :dag: :kus: :slapen:

Bloemmie welkom terug weer helemaal uit t buitenland :)!
en vol met kaarten, jij helemaal gelukkig…

en nu…werken(geen zongfestival, ze shinen niet meer…;))

wie heeft er gewonnen dan…?

nog niemand geloof ik haha…
puntentelling is er nog

Ook weer terug van de verjaardag. Iedereen was moe, dus niet zo laat geworden.
@ Allemaal:
Bedankt voor alle felicitaties…heel lief van jullie :kus:

@Beppie:
Wauw, da’s nog eens een leuk prijsje winnen zeg. Dat wordt genieten :slight_smile:

Ga ook de koffer in, ben brak. Welterusten, hasta maƱana :dag:

zie dat het noorwegen is geworden
ik ga ff opruimen en ook richting bed

Trusten …

Arme Cyn, ze ā€˜haatte’ dit lied…hihihihihihi

jahaa… heb 2 zinnetje geluisterd en herkende het van wat cyn had voorgedaan… meteen de tv uitgezet
en ik ga slapen… moe…

:slapen: lekker

Goede morgen meiden …
Ik heb bij gelezen maar veel is er niet blijven hangen.
Toos aan het werk het weekend, Roanna heeft een nieuwe jas, Beps een mooie prijs gewonnen … gefeliciteerd, Bloem een mooie dag gehad en veel kaarten kunnen scoren, Cyn haat het winnende liedje, Kaylo en Oma ook nog even langs geweest, MK heeft heerlijk liggen zonnen op de bank … en toen wast leeg.

En dan heb ik nog nieuws! Ik had een brief van de woningstichting gisteren en er is een heeeeeeeeeel kleine kans dat ik een huis heb. Het huis waar ik al 2 keer voor gebeld heb. Maar er moeten, volgens de brief, wel heel veel mensen weigeren voordat ik het heb dus ik durf bijna niet te hopen dat ik de gelukkige ben. Het gaat een hele spannende week worden, tot de 22e kan men reageren dus ik verwacht dat ze per juni willen verhuren.

En nu aan het werk.

:portugal:[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:[/COLOR]

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Marion,spannend ga zeker voor je duimen.

Bloem,missie geslaagd …

Goedemorgen.

@Marion: Best goed nieuws dus. Ze denken in ieder geval aan je en nu maar hopen, dat het voor jou mag zijn. We gaan weer duimen voor je hoor Marion en J. :kus:

Verder niets te melden. Even hier beneden strak trekken (gister boven al gedaan) en dan vanmiddag op visite.

Nu nat hier. Zal kokkie fijn vinden daar op die tuin. :tssk: Blehhhh, maarja je kan ook niet altijd alles hebben he en vanmiddag zal het weer opklaren.

Jullie allemaal een hele fijne zondag verder.

:dag: >>>

Goedemorgen All, ben weer terug, helaas voorbij :o
Ga nu proberen wat bij te lezen en zal strakjes reageren en een verslagje plaasten. Daarna weer aftellen naar… 17 Juni :kus:

mogguh mensen…

ik ben ook weer wakker… gosh wat heb ik diep geslapen zeg…
duurt wel ff voor ik echt wakker ben… starx ff de hondjes uitlaten

• nu niet lachen* maar ik zit te denken om mn vieze vaat bij mn ouders in de vaatwasser te stoppen, hahhaa, heb er echt geen puf voor, maar moet gebeuren en ik ga daar toch heen… ze hebben het al meerdere keren (voor de grap) gezegd: ā€œdan neem je toch je vaat meeā€ hahaha… of is dat TE?! hahaa, wie lui is moet slim zijn toch?

@ marion, wow!! als dat toch eens zou mogen!! wow… duimduimduimduimduimduimduim!! kaarsje aan!! erg spannend!

trouwens, gisteren was mn trouwdag, hiephoi maar niet heus. vraag me af of ik ooit die dag ga doorkomen ZONDER eraan te denken… zal wel nie he?

@ raak welcome back!!

Jullie moeten wel heel erg veel voor me duimen de laatste tijd he?

@TRL
Nog plannen voor vandaag?

@Roanna
Op visite vanmiddag … veel plezier!

@Bloem
Denk niet dat die dag voorbij gaat zonder er aan te denken.

@Raak
Welkom thuis!!