Ohhh lekker … geniet maar goed daar… ik denk aan je als ik bij Marmaris zit, dönertje voor me… hihiihihih!!!
Dames… jullie moe en nu lekker naar bed en morgen weer vroeg op, met alleen maar weer leuke dingen in het vooruitzicht. :vak01:
Ik ga de boel hier ook dichtdoen.
Weltrusten en heel veel plezier morgen.
:dag: :slapen:
er kan gestemd worden
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=67371
mogguh
hier zonnig… nee stralend! heb goede hoop dat het in LUX ook zo is
opschieten…
[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal
[/COLOR]
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Goede morgen …
Niet veel te melden vanaf hier, het gaat een mooie dag worden denk ik, op het moment schijnt de zon in ieder geval. Hopen maar dat het zo blijft want ik wil vanmiddag even met N het dorp in voor een bakkie. J heeft discozwemmen van 15.30 tot 17.30 uur, dan heeft mams in die tijd ook iets te doen. Zou lekker zijn als we op het terras konden zitten.
@TRL
:kus:Hoe gaat het? Ben je nog weg geweest gisteren?
@Bloem
Veel plezier in Luxembourg!
@Beps
Veel plezier op de markt en geniet van je doner.
Goedemorgen all.
Iedereen al vroeg de hort op, zo te zien.
@Marion: Jij vanmiddag de hort met N. en gelijk heb je. Zo te zien, althans hier, een lekker zonnetje erbij, dus heerlijk ff een terrasje pakken. Geniet ervan. Groetjes ook aan N.
Ik verder ook niet veel te melden. Kokkie naar de boer, dus ga ik zo boven even aan de slag, om daar de boel weer een bietje strak te trekken.
Iedereen een fijne dag verder en als het mogelijk is… geniet van het :zon02:
Laterssssssssss :dag: >>>
Zo wat een rust hier…
was niet vroeg de hort op, maar werken, daarna de hort op!
Alles wat we nodig hadden gekocht(en iets meer)
Beslist welke telefoon er gaat komen, dus daarin ook de kogel door de kerk…dan kan hubbie dat van de week gaan regelen…
hopelijk mooi weer overal, voor Marion om op t terras met N te zitten, voor Bloemmie voor Lux en voor Roanna in t dorp.
@Toos: je favo dienstjes dit weekend(heb ik het goed!!!) denk aan mij, ik draai ook de komende nacht…
nu…Naar bedje toe, voorslapen!
@beps
Zeker rustig hier.
Je bent alweer snel thuis en heeft je dönnertje gesmaakt?
Roanna geniet van het zonnetje, Marion geniet samen met N. van een lekker drankje op het terras, Bloem naar het buitenland.
Hier is de zon inmiddels weg en er staat een flinke wind die ook nog behoorlijk fris is.
Ik heb het rijk alleen, net even heerlijk onder de zonnebank geweest. G. ligt te slapen en als hij straks wakker wordt dan gaan we naar mijn moeder. Mijn zus is er met de kinderen dus dat is wel even leuk. Hubs en M. zijn er al.
goeieavond iedereen !!
Iedereen spreekt van zonnetje !! Waar is ze dan ??? Nog niet gezien vandaag hier … Regen, veel wind, jakkes !!!
Dipje is intussen iets minder, gelukkig …
Verder niet veel te melden, dus wens iedereen een blije, vrolijke zaterdagavond hier … :dag:
Ook hier nauwelijks :zon02: gezien hoor. Zit zelfs met de verwarming aan…bbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Straks naar de verjaardag van onze schoondochter, dus wens iedereen vast een hele fijne zaterdagavond.
Zo, de meesten intussen weer thuis zie ik. Nou Kaylo, hier was toch echt de hele dag het :zon02:. Zijn net even naar D’ter geweest en inderdaad, wel een frisse wind.
Heb een nieuw zomerjack, tevens lekker voor op de scoot, kunnen scoren voor de helft van de prijs en nog een paar makkelijk zittende zwarte instappers. Dus deze Klara is weer klaar.
( voorlopig)
Beps ook kunnen slagen voor het een en ander en hubs zelfs een foon. Kiek es an dan. D’r kan weer gebelt worden. :king:
MK ook even het rijk alleen gehad en daar even van geprofiteerd en nu met de hele meute naar moeders.
Kaylo, gelukkig weer een beetje opgevrolijkt. Mooi zo. ![]()
Kokkie staat nu nasi te maken :chin: en dan een lekkere rustige zaterdagavond tegemoet.
Beps en Toos… werkse vannacht hoor! :kus:
Hoelang nog? >>>
@Carla: Gefeliciteerd met je schoondochter en een fijne avond dan nog. Wij morgenmiddag verjaardag van onze zoon. Wordt morgen alweer 33 en dat is nog de jongste ook. Pfff… waar blijft de tijd?
Niet teveel drinken he!!! :unibrow:
Jullie moeten toch echt allemaal op de Veluwe komen wonen hoor! :unibrow:
>>>
MEIDEN!!!: Ik heb GEWONNNENNNNNNNNNNNN
Ik had op sky radio(online) meegedaan aan een kwisje… over de zwaluwboerderij/saunadinges… hihi… Krijg ik toch vandaag de prijs binnen:
voor 2 pers een arragement voor de dag, incl lunch…(à 155 euro voor 2 pers…)
Meteen mn vriendin die me op die kwis gewezen had gebeld… we gaan natuurlijk saampjes…ze offert zich wel op haha
Net lekker geslapen en nu even saampjes voor de tv.
Dan rond 22 uur inloggen voor t werk…tot 7 uur morgen
Tot straks
@beps
Gefeliciteerd met je prijs!! Daar gaan jullie vast en zeker van genieten.
@carla
Van harte met je schoondochter.
@roanna
Alvast van harte met je zoon.
@beps
Nog 2 uurtje relaxen en dan aan het werk, ik hoop dat het niet te druk is.
Wij zo weg naar een bruiloft en morgenmiddag een high tea met vriendinnen.
Beps,joehoeeeeee leuk kan je je nog lekker een dagje laten verwennen voor de vakantie.
Oma Carla,gefeliciteerd met je schoondochter.
Mk,veel plezier vanavond en morgen
@Beps: Nee maar…joepie de poepie… mazzelkont. Van harte gefeliciteerd met je prijs. Daar waar jij toch altijd al zo graag naar toe gaat. Heerlijk voor je en je vriendin. Het is je gegunt hoor.
Enneh… wat een prachtige foto’s daar op dat andere topic he!! Daar word je toch echt weer vrolijk van. :vak01::vak01:Nou, daar moet je je toch wel koninklijk voelen met al dat oranje. Prachtig!
>>>
@Roanna: Hihi… is meer voor Hare Majesteit mn moeder ;)!!! Haha!!! Nee hoor, ik geniet er ook vast wel van…
nu eerst even inloggen, moet zo werken tenslotte!!
Zo ik ben druk aan t werk, al 10-15 min :lol:… op de boerderie(geitenboerderie dit keer… maken we pizza’s van haha!!! raar spelletje, lijkt op de ander maar oohhh als ik maar wat te doen heb terwijl ik mn geld verdien!!!)