TTT 120....en we gaan maar door

Ja he!!! :biggrin: :biggrin: >>> :vak01: :vak02: Oh, kan nie wachten, om me nieuwe koffer te mogen gebruiken. !!!

roanna : nee, begrijp het niet echt. Ook een DDD aan het worden zeker ?

@Kaylo: Nee, heeft niets met DDD te maken hoor. Hi, hi. Ik vertel het je daar wel even.

Roanna : je mag ook een PB’tje sturen hoor.
Je maakt me nieuwsgierig …

@marion: ik moet 28 mei voor een maagonderzoek. Met vaders gaat het heel goed gelukkig!

Nou ik verwacht in ADR ook sushi en biefstuk hoor;) Geintje. Nee scheelt mij niks. Ik eet altijd lekker en warm.
Het scheelt natuurlijk ook hoelaat je gaat eten. Eet je 19:00 of om 21:00???
Maar goed iedereen stelt andere eisen aan het hotel. Ik vind het al gauw goed als het eten lekker is, schone/propere kamers en een goede sfeer nou dan hoor je mij niet gauw klagen.
En nogmaals je moet het zelf gezellig maken!

Zo is dat Jac! :dag: Fijn dat het met je vader zo goed gaat. Mooi hoor! Nu jij nog!!!

@Kaylo: PB

roanna : bedankt voor PB !

Jac : ik ga met je mee hé, in september !! LEUK !!!

@Kaylo: tuurlijk!!! Het management staat op ons te wachten!!! LEUK!!!

@jac
Met pa gaat het weer beter, nu jij nog.
28 Mei pas, dan moet je nog even wachten.

jac : kijk er al naar uit !! Heerlijk !! Haha !!!

@Kaylo: Gaan jullie in September dan ook weer? Heb je daar ook al voor geboekt dan? Jemig!!! >>>

@roanna
Weer nieuwe kleren ontvangen, ben je nu klaar voor de vakantie?

@MK: Ja, ikke wel. Jij niet dan? >>>

@roanna
Ik zou nog wel iets leuks erbij willen, maar als dat niet meer lukt dan red ik het evengoed wel op vakantie.

@roanna
>>> Deze vind je zeker erg leuk :nod:

@MK: Ik bedoelde ook eigenlijk… ben je er klaar voor? Voor de vakantie bedoel ik. Nuh joh… kleding komt wel. Je hoeft daar toch niet zo veel aan. Ha, ha.

Ja ik vind 'm leuk. >>>

Zo meiden ik ben weer thuis… pfffff moe, t was druk. Mensen hebben t koud, dus…

Mis Bloemmie vandaag…

Ik ga naar bedje…

ik ben weer thuis hoor
het was mega giga absurd druk… nieuwe taken en meer werk en iedereen afwezig… zaten met 4-en op kantoor ipv 12… nee lekker.
heb wel bijgelezen maar geen tijd/zin om te reageren…
ben alweer druk geweest hiero… nog ff de fotowedstrijd sluiten en dan naar bed… morgen 6 op!

Wat ga je morgen voor leuks doen???
Ik ook op om die tijd, maar das om eerst te werken. Daarna naar de ZM… dönertje…jammie, en dan 's nachts werken

Trusten all

luxembourg