TTT 120....en we gaan maar door

@Jac:
Denk dat we elkaar daar perfect aanvullen, hahahahahaha

@Kaylo
De tranen lekker laten gaan en laat de mensen maar kijken, ik hoop dat je je wat opluchter voelt nu :kus:

@Oma
Vind de ontmoeting spannend, hoeft helemaal niet hoor, de meiden zijn stuk voor stuk toppertjes.

@Jac
Hoe is het nu met je? Nog onderzoeken gehad de laatste 2 weken? En hoe gaat het met je vader? Herstelt hij ook goed?

yessssssssssssss, er staat weer een heeeeeeeeeel positieve reactie over ADR op Z**v*r.
Zo mag ik ze graag zien :wink:

OmaC: geen zorgen joh… De klanten die ik naar ADR heb geboekt zijn tot nu toe allemaal heel tevreden geweest…Er zijn altijd mensen die biefstuk, sushi en kaviaar verwachten… :wink:

Nou, die biefstuk lust ik ook wel hoor, sushi en kaviaar mogen ze houden, hihihihihihi.
Nee hoor, ben helemaal niet zo’n enorme vleeseter, geef mij maar de TOETJES !!!

Hihi… kreeg mn ouders op de koffie, nu aan de warme hap voor de compie(errug ben ik!)

meld me nog wel

@Kaylo: :kus:

Brrr toetjes is niks voor mij… Ja misschien een ijsje ofzo… maar geen gebakjes/pudding ofzo… bah! En een lekkere steak lust ik ook wel… In Kuala Lumpur had ik er vorig jaar 1… helemaal vol met knoflook mjammie!!! Maar stinken!!! :biggrin:

Beps: eetse!!!

Goedenmiddag.

Zo, heb alles weer bijgelezen. Over kletskoppen in de vakantie, teveel uren maken en daar wat van gaan zeggen, ( zo is dat) eten voor de compie ( echt te erg!!!) wel of geen toetjes, grote beurten voor de vakantie. Vakantie? Wie gaan er op vakantie dan?

@Kaylo: Jij even een een dikke dip. Meid, toch. :kus: Hopenlijk is dat tijdelijk. Denk nu maar even aan de leuke dingen die gaan komen. Sterkte ermee.

Toen sloeg spontaan de DDD toe. :o

@Roanna: Ja te erg niet waar. Mn ouders waren ffies op de koffie, en voor die weg waren… toen nog snel de schapjes, en eten…moest toch ook bijlezen haha!!!

Dames, de kleurtjes zitten er weer op, heb alles in de tas… me is off…
Tot vanaaf of anders vanaaf laat :dag:

@Beps: Daarom Beps. Je was er nog maar even druk mee. Word tijd dat je op vakantie gaat he? :vak01: :wereld: >>> Werkse zo. :dag:

Maargoe, ik zo ff naar de winkel. :dag:

Kaylo,:kus:,ik ken het.

Cyn,een metamorfose ben benieuwd wel graag een foto he

Toos,dat zijn toch veel te veel uren,zou er een stokje voor steken hoor.

Beps,ook weer gereed voor de arbeid

Hier ook :crybaby:,zou naar vrienden gaan eten,maar ben nog in twijfel heb geen zin om daar ook weer te :crybaby:,weet dat ze dat niet erg vinden,maar toch,heb ik hier ook.En van jullie mag het wel…

@Beps:
Werkse

@Roanna:
Succes met het binnenhalen van de buit !

@Roanna
Och arme, weer last van DDD!! Het wordt voor jou ook tijd dat je op vakantie kan.

@Beps
Visite gehad en dan heb je het druk in korte tijd he. Want op het werk wachten ze op je.

@TRL
He meis toch!!! Dikke dikke :kus: voor jou!!

@TRL: Zo is dat. Hier kan en mag het altijd. :kus:

@Carla: Ja, hoef nu nog niet zoveel te halen. De rest morgen weer ff.

@Marion: Ja, ikke te erg ook he? :thumbsdown:

Had vandaag ook mijn laatste spulletjes van Bon Pri* binnen en ook dat was goed, dus houd ik het.

Latersssssssss :dag:

@Roanna
Allemaal nieuwe kleren voor in je nieuwe koffer! Wat zal jij er mooi bij lopen in ADR.

Zo nog 1.5 uur… :slight_smile: Dan heb ik weekend!!! :D:D :biggrin:

hallo ! kom ook nog maar eens even binnenwippen (na de nodige traantjes die gerold zijn, en waarschijnlijk nog wel zullen rollen deze avond) … nu ja …
even gekeken op VRW : hoe negatief kunnen mensen eigenlijk zijn ?
Eten te koud ? Doe gewoon de bak dicht als je genomen hebt, en het blijft wel warm dan.
Geen propere kamers ? Nog nooit gemerkt in al die jaren
Vuilen handdoeken : steeds elke dag verse EN propere gehad

Wij hebben in elk geval nog nooit een klacht hoeven in te dienen. En ALS er dan toch eentje was, werd het meteen opgelost (wel even vriendelijk vragen, want ook dat kunnen velen niet).

Als je zelf vriendelijk bent, krijg je gegarandeerd een vriendelijk antwoord terug ! Voilà !!! Moest er even uit, sorry hoor !

@Kaylo:
Helemaal mee eens :thumbsup:
En wij geven ook regelmatig een fooi aan de kamermeisjes, obers, etc. Vind ik niet meer dan normaal. Doe het ook NOOIT in de algemene fooienpot.
Als je dan ziet hoe blij ze daar mee zijn…Ze rennen en werken al verschrikkelijk hard en dan komt er nog een stapje bij.
Pfffffffffffffffffff, als je ziet hoe veel uren op een dag de mensen daar moeten werken en voor hoe weinig salaris :frown:

oma carla : doen wij ook altijd, een fooi geven ! Maar ook nooit in de algemene fooienpot. Zogezegd wordt het na het seizoen eerlijk verdeeld … Jaja !!!
Ze zijn ze echt heel gelukkig mee. En dan lopen ze gelijk de zolen van hun schoenen voor je. Wat voor ons echt niet hoeft, maar ja, zo zijn ze eenmaal. Erg toch hé ?
Wij geven ook regelmatig een fooi aan de jongens (meestal toch) die de toiletten komen poetsen en de tuin doen, want die worden meestal vergeten.

@Kayo & Carla: Helemaal met jullie eens.

Weet je Kaylo, waar ik ook een beetje een vermoeden van heb? Dat het iemand is die dat schrijft, van de concu, als je begrijpt wat ik bedoel. :biggrin: