@Cynthia: :lol: >>> :biggrin:
@Toos: :dag: Nog aan de crock vandaag?
Roanna: heel saai hoor, klik klik klikl(en een hoop gemor omdat het niet lukt haha)
Ik zal trouwens maar flink veel muziek op die mp3 zetten…
Lekker rustig hahaha… Want die Beps kan lullen hoor…
Heb het al 1 keer 1 week meegemaakt… en mijn oren suizen nu nog… Ik denk dat ik op 24/06 meteen naar de kno-arts kan hahahaha :kus: grapje hoor
(hihi… die cyn…hihi, ik lag 100 mtr verder op, ze sliep de hele dag…en ik ook…met mn mp3 op mn hoofd met harde metall muziek hihi!!!)
Oh meiden… over 4 weken is het vanaf vandaag gedaan met de rust…Carla komt aan, Kaylo ook…en dan morgen die 2 drukke dames…PFFFFFF
(;););););))
Druk?? Wie dan?? ![]()
Beps: ik heb een pootje besteld hoor! (voor op de scooter!)
@Roanna: Heb een dagje vrij vandaag. Weekend de avonden werken en dan 3 nachten:finger:.
Gisteravond uit mn pantoffel gegaan. Nieuwe rooster kwam en het moet niet gekker worden. 2 weken geleden 48 uur in 8 dagen, nu weer en net voor de vakantie in 9 dagen maar net 2 keer een dagje vrij, zou dan dik 50 uur moeten werken, nou echt nie. Wordt weer eens tijd voor een gesprek volgende week, want dit weiger ik. Wordt er weer pissig van
Kan de komende 4 weken wel omkijken…heb er toch zo’n zin in >>>
@Toos:
wat een belachelijk rooster zeg…volgens mij mag dat niet eens. Zou er inderdaad ook werk van maken hoor.
@Cyn:
ben blij dat je vervoersprobleem is opgelost en dat de financiele schade is meegevallen.
@Beps:
Nog even over jouw nageltjes: zijn dat kunstnagels ?
@Viva:
Veel sterkte vandaag !
En verder ben ik druk aan het oefenen op het strijdlied en de bijpassende choreografie :D:D
Ga zo even de buit voor het weekend binnenhalen…is nu even droog :evil:
goeiemiddag ladies !!
Tijdje geleden dat ik nog gereageerd heb, sorry !! Maar heb het een beetje moeilijk de laatste tijd … Gaat ook wel weer over hoop ik ![]()
oma carla : wel veel succes gewenst met je sollicitatie hoor ! Ik duim ook alvast voor je !
viva : kan het aannemen dat dit niet makkelijk voor je is. Steek hierbij alvast een riem onder je hart hoor meid. Sterkte voor vandaag nog.
En van songfestival gesproken : hebben jullie België gezien ? Wat een onding was dat nou ?
Even over nageltjes gesproken : ben ook terug netjes, maar duurt zo lang !! Pffff …
En dan 10 juni “groot onderhoud” voor ADR !!! Haha !! De hele rits : beentjes ontharen, bikinilijn, nageltjes, pedicure … De hele rimram …
@Cyn
Een metamorfose van je schoonzus. Spannend, ik ben benieuwd hoe je er uit gaat zien.
@Beps
Heeft inmiddels slippers in alle kleuren. Gelijk heb je als je maat zo lastig aan te komen is en ze lekker lopen.
@Toos
De nieuwe telefoon aan het opladen. Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Had voor deze ook een samzon maar vind het bereik van de Nikia’s beter.
Weer dik aan de uren in met het nieuwe rooster, wordt dan idd weer tijd dat je aan de bel trekt.
@Oma
Dansje aan het oefenen voor in ADR. Is er iemand die het voor de thuisblijvers op film wil zetten misschien?
@Kaylo
Dikke kus voor jou. En … als je iets kwijt wil, we zijn er voor je he!! Kan ook via pb hoor.
marion: :kus: !! Weet ook niet wat er scheelt, maar soms gewoon zin om eens lekker uit te huilen. En weet verdorie niet waarom, pffffffffffffff …niet zo leuk :o
Dipje zeker ?
Marion: ik ben ook benieuwd ![]()
Kaylo: de tranen even flink laten stromen!!!
:kus:
cyn : die zijn nu al lekker aan het stromen. Nu ja, ik laat het maar
Kaylo, lieve schat… soms is het juist goed om je tranen te laten stromen!!! Gewoon even laten gaan!!!
@Kaylo:
Herkenbaar hoor zo’n dip. Gelukkig bijna >>>:vak02:
:zon02::zon02: is goed tegen dip.
oma carla : ja, gelukkig komt die vakantie er snel aan ! ECHT wel nodig !! Hopelijk een gezellig onderonsje, en even bijpraten. Want ik ken niemand persoonlijk, enkel Toos
cyn : tranen zijn lekker aan het stromen, en ik laat ze maar. Maar straks nog boodschapjes doen. En ik zie er nu echt niet uit … Zie de blikken al … :tssk:
@Kaylo:
Ook ik ken helemaal niemand persoonlijk hoor, dus wordt ook voor mij “spannend”. Maar hier klikt het allemaal wel volgens mij, dus kan volgens mij nooit een teleurstelling worden.
Over 4 weken zul je wel weer opnieuw huilen, maar dan hopelijk van het lachen :kus:
oma carla : heb er weer helemaal zin in !!! Lekker aftellen : nog maar 28 daagjes !!! :kus:
Jaja zeg het maar hard op nog 28 daagjes!!! Nou ik moet nog 15 WEKEN!!! hahahahaha lol!
@kaylo: je komt er wel tip top voor de dag als ik het zo hoor.
Maar goed ik heb dus nog 15 WEKEN om mijn voorbereidingen te treffen. Dus alle tijd!!!
@Toos: wat een rooster. Kijk ik weet als geen andere dat roosteren een moeilijke taak is. ik krijg ook altijd gezeur van het rooster.
Maar ja iedereen moet aan hun uren komen. maar dit wat ze jouw gegeven heeft mag niet ook niet van de CAO.
Ik weet neit hoeveel uur je werkt. Maar max in de zorg is maar 36 uur. Tenzij in overleg met degene dat je meer wilt werken maar daar moet dan wel wat weer tegen over staan.
Succes met alles en laat je niet kisten! Kom op voor jezelf!!!
@cyn: en jij wordt uitgemaakt voor een drukkemakertje!?!?!
En beps is de rustheid zelfde.
Nou ik denk als de TTT compleet is dat het gedaan is met de rust ongeacht wie het druktemakertje is hahahahahaha.