TTT 120....en we gaan maar door

nou ja… vind het toch wel wat zeggen dat ze niet eens de finale bereiken… tja… en daar loopt dan half nederland voor warm :tssk: maar commentator had wel gelijk… NL weet igg wel dat het songfestival time was…

okey
bedtijd… truste

Ligt NIET aan de kwaliteit van de Toppers en/of Shine…
Wil niet zeggen dat dat super was, helemaal niet, maar vergeleken met de bagger van de meeste andere landen was het helemaal zo gek nog niet.

:portugal:[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:[/COLOR]

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Ineens lag hier alles eruit, vooral ik(sliep ineens…)

Ik blijf zeggen(zoals altijd) dat het songfestival politiek is… en wij zijn politiek gezien geen partij…maar goed…

Vandaag even werken vanavond…
Tot straks

mogguh

snap je dat nou? al twee dagen lang MOET ik om 5.50 opstaan en word ik vet veel later wakker… vandaag MAG ik om 8.00 opstaan… word ik op 5.45 wakker… ongelooflijk. maar goed, kan ik mooi nog even een boodschap doen want daar komt morgen ook nix van…

en werken tot 6

Goede morgen …

Hier hetzelfde, ik val iedere avond als een zombie in slaap. Maandagavond zelfs onder het bellen met N, werd ik een poos later wakker met de telefoon nog aan mijn oor. Toen maar snel terug gebeld, is zo l*llig voor de andere kant als er geen reactie meer komt.
Het songfestival, ik heb een heel klein stukje gezien van het songfestival, en maar goed ook want veel bijzonders was het niet.
En we blijven gaan voor Düm Tek Tek, maar hopen dat ze winnen mag zaterdag.

Goedemorgen meiden, hier een grote natte grijze bende.

Songfestival, ja een groot oostblok gedoe, en vals, en een hoop herrie. Vond polen ook wel aardig, toppers hebben het helemaal zo gek nog niet gedaan…maar ja wat jullie al zeggen tegen politiek kan je niet op.

Ik badderen en dan naar de crematie, is er echt weer voor…bah.

Goeiemorgen…

Nou mijn toet is weer gemaakt… scheurt weer lekker :wink: Nu gaan paps en mams rustig kijken voor een nieuwe auto (zij kopen ook altijd na 3/4 jaar nieuw) en dan ga ik die van hun overnemen :slight_smile: Maar dat zal denk ik pas eind dit jaar begin volgend jaar worden hoor… :smiley:

Songfestival… tsja heb ook gekeken… vond de toppers ook leuk, maar ik denk dat Europa het gewoon TE vind… Wij zijn het gewend van de mannen, maar Europa kent ze niet… Maar goed inderdaad 8 oostblok… en 2 europa ofzo… Nou ja… ook vind dat ze er maar mee moeten kappen!!! Overigens vond ik Ierland ook nog wel leuk… En Noorwegen bleeeegh!!! I’m in LOOOOOOVEEEEEE with a fairytaaaaeeeale… pffff echt vreselijk!!!

Nou vandaag weer te werk, morgen vrij… en dan komen er 2 weken onafgebroken werken… Collega gaat op vakantie… Maandag eerst nog naar cursus in A’dam… en daarna ga ik als knip-model voor mijn schoonzusje op haar trainingsavond… Ze gaat er iets heel anders van maken zegt ze… Ben benieuwd :wink:

Viva: :kus:
Trl: hoe is het met jou?? :kus:
Beps: nog meer slippers!! Hoeveel heb je er al??? Hahaha… ik had een paar uit Chiang Mai meegenomen maar vergeleken bij de echte zitten die echt als een krant… :smiley:
Bloem: lekker vroeg wakker haha
OmaC: heeft een strijdlied voor ADR :smiley:

Verder iedereen die ik vergeten ben… Sorry!! :dag: :kus:

@Cyn: nu 4 paar… er komt nog 1 paar, maar vergeet niet, ik loop het hele jaar erop!!! Echt buiten va april t/m oktober, en dan nog in huis…(en buiten als het maar enigzins kan!) dus ach… en 3 paar schoenen(jaaaa gelukkig passen die nog wel…dus echt niet extreem…en ik ben nog steeds blij als ik ze pas, maar 43 is echt verrot te koop tegen normale prijzen!)

EN…hoe blij kan een(kind) mens zijn:

IK HEB DE BOERDERIE IN PIZZA UITVOERING…jaaaaa nwe spelen,…:retard:

Beps: ik ben ook zo hoor… Als iets lekker zit dan koop ik het in verschillende kleuren en uitvoeringen want ook 41 is al niet eens meer makkelijk… :frowning: Wordt toch een steeds meer voorkomende maat welke snel uitverkocht is… Haha zo ben ik ook met kleding… 1 shirt wat leuk is… 4 verschillende kleuren?? Dan neem ik ze gewoon alle 4 hahaha :chin:
Hoe is het verder op de boerderie?? Ik wil die OOOOOOK!!! :frowning:

Ik zal hubbie vragen ze op een disk te zetten en dan stuur ik ze wel op ok haha

Je mag ze ook in ADR geven hoor… :wink: OOOOH meiden ik heb zoveel zin in de vakantie… Haha zit mijn ouders helemaal gek te maken… Al weten die niet dat het hele zooitje van hier gaat komen :wink:

Goemorgen all.

Nou, over dat songfestival hou ik maar op. Wat een bagger. Bah!!! Alleen de toppers leuk en goed, is mijn mening. Van mij mogen ze hier ook echt mee ophouden, kijk er zowiezo toch niet naar, dus…

@Cynthia: Gelukkig je carr weer in orde. Maarre ga je dan niet meer met je scoot met dat mooie weer, of heb je die al niet meer? Ik hoor je er nooit meer over.

@Beps: Jij weer blie met een nieuw spel op de boerderie. Kun je nagaan, hoe blij een mens kan worden van zoiets simpels he? Veel plezier weer. Neem je ook mee naar ADR zekers he? >>>

Goeiemorgen,
Gisteren ook een stukje songfestival gezien. Toppers deden het niet slecht, maar het is een oostblokfestival. Ze hadden geen schijn van kans. Holland moet zich eens achter de oren krabben of ze volgend jaar wel mee willen doen.
@Viva: Je hebt heel wat te verduren met paps:kus:. Ik had allang het bijltje er bij neergegooit. Het mag dan je vader zijn, maar een beetje respect en dankbaarheid van zijn kant mag ook he. Wens je sterkte vandaag:kus:
@Beps: Zag de nokia die je zou willen. Hub heeft hem ook en die zou hem zo uit het raam gooien, vind het een onding. Ik heb de mijne binnen, ligt op te laden dus straks kijken hoe die werkt. Al 4 paar slippers gekocht, zit je in ieder geval niet zonder. Ik koop ook meestal meer dan 1 paar als ze goed zitten. Heb maatje 35/36 dus ook moeilijk om wat te vinden
@Cyn: Auto weer toppie, kun je weer zonder zorgen rond sjezen.
@Carla: Zal voor je duimen, hoop dat het lukt met je soll.
@Marion: Dikke :kus: voor jou, valt toch ook allemaal niet mee. Hopen maar dat je het huis krijgt wat je graag zou willen
@Bloem: Interne wekker van slag, vroeg wakker vandaag. Heb je in ieder geval wat aan je dag

Roanna: natuurlijk heb ik die ook nog… Maar hier regent het vandaag… en dan pak ik hem niet :wink: En ik vind het ook eigenlijk nog ff te koud om 8 uur s’morgens… Dus vanaf volgende maand weer denk ik :smiley:

@Toos: Heb jij altijd nokia’s of heb je altijd samsungs?? Want dat had ik met mn laatste samsung nl hihi!!! Maar goed, hubbie wil m, kannie bellen enzo… en dan kan ik zien of het wat is, en m dan kiezen, of voor een ander kiezen hahahaha!!!

@Roanna: Ik weet niet of ik ze op de klepdoos zet… tv is er ook nog en gewoon internet… en volgens mij kom ik er om vakantie te houden, bij het zwembad te zitten, wat de omgeving te bekijken, en vooral om tot rust te komen en bij te kleppen(volgens mij gaat dat laatste goed lukken hahaha!!!)

@Cyn: is ook goed… dacht dan heb je m volgende week al…haha ben je al verslaafd voor het uberhaupt juni is hahahahaha

Beps, mag ook… Kijk maar :smiley: Zou er hoe dan ook enorm blij mee zijn… Want bij Zylom kom je niet zover… :frowning: Krijgen jullie van mij een drankje in ADR :wink:

Komt goe meis

@Beps: Nou, van mij hoef je het ook niet mee te nemen hoor, want ik doe zowiezo al nooit spelletjes, maar had het weleens willen zien hoe jij je vermaakt op de boerderie. Ha ha.

Nee joh, tijd hebben we er niet eens voor. Want we moeten ook nog bla, bla, bla.

Pfffff ik kan niet wachten :wink:

http://69.90.174.251/photos/display_pic_with_logo/83045/83045,1177838271,1.jpg