TTT 120....en we gaan maar door

Het is echt om te janken…wat een bak ellende. Heb er eigenlijk geen woorden voor, wat een schandalige vertoning. Alleen maar klere-herrie !
Hahahahahaha, hoorde net iets van de commentator over een “ontplofte smurf”.

Go Toppers go go go…:zon02::zon02::zon02::zon02:

@Beps: En aan het POTTEN toch? Oh, toch al geslaagd dus? Nou, zie ze in de vakantie dan wel, althans als ik je daar nog tegen kom. >>>

@Carla: Zet 'm op. Go, go, go, girl. :dag:

Ok ga er maar voor zitten, na deze gillende keukenmeid…komen ze…
GO toppers GO toppers GO

Het klonk zowaar goed…Vond ik…

Het was zeker goed, al had ik steeds het idee, dat ze op een andere toonhoogte zongen. Nee, echt waar ze waren toppie. Nu maar hopen ze door mogen.

Ik hoorde dat het giga moeilijk is om heel hoog te eindigen… en dan nog ‘on key’ te zingen… klonk of het gelukt was…

Shine…ons “clublied” voor ADR :vak02:

Mijn man is musicus, dus jullie snappen wel dat ik hier mijn eigen commentator heb, hahahahahahahahaha…

:lol::lol::lol::dope:

Ok jullie kunnen ook VEEL te VER gaan…
Pfffff

@Beps & Carla: We hebben de S, we hebben de H, we hebben de I, we hebben de N en we hebben de E, WE HEBBEN DE SHINE :zon02: :zon02: :zon02: >>>

Maar wij gaan nog lang niet zo ver als al die zgn. “artiesten” en “talenten” :wereld:

YES, YES, YES…nu nog de danspasjes bedenken :biggrin:

Sjain, sjain, sjain. :zon02: :zon02: :zon02:

Nou dames… ik moet nog ff wat administratie hier doen, ( rekeningen betalen dus :tssk:) dus, zeg hierbij alvast… weltrusten all en maak je niet al te druk. Gaat helemaal goed komen.

Weltrusten en tot morgen weer. :dag: :kus:

:slapen: >>>

http://media.bigoo.ws/content/gif/smiles/smiles_349.gif

Reaktie op ADR… dus even lezen allen…zoals ik al zei, het loopt niet met zo een vaartje…

Nu maar wachten op de uitslag…

hallo ladies
was niet echt in de stemming om lekker te kleppen
heb ff de 19x 5 sec gezien… wat een bak ellende… alle mannen die meedoen zijn gay of gedragen zich zo en alle dames… nou ja… laat maar…

ga zo slapen

@ viva sterkte morgen

Trusten meis

t ziet er niet goed uit voor NL…, veel balkan…

Tsjaaaaa, dat had ik al voorspeld. Exact hetzelfde als voorgaande jaren…1 grote vriendjespolitiek. Vind dat Nederland gewoon moet stoppen met meedoen. Bah, baal als een stekker.
Hoef dus in ieder geval zaterdag niet voor de buis te gaan zitten