TTT 120....en we gaan maar door

Is er songfestival vanavond dan? :ninja: Owww…

@Viva: Ga je ook morgen na de crematie dan? Als wel… sterkte dan hoor.

En wat fijn voor je kinders dat de hypotheek toch rond is gekomen. Tja, valt tegenwoordig en vooal als starter niet mee om er een te krijgen. Hadden mijn zoon en vrouw zo’n 2 jaar geleden ook al als last mee, maar kwam uiteindelijk ook goed.

dinsdagavond iig helemaal niks gehoord wat de moeite waard is.

Ben ik niet helemaal met je eens IJsland heeft een echt songfestival nummer,
Turkije vond ik goed, en Malta.

Roanna ja ik ga morgen met Damber naar de crematie.

Mmmmmmmmm…niet onaardig, maar niet mijn smaak. Gelukkig dat we allemaal iets anders mooi vinden toch ?

gelukkig wel he anders werd het zo saai

@TRL
Ik weet eigenlijk niet of ik al in mijn ritme zit. Ik word te veel bezig gehouden op het moment en misschien is dat maar goed ook. Misschien daarom of het vooruitzicht in augustus, de blues zijn in ieder geval niet zo heftig als anders, al mis ik ‘mijn huisje’ en alles erom heen daar wel ontzettend. Onvoorstelbaar hoe eigen dat kan worden in zo’n korte tijd. Komt misschien ook wel omdat ik hier voor mijn gevoel geen huis meer heb.

@Viva
Moeilijke avond gehad en morgen nog een moeilijke gang naar de crematie. Voor nu een :kus: en voor morgen heel veel sterkte.

@Beps
Twijfelt tussen de stoel en de bank. Wil ook ff zonnebanken, ik moet de kleur wel een beetje vast zien te houden he.

@Oma
Kijkt half naar het songfestival vanavond. Ik heb er niets mee, vond het lied van de Toppers ook niet zo geweldig. Ik ga voor Hadise, al hoorde ik gisteravond dat ze ziek is en haar stem niet zo goed is. Hopen maar dat ze opgeknapt is voor zaterdag.

:kus:Marion:kus: Jij krijgt hier ook wel weer je eigen vertrouwde huisje…

Marion,heb je al zicht op een ander/eigen huisje of nog helemaal niet.

ik ga voor de tv hangen…fijne avond…en zullen we toch maar een beetje duimen voor de toppers…het is wel allemaal haagse bluf hoor, wat een opgeklopt gedoe.

Het ziet er nog niet naar uit dat ik op korte termijn een huis heb. Of ja, er zijn nu enkele huizen direct te huur maar die worden begin 2010 gesloopt en je krijgt dan een huurcontract tot 31 december. Daarna geen recht op vervangende woonruimte dus ik vind het risico te groot. Je zal voor die tijd eens geen ander huis hebben dan sta je met de hele handel op straat. Ik heb dinsdag wel weer aan de telefoon gehangen over dat ene huis wat nog steeds leeg staat, blijf het ook warm houden daar. U bent nog niet aan de beurt, zeggen ze dan. Oke, U weet in ieder geval dat ik het hebben wil. Afwachten dus maar en zoals Viva al zegt, mijn huisje komt er uiteindelijk wel.

@Marion: Echt wel. :kus:

Marion,jouw tijd komt zeker wel,en tot die tijd dubbel genieten in Turkije als er bent.

Viva,heel veel sterkte morgen.

Jaaa zongfestival doet zn naam weer eer aan:

ZE ZINGEN ALLEMAAL VALS!!!(hopelijk doen de toppers hetniet… ohhh kromme tenen)

Inderdaad… wat een niveau. Hadden ze mij maar gevraagd. :idea:

Ik doe het voor een cocktail… en 3 stemmig: Hard! Lelijk! EN VALS… Maar dat doen ze daar ook haha

Ik heb dus niets gemist zo te lezen :paranoid:

Af en toe een leuk nr…maar verder nee… als de heren Gordon, Rene en Jeroen het zo gaan doen…nou dan ben ik vanaf morgen Turk…

@Beps: Mag jij ook bij de Kruitv** tussen de goedkope slippers graaien. :wink: Hi, hi.

Je hebt inderdaad, helemaal maar dan ook helemaal, niets gemist Marion. Totaal niet.

:disgust: :disgust: :wink:

Hihi vandaag bij Dolcas…(ok dan neppers) gewoon voor nog 10 minder toch witte gekocht(voor de vakantie) en de originele witte besteld…haha(te erg, ik ben gewoon alleen maar aan het uitgeven!!) :king: :thumbsup: