Viva: :kus: jeetje kan me voorstellen dat je dat niet zo goed kan hebben!!!
Carla: mm ja dat is inderdaad wel een hotel wat “open” moet zijn… Antalya is een winterbestemming en die hotels zijn vaak het hele jaar open… (sommige zijn in januari dicht vanwege renovatie) Heb je daarna een klacht ingediend??
:mad:Als hij werkelijk met haar op vakantie gaat, dat gooi ik de handdoek in de ring, dan red hij zichzelf maar…Ik doe dan helemaal niets meer voor hem…geen boodschappen/dokters/administratie/was … dan trek ik totaal mijn handen van hem af, en dan mag hij het uitzoeken…ik ben zoooo boooooos…:mad:
@carla: in ADR lezen ze natuurlijk ook mee. Maar ze krijgen ook hele goede reacties. en iedereen heeft weer andere eisen aan hun vakantie. en ik zeg maar zo je moet het altijd zelf zien hoe het is. en gezelligheid moet je zelf maken.
Mijn vrienden zijn er nu ook en die hebben het weer TOP! ze genieten van elke dag!
19 Mei krijg ik hun volledige verslag!
@Cyn: succes weer met autotje @Beps en Toos: binnenkort nieuwe tel! Allebei zien ze er goed uit.
Wij hebben geen klacht ingediend hoor,…hebben het ondanks dat toch prima naar ons zin gehad. Genoten van het heerlijke weer, het prachtige zwembad (dat wel open was, maar het aquapark voor kids NIET) en het mooie strand. Ook het eten daar was JAMMIE.
Wij zelf zijn niet zo klagerig Hieronder onze reactie op VRW over Royal Wings…
C. Sais
Algemene indruk: 9 Ligging: 7 Service: 7 Eten: 7 Kamers: 7 Kindvriendelijkheid: 6 Prijs/kwaliteit: 8 (gem. 7.3 )
In maart 2 weken geweest.Prachtig zwembad (helaas nog te koud).Veel zaken nog gesloten: beachbar, poolbar, kinder-pretpark en aquapark etc. Animatieteam: zij doen veel moeite om het gasten naar de zin te maken maar als ze iets te lang bij gasten blijven zitten worden ze teruggefloten dmv een belletje naar hun mobiel door de “chef”. Hebben dit zelf als enorm storend ervaren. Eten prima in orde, volop keuze. Vooral Ali doet zijn “stinkende” best om het zijn gasten naar hun zin te maken. In de omgeving van hotel zijn een paar winkelcentra (vooral Sultan is aan te raden). Al met al fijne vakantie gehad voor weinig geld.
Nadeel van dit hotel: het strenge management waardoor personeel vaak onvriendelijk overkomt (vriendelijk-zijn wordt afgestraft indien de dienstdoend manager dit ziet). Echt jammer !
NB. Hotel Royal Dragon, te Side, is een regelrechte kloon van Royal Wings.
20-04-2008 bezocht met partner
@Viva: Sterkte…en wat ik er verder van denk zet ik niet neer, want dan kwets ik jou ook!!! Maar dat handen terugtrekken en m zn gang laten gaan…dat had je al eerder moeten/kunnen doen…:kus:
Hubbie is thuis… nu lekker saampjes aan een cappu/espresso
@Viva: Ik kan mij hier ook wel wat bij voorstellen hoor. Maarja, weet je, misschien heeft dat mokkeltje ook wel zoveel invloed op hem, dat hij daarom ineens wel wil gaan, al dan niet met tegenzin. Ik begrijp je wel hoor!!! Vroeger nooit en nu ineens wel. Pffff…
@Cynthia: Pfff… gelukkig weer een meevaller, ( nouja?) alhoewel het toch weer zonde centen is, maargoed, het moest gebeuren en voor dat geld heb je geen andere auto.
Wij hebben dit eerlijk gezegd nog nooit ( afkloppen) aan een auto gehad, maar moet er ook bijzeggen, dat wij de laatste 25 jaar altijd nieuw rijden ( om de 3 jaar inruilen) en weinig kilometers maken, met name de laatste jaren nu kokkie al een tijd niet meer werkt.
@Toos: Gaaf foontje zeg. Hoef je alleen maar op het schermpje te vingeren he? Blitzzzzzzzzzz.
@Carla: Ik ga natuurlijk ook voor je duimen hoor wat betreft die baan. En over die vakantie… maken we ons gewoon niet druk om. Komt allemaal goed en helemaal die de selectkamers, hebben niets te vrezen denk ik.
@Beps: Kan jij met je mooie “zoete” nageltjes wel zo’n schempje van de foon bedienen dan? Mijn ervaring op het werk is, dat ik velen moet helpen met toetsen op het touchscreen, omdat het met die kuntsnagels bijna niet lukt. hi, hi.
Toen wist ik het even niet meer.
@MK: Hier de hele week nog geen druppel gevallen en ook nu nog steeds heerlijk buiten. :zon02:
is 69 jaar, 2x gescheiden…ach ik hou er maar over op…
Zoon belde net, ze hebben de hypotheek rond voor hun huis…dus dat is weer goed nieuws.
Ik nu ff douchen, eten en omkleden…vanavond naar de condoleance.
@Viva: Ik wou ook eigenlijk zeggen… dat mokkel, maar vond dat zo grof overkomen. :unibrow: Nee hoor meid, ik begrijp je volkomen en inderdaad… hou er maar over op. Helpt toch niets. :kus:
@Viva
He meid toch! Kan me jou gevoel heel goed voorstellen, je had je moeder ook die leuke vakantie gegund. Die verdiende ze ook want zij is tenslotte degene die altijd voor hem klaar gestaan heeft. En deze muts krijgt hem in een paar weken zover.
Zo ik weer terug, drukkkkk en warmmm en verdrietig allemaal…pffff…had de moeder van mijn schoondochter huilend in mijn armen…moeilijk allemaal. Maar het is nu eenmaal niet anders.
Morgen middag crematie…
Ja zo fijn voor hun, er ging zoveel mis met de eerste aanvraag bij de aeg*n…nu dus alles goedgekeurd…beetje dubbel voor hun, vreugde om het huis, en verdriet om opa.
En meiden het is hier een partij benauwd buiten, alles is donkergrijs, geen zuchtje wind en zo broeierig…daar komt denk ik een noodweer uit…
Vanavond weer songfestival, het zal mij benieuwen…
Ga met 1 oog en 1 oor het songfestival volgen vanavond. Lijkt me meer dan voldoende :evil: Heb afgelopen dinsdagavond iig helemaal niks gehoord wat de moeite waard is.
Zal wel weer zo’n oostblok-gebeuren worden, en als dat weer zo is dit jaar hoop ik toch echt dat Nederland in het vervolg afziet van deelname.
Vind zelf de Toppers altijd heel leuk en ook Shine ligt lekker in het gehoor (en Jeroen lekker in het gezicht, hahahahahaha).