TTT 120....en we gaan maar door

en ikke ook :vak02::vak02:

@beps
Nieuwe zoete nagels, zijn ze nu klaar voor de vakantie of moet je straks nog een keer.

@bloem
Een bril gekocht, best spannend hoor. Ik hoop dat je straks van je hoofdpijn afbent.

@cyn
Pech met de auto, € 200,-- valt gelukkig nog een beetje mee.

@marion
Alweer in het ritme van thuis. En volgende week de nieuwe baan, spannend!

@oma
Weer boven water, hopelijk gaat het 2e gesprek ook zo goed.

@toos
Een nieuwe telefoon, een mooie hoor.

Hier heeft het de hele morgen geplenst. Ik had met een vriendin afgesproken om met de kinderen naar een speeltuin te gaan. Kinderen spelen en wij lekker wat drinken in het zonnetje… maar dat ging niet door :frowning: Toen bij haar thuis thee gedronken.
Gisteren de laatste dag communicatie cursus, dat hebben dus ook weer gehad. Best wel leuk hoor, maar tot 20.00 uur op kantoor is best wel lang. Nog een mooi bos bloemen gekregen als dank voor onze inzet.

Beetje negatief bericht op vrw, maar bij algemene indruk geeft hij wel een 8…

OmaC: een hotel aan het begin van het seizoen (meivakantie) kent wel vaker opstartproblemen… En zoals iemand anders al zei; vaak komen op die sites alleen de mensen die wat te klagen hebben… :frowning:

hihi, nee jullie morgen pas hihihihihi…

Pfff niets zin, in niets… lekker vrije dag, hubbie onderweg…

@viva
Ben je alweer een beetje ‘bij’ met slapen?

Hahahahahahaha, die ene dag vergeet ik voor het gemak :smiley: Dan ben ik zo druk met inpakken etc…hoort ook al bij de vakantie wat mij betreft.

@Carla: Wij hebben ook al va maandag vrij
@MK: Nee de dinsdag voor vertrek ga ik nog een keer. Normaal om de 4-5 weken, maar ach de vakantie mogen ze knallen en goed zitten(valt ook onder de vakantie :))

Ja, dat is ook zo. Veel mensen lijken het heerlijk te vinden om te kunnen “zeiken”. Sorry voor dit woordgebruik, maar een goed alternatief is er niet :o
En zijn zelf vorig jaar in maart geweest, moet zeggen dat het ons toen bar tegenviel. Was een hotel met een 9.3 en het werd zowat de hemel ingeprezen. Misschien waren daardoor onze verwachtingen ook te hoog. Maar,…ook de touroperator vind ik mede-schuldig aan het feit dat het ons is tegengevallen. In de gids werd totaal geen melding gemaakt van het feit dat heel veel voorzieningen van dat hotel in maart nog niet geopend zouden zijn. En geloof me…het waren er echt HEEEEEEEEEL veel.

Heb een gaaf badpak gekocht bij Bon Prix. Kwam die naam hier tegen, dus even een kijkje genomen. Bedankt voor de tip :zon02:

OmaC: een touroperator is inderdaad verplicht dit te melden… MITS de touroperator dit niet heeft doorgekregen van het hotel/de hotelier… Dus het is altijd een beetje afhankelijk van meerdere factoren…

Vond het vooral sneu voor de gezinnen met (kleine) kinderen die er toen waren. Het hotel wordt namelijk vooral voor hen aangeprezen ivm het aquapark, de kermis, kinderbuffet etc.etc. Geen van die voorzieningen waren geopend dus…veel teleurgestelde kinderen en kwaaie ouders.
Snap natuurlijk wel dat het in maart niet altijd warm genoeg is voor een aquapark bijv., maar vorig jaar maart was daar de temperatuur al boven de 25 gr. Manager was ook niet te porren voor vervroegde openstelling :evil:
Heb toen ook een “klaagzang” neergezet op VRW, hihihihihihi

welke acco was dat dan??

Zo meiden ik weer terug, heb vanalles voorbij zien komen, cynnie een meevaller met de auto, nieuwe nagels, mobieltjes en een 2e gesprek voor oma C. Al met al valt alles een beetje langs me heen.
Heb namelijk behoorlijk op mijn kiezen moeten bijten bij paps…Mijn moeder die volgende week 1`jaar dood is, wilde altijd zo graag op vakantie, mijn vader moest daar niets van hebben, dus de laatste 11 jaar ofzo zijn ze nooit meer ergens heen geweest, nu heeft hij een nieuwe “vriendin” en wil hij naar oostenrijk met de bus, ik heb er nog net uit weten te brengen, vroeger hield je niet van vakantie’s, en heb gedaan wat ik moest doen bij hem, en ben zo ondertussen weggevlucht, voordat ik helemaal uit mijn panty vlieg tegen hem…ik ben er gewoon een beetje verdrietig van…pffffff…sorry moest het even kwijt.

Royal Wings, in Lara

@Viva:
och meid, jouw verhaal komt me zo bekend voor. Kan me zo goed voorstellen hoe dit op jou overkomt. Je vader is blijkbaar aan zijn 2e jeugd begonnen ofwel is bang dat hij die nieuwe vriendin kwijtraakt als hij haar haar zin niet geeft.

@viva
Op zo’n moment wil je hem gewoon een draai om z’n oren geven.
Dit doet voor jou natuurlijk vreselijk pijn.

ja ik ben helemaal van de kook zeg maar, en vanbinnen komt de stoom uit mijn oren.
Mijn moeder heeft jaren lang alleen maar voor hem gesloofd, en hij wilde nooit ergens naar toe…grrrrrr

@viva
En nu maar hopen dat ze niet vanaf boven meekijkt.