Marion: hij heeft wel een beurt gehad in september… Geen idee of ze dat ding er toen af hebben gehad… ??
Toos: inruilen gebeurt evengoed wel… maar niet zo snel…
Mijn ouders gaan nu rustig aan eens kijken naar een ander… en dan neem ik die Grand Punto in januari ofzo over… ![]()
@Cyn: Mooi hoor, voor niet (te)veel eurootjes toch gemaakt!!! En die riem hoeft normaal om de 75-100 000 vervangen, dus … kan een keer gebeuren.(alleen de voglende keer graag bij iemand anders ;))
Zoo nageltjes als nieuw, en rete-zoet…hihi!!!
Nu even naar de boerderie…(zo kan een spel dom verslavend zijn!)
Beps: ja ze geven in de garage aan om de 3 jaar of bij 80000 ofzo… En hij was bij 51.000 km in juni 2006 vervangen… Nou ja hij is weer heel ![]()
@Beps
Nieuwe nagels … zonde om dan al meteen op de boerderie aan het werk te gaan ![]()
Yessss, morgen komt mn nieuwe foon. Abbo loopt af en mocht een nieuwe uitzoeken. Krijg een samsang ultra touch
http://www.buhaykorea.com/wp-content/gallery/shopping/samsung-ultra-touch.jpg
nice! ![]()
Toos: mooi!!! ![]()
Ik ben benieuwd. Dochter heeft hem ook, zag er mooi uit
Wij willen zaterdag even naar de ZM. Ik moet aan een nieuw abb. Hubbie heeft een nieuwe foon nodig… en de mijne bevalt niet haha!!!
(ben een nokia fan…maar ik denk zomaar eens dat ik ervan ga afwijken…of…)
De keuze nu is… tenminste zo denk ik:
http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2008/04/6600-fold.png
Die is ook mooi!!! ![]()
Ik weet het nog niet hahahahahah
k vind die van Toos ook giga mooi eigenlijk dus… ff googlen hihi
@ Allemaal:
Sorry sorry dat ik de laatste week hier niet heb gereageerd op alle berichten. Ben heel druk geweest met sollicitatie(gesprekken) en werd een beetje gek van de spanning daaromheen. Is natuurlijk geen excuus om jullie zo te verwaarlozen, maar hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen. Zit gewoon niet echt lekker in mijn vel door de onzekerheid.
Vanochtend ben ik in ieder geval gebeld en uitgenodigd voor een 2e gesprek. Het 1e gesprek was heeeeeeeeeeeel positief en leuk, dus ik heb voorzichtig hoop.
Zou wel heel erg fijn zijn als ik weer een nieuwe baan heb tegen de tijd dat we afreizen naar ADR :biggrin:…dan ga ik dubbel genieten van de vakantie :vak02:
Heb snel even meegekregen hier dat de reparatie van totootje van Cyn gelukkig meevalt. Pfffffffff…was ook weer schrikken zo vlak voor de vakantie, gggggggggggggggrrrrrrrr. Word je ook niet vrolijk van.
Voor het overige moet ik alles nog bijlezen, dus…tosso :dag:
Oma: geen probleem hoor
Begrijpen we echt! Ik hoop dat het wat gaat worden…
@Toos&Beps
Allebei op zoek naar een nieuwe mobiel
@Carla
Druk op zoek naar een nieuwe baan. Gaan voor je duimen hier hoor dan komt het vast goed.
Heb trouwens nog een site met beoordelingen gevonden (wel in het Engels).
Moet wel ff kwijt dat ik “not amused” ben door de meest recente beoordelingen van ADR
Vooral die laatste beoordeling op VRW…schrik slaat me om mijn hart, want klinkt best akelig !
Nee, Toos krijgt morgen haar nwe debieltje, ik zoek nog…hihi
Ook hier hoor Carla… zodat je nog meer kan genieten in ADR… maar als we helaas voor niets duimen… dan zorgen we wel dat je geniet haha:kus:
:paranoid: heb ik toch een valse bingo geboekt??
Het is weer opstarten he… laten we dat niet vergeten in ADR. En dan moet het ritme weer gevonden worden. Ik ga ervan uit dat de reakties van onze vriendinnetjes belangrijker zijn … EN… het kan je overal gebeuren…
daar heb je volkomen gelijk in hoor ! Ben wel heel benieuwd naar de ervaringen van Bird en Aliasangela. Volgens mij moeten die toch vandaag of morgen terugkomen ?
Geen idee… ik weet alleen dat ik er al zit over 4 weken hahahahaha