TTT 120....en we gaan maar door

Zo bijna klaar voor de nagelmuts, heerlijk geslapen, en nu wakker worden met een bakkie cappu en een heerlijke foto van C…Wat een ventje :wub:

Tot straks

Goede morgen …

@Beps
Je krijgt weer mooie nagels vandaag. Veel plezier!!

@TRL
Wat is C gegroeid zeg, een hele kerel al he? Fijn dat hij het goed doet op het kdv. :kus: voor jou.

@Roanna
Lieve buurman heb je. Nu kan je tenminste weer overal heen surfen.

@Viva
Al weer druk aan de bak nu. Sterkte voor straks :kus:

hoi ladies

ppff ben net wakker… werd om kwart voor 8 wakker, terwijl dat kwart voor 6 had moeten zijn… zit nu met een ontbijtje op mn werk… zucht… heb de wekker niet eens gehoord!! nu al 2 nachten achtermekaar…
maar t was wel lekker… mhmh zalig geslapen hahah

@ TRL wat lief dat je het vraagt maar denk dat ik na mn eigen vakantie genoeg turkije kaarten zal hebben en nee hoor, ze zijn nog lang niet op maar wil elke keer weer uitbreiden :smiley:

Zo dames… ikke heb de oorlogskleuren en geuren op… nu onderweg naar de kleurtjes op de nageltjes…

Tot latersssss

@trl
Wat een poeppie!!!

Goedemorgen all.

Ik ben ook wakker… gelukkig wel zeg…maar heb verder even niets te melden, dan dat er weer iemand zijn recente ervaring op VRW had gezet en… oeps…Maargoed, wij zijn dan ook nog niet geweest he? :zon02:

Komt in ieder geval steeds dichter bij, weet alleen niet hoelang nog, >>>

Ik ga me ook ff mooi maken.

Voor de liefhebbers… willen jullie nog een leuke (jukebox) site hebben,
met jaren 60-70 enz. muziek: www.tropicalglen.com

Laters :dag:

Goeiemorgen!!

Sorry dat ik gister niet meer langskwam… maar had even helemaal nergens zin in… Mijn auto is van 2002 en heeft maar 78.000 op de teller. De garage heeft de distributieriem al in 2006 vervangen (voordat ik hem kocht) en zo’n ding gaat gemiddeld in de punto (oude versie) 3 jaar mee… Dat zou dus wel kunnen kloppen… Al is er sindsdien maar 28.000 mee gereden… Maar goed… Hoop dat ik vandaag wat meer weet qua kosten enzo… Ik heb besloten hem hoe dan ook te laten maken… Dan heb ik gewoon nog even mijn auto, is de inruilwaarde een stuk hoger en kunnen mijn ouders kijken voor een ander… En dan neem ik die van hun over… Ik wil geen hele nieuwe omdat ik dat gewoon te duur vindt… Wil dan formaatje Grande Punto en die komt rond de 15.000 zoals ik hem wil… en dat heb ik er nou net niet voor over :biggrin:

Maar goed…
TRL: wat wordt C. al groot!! Lief hoor!!! :smiley:
Bloem: DE bril gevonden… Ik ben altijd vrij snel klaar… als hij goed zit, en het is staat goed dan ben ik meteen klaar… Niet meer verder kijken :wink: Wij hebben een opticien in de buurt die heeft altijd aanbiedingen… Alle Replay-brillen voor €129.- ofzo inclusief ontspiegelen…
Roanna: niet gek laten maken door VRW hoor… nergens voor nodig :wink:

Ik weer aan het werk, spreek jullie later!!

x

@Cynthia: Ook een goed idee wat je auto betreft.

Enneh…en over die VKRW berichten, maak ik me ook niet druk hoor, omdat ik wel beter weet, maargoed vind het altijd wel leuk om ff te lezen, hoe anderen het ervaren en dat mag best ook met kritiek zijn hoor. :zon02:

Iedereen een fijne dag verder hoor. Ik nu ff aan de koffie en tussendoor nog het een en ander ff doen en dan is het alweer zover.

:dag:

Roanna: ja dat leek ons ook wel een goed idee… :wink: :dag:

Ik dacht altijd dat vrw en zoover dezelfde berichten gaven, maar zo te zien is dat niet zo.

cynnie groot gelijk je auto laten maken…dat geld komt wel weer terug.

Viva: ja daarom… Ik kan hem stuk inruilen… krijg ik er misschien 500eu voor… maar heel misschien 3700 ofzo… :wink:

en die 1000 euro niet vergeten… of telt dat niet voor jou auto… is ie daarvoor al te nieuw?

Hij is daar te nieuw voor… :wink: Maar goed… paps belde net dat zo’n ding niet om de 3 jaar vervangen moet worden maar om de 5 jaar volgens Fi*t Nederland… Dus hij ging nu even bellen met het hoofdkantoor of het al zo snel stuk mag zijn…

Nou wordt dus vervolgd cynnie…ik ga hier afsluiten en op naar paps…o nee eerst boodschappen voor hem doen.

Viva: succes! :dag:

Jeeeh net een telefoontje… Hij is gemaakt… :smiley: €205.- eurootjes… Nou dat valt weer mee haha :wink:

Goeiemorgen,
@Cyn: Het zou zomaar kunnen dat ze zeggen dat ze die distributieriem hebben vervangen, maar niet hebben gedaan. Bij toyta en bij mijn ka moest die riem om de 60.000 km vervangen worden. Misschien dat dat bij fit anders is. Maar het is balen als het je overkomt en het zijn kostbare reparaties. Het is te hopen dat als je auto weer in orde is dat je er een leuke prijs voor krijgt

@Viva: Succes bij paps
@Cyn: Dat is een meevaller, zou je je auto niet hoeven inruilen. Als ie goed gemaakt is kan ie weer een hoop km mee

@Bloem
Oeps … weet te laat wakker vandaag.

@Beps
Op oorlogspad vandaag.

@Roanna
Geen goede recensie op VRW voor ADR? Ik zal zo eens even kijken.
Ook jij hebt je mooi gemaakt voor deze dag.

@Cyn
Heeft er de P in, logisch hoor. Trouwens, die riem gaat wel zoveel jaar mee maar hebben ze dat ding er afgehaald tijdens een beurt of zo? Iemand vertelde mij toen dat als ze dat doen, het altijd beter is om er een nieuwe op te leggen omdat het risico groot is dat hij is beschadigd dan. Daardoor springt hij snel kapot met alle gevolgen van dien.

Zag ook de berichten op reiswijzer. Als mensen het super naar hun zin hebben gehad zie je dat weinig op zulke sites. Vaak zijn het mensen die klagen die niet naar de prijs/kwaliteitverhouding kijken en altijd wat te zeuren hebben. Zag bij een hotel in jamaica dat ze het een slecht hotel vonden vanwege zandvlooien op het strand?? En klagen over het eten, vraag me af wat zulke mensen thuis eten. Hecht dus zelf niet veel waarde aan vkr