owh daar ben ik ook niet bang voor hoor…
zou eigenlijk liever vandaag al willen hebben dan morgen, maar goed, ff afwachten… t komt allemaal goed…
Bloem bij spekkiebewaarders heb je leuke brillen voor weinig geld. Jij hebt enkelvoudige glazen, dus kun je geweldige leuke monturen kopen en dan zitten je glazen er voor dat geld bij. Komt alleen ontspiegelen erbij en volgens mij is dan 50 euro in totaal.
Hello!!!
Bloem: een bril… het kan inderdaad heel goed dat je daarom hoofdpijn hebt… Bij mij dachten ze dat ook altijd, maar ik heb hoofdpijn door migraine… en niet door het “geen bril” dragen… Ik heb er wel 1 voor het autorijden en ondertitelingen want anders zie ik ook niet veel… Als ik zonder bril teletekst moet lezen dan zet ik hem altijd op vergroot… haha…
Toos: gave foto’s! Nog gefeliciteerd!! :kus:
Meiden… jullie gaan allemaal maar naar ADR… en ik mag niet mee…
:crybaby: leuk hoor… ![]()
Ik weer aan het werk… Maar eens aan de slag nu!!!
:dag:
ja cyn… jij moest zo nodig op studieweek ofzo…
@ viva, heb de verzekering gebeld en ze geven 50 pleurie vergoeding als ik bij parel koop of bij oogwens. ga dus daar eerst ff kijken. Ik heb nog nooit een bril serieus op mn neus gehad dus heb ECHT GEEN IDEE! hahahaha
Bloem: ja moet van de baas he
![]()
Bloemmie parel en oogwens is 1 bedrijf…met een beetje bril ben je daar rond de 300 euri kwijt…spekkie is goedkoper, ondanks minder korting…maar bij parel kun je ook 2 brillen halen voor de prijs van 1, dus ook een zonnebril op sterkte erbij…
O Bloemmie wat zal er een wereld voor je open gaan…met glaasjes…hihihihihi
Meiden… jullie gaan allemaal maar naar ADR… en ik mag niet mee…
:crybaby: leuk hoor…
nana na na na, je wilde toch naar de canarische eilanden…tja moet je maar keuze maken hoor:hihi:![]()
Bij speckie hebben ze anders wel mn vorige bril EN mn lenzen verkloot!!!(echt he, heeft me dus klauwen met geld gekost!!! EN… kost een bril nog met een btje leuk montuur…150-200…net als bij parel!)
@Bloemmie: Ga daar waar JIJ je lekker voelt!!! :kus:
Goedemorgen all.
Bril? Ik ga altijd wat het dichtst in de buurt is en waar je de meeste korting krijgt en dat is in mijn geval… vriend Hans, of de Parel en zelfs nog een “echte” opticien.
@Cyn: Maak je niet druk hoor. Ze hebben mij ook niet gevraagd.
Ik ga ook niet mee, maar ga misschien met Toos voor een groot appartement zorgen, waar we met z’n allen in kunnen. >>>
Goeiemorgen,
@Brillen: Ik heb niet zo’n goeie ervaring bij parel, eerst verkeerd montuur, wat ik uitgezocht had was niet meer te leveren. Uiteindelijk een ander gekregen, is drama, verkeerde glazen en krijgen het montuur niet goed afgesteld. Vind parel ook niet goedkoop, enige voordeel je kunt een reserve bril of zonnebril uitzoeken.
@Cyn: :dag:, je wilt toch niet mee, moet je ook niet zeuren hoor:evil:
@Toos: :dag: Ja zal vanmiddag wel verwent worden op je werk, want het is DE dag van de verpleging/verzorging. Poe, poe.
Hubbie aan t werk in roozendaal… pfff hij zwaait als hij langs goes/middelburg rijdt heeft hij belooft Toos…
Roanna en kokkie mag dan koken toch…
Beps dat meen je niet, nou lekker dan van spekkie, hubs heeft er zijn brillen vandaan, was wel goed, ik heb mijn bril van de oogwens, is ook niet helemaal jevanhet, en mijn laatste komt van de parel…en mijn lenzen van de optrimist…krijg trouwens vandaag de allernieuwste op dat gebied, een paar proeflenzen, geen idee hoe die zitten…we wachten het wel af.
Nu heeft hubs trouwens er een van Hans, zit goed en staat leuk, 2 voor 215 euro en dan gelijk vriendjes worden, dus 2 brillen waarvan er 1 een zonnebril is, en ook nog multifocaal, dus dat zijn de leuke bedragen, daar kan je nog eens een verschoning voor kopen.
Bij de spekkies was hij 500 euro kwijt voor 2 brillen.
Toos heb je nog lege vazen voor al die bloemen die je straks op je werk gaat krijgen.
Ik vandaag een korte dag, moet vannacht naar schiphol, mijn buurtjes wegbrengen, dus moet om kwart voor 4 paraat staan, dus morgen maar ff niet werken…donderdagochtend dan maar weer.
@Viva: Dat wil ik al een hele tijd. Vriend worden van Hans, om zo nu en dan eens voordelig te kunnen wisselen. Hij zit hier op de hoek, bij wijze van spreken en loop er steeds voorbij.
Nee joh, kokkie gaat echt niet koken hoor. Om beurten toch Toos?
@Roanna: Dat is waar, nou zal er niks van merken. Ze moeten bezuinigen, kregen ook al geen kerstpakket:finger:. Misschien een schouderklopje. Paar jaar geleden werden we echt verwend, hadden ze een beautydag georganiseerd.
Je kan hier trouwens wel ankers aan je broek maken, je waait uit je hemd, met een vreselijk schrale koude wind, maar het zonnetje is wel lekker…
Is het verkeerde eiland, maar zal terug :dag: