TTT 120....en we gaan maar door

voor 5,25 euro per maand iedere 2 jaar een nieuwe bril multifocaal.

@Viva: Heb een kast vol lege vazen, heb ze al klaar gezet en een emmer in mn autootje om de bloemen in te zetten

Ja dat zou ik wel doen een emmertje, kan niet zo zijn dat er water op je mooie bekleding van de auto komt…anders is er een vuilnisbak dichtbij om ze in te zetten…

@Roanna: Ja, kokkie en hub koken om de beurt. Wij hebben vakantie, wil alleen maar aanschuiven. Als het onze beurt is gaan we kebab of zo halen

Neem ook een bigshopper mee voor alle chocola en zo, stel je voor dat het smelt onderweg. Dat is ook zonde van de bekleding

Beps ik heb nog steeds trek in friet, dus vanavond maar eens een vette hap eten denk ik…maar moet eerst nog een nieuw koffiezetapparaat kopen…want de aardlekschakelaars die vliegen om je oren bij mij thuis, dus heb de koffiepot in de vuilnisbak gepletterd…geen idee welke ik moet kopen…hubs vind senseo niet lekker dus die wil altijd gewone koffie.

hahahaahToos je zal toch raar staan te kijken als je een bossie tulpen en een reep krijgt hiihihihihi

Hier ook harde wind, maar wel een :zon02: erbij, dus lekker zo de haren weer laten waaien op de scoot.

Er is ook altijd een dag van de catering… nou…wat wij dan krijgen…? Van het werk niets, dan alleen van de sponsers (uno*) een keukenschortje of zoiets dergelijks. Nou, daar maken ze me blij mee. :hihi:

Ik heb trouwens daarboven aan ergens een raadfoto staan hoor, dus als jullie straks niets te doen hebben!!! :idea:

heb al gekeken bij de koffiezetter van plips…die eerst het water kookt, maar bij de recenties komt hij er niet zo goed uit…

Hier ook harde wind, maar wel een :zon02: erbij, dus lekker zo de haren weer laten waaien op de scoot

je houd hier geen haar over…waait er finaal vanaf.

Ja, of een broodje shoarma ofzo. Komt goed! :biggrin:

>>> Hoelang nog? :ninja: Ik mis raak d’r ticker!!!

hebben jullie nog ideeen voor een koffiepot…???

@Viva: Nou nee, eigenlijk niet. Ik heb een Sens** voor mezelf en eventueel bezoek en kokkie maakt meestal een mok oplos voor hem zelf.( vind hij juist lekker) en dan heb ik nog zo’n gewoon ouderwets koffiezetapparaat in de kast staan, voor het geval dàt.

Kun je beter aan Beps vragen, want die heeft ze in soorten en maten. :biggrin:

Koffiepotten: geen ideeeeee ik vind koffie echt TE ranzig!!

En meiden… ik wil zo graag mee naar adr… Maar als jullie mij er niet bij willen hebben… dan annuleer ik mijn optie wel hoor :finger: :wink:

Roanna speciaal voor jou

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10722;438/st/20090617/e/Roanna+and+Kokkie+to+ADR/dt/6/k/4ad9/event.png

En voor ik het vergeet, wij mogen met de benen omhoog zitten. Familie en management komen helpen vanavond. Dat is toch aardig he

:wub:

En meiden… ik wil zo graag mee naar adr… Maar als jullie mij er niet bij willen hebben… dan annuleer ik mijn optie wel hoor :finger: :wink:

:vak02:>>>:zon02:

@Viva: Nespresso? Heb je ook wel van die dure cupjes

Cynnie er is niets lekkers dan een goede bak koffie, thee lust ik niet is voor oude zieke mensen…

@Cyn: Hoor net dat ADR volgeboekt is, zou het bij la blanche proberen, die hebben nog wel een bed voor je