Ik doe er niks voor en heb ook al 8 sterren. Ik zie soms zelfs al sterren.
:slapen: :dag:Bloem
Ik doe er niks voor en heb ook al 8 sterren. Ik zie soms zelfs al sterren.
:slapen: :dag:Bloem
Oh, dat schuifje ja. Oh ja hoor, dat doet hij wel even. Alleen ik zeg je vast, hij heeft er weinig verstand van.
@Bloem: Welterusten
@Roanna: Na een cocktail of wat zie je dubbel, heb je alleen je pols getraint en naar de bar gelopen, meer hoef je er niet voor te doen.
Weet kokkie niks van schuifjes? Nou dan moet hub het maar in de gaten houden
@Toos: Heb je trouwens gelezen? Irene en Joop zijn al naar ADR geweest en hadden een balkon aan de La Blance-zijde, maar mochten na 2 dagen na een mooier uitzicht. :lol: Vak. Reiswijzer.
@Toos: Nee, kokkie weet alleen heel goed hoe je de tv s’nachts uit moet doen. Maargoed, daarom kun je het hem wel even vragen toch?
Heb het gelezen, zaten ze niet eens in kamer 1142. Dat is aan de kant van de receptie, kinderboerderij en disco. Valt daar echt wel mee hoor, aan de la blanche kant bedoel ik. Hebben daar eens in oktober gezeten, toen was er nog geen balkon. Kamers zijn daar best groot en liggen rustig. Wat kunnen mensen toch zanikken, wat ben je nou op je kamer, toch alleen om te douchen, te slapen en uhhhh een spelletje te spelen:unibrow:
Als je lang bij de k**kapper blijft en er nog een bootreisje na doet. Tja dan moet ik kokkie maar even helpen met de tv
Toos: Dat bedoel ik toch ook maar. Wat je zegt, je bent er toch haast nooit en spelletjes kom ik wel bij Beps op de wihi doen. Die nam ze toch mee, of zit dat al in de selectrooms?
Beps neemt alleen de klepdoos mee, wifi zit in de select. Hebben geen klepdoos nodig, bijna iedereen zit in ADR. Er is een soort van vakantiestop in juni hier
Enne wiieen doen we wel met het animatieteam. 's morgens watergym, steppen en waterpolo. Hebben we weer genoeg bewogen
Toos: Nee, in Juni ga ik ook niet kleppen, want dan zie ik de meeste toch al. Klep daar wel verder. :lol: En spelletjes doe ik dan wel op het strand met jou hubs ofzo, want jij vind jeu de boelen toch niks aan en wij wel. :lol:
Maargoed, ik ga nu de klep houden. Ik ga naar boven, nog even tv kijken en dan… smkiek
Iedereen die er nog is…wie, waar? Weltrusten en tot morgen weer en Toos … de groeten thuus hoor! Zeg even tegen je hubs… eerste rondje in ADR is van mij. >>> Nog voor zijn verjaadag!!! ![]()
Ja, dat zal. :unibrow::unibrow: Jij en sporten. Op je ligbedje zeker? :vak02:
Precies, ik moedig je wel aan vanaf mn ligbedje:vak02:. Ik ga ook mn mandje opzoeken, morgen eerst aan de dope en dan aan de crock, maar das pas 's middags. Duss slaap lekker, doe kokkie de groetjes en tot morgen :kus::dag:
gooood morning ladies…
lekker zitten kleppen?! alle schuifjes dicht…
ik dacht ook al, zal mn laptoppie nie zo missen als iedereen ter plekke is…
kan vannacht niet echt lekker in slaap komen… hoofdpijn… die is nu weg, maar een rauw gevoel in mn keel is achtergelaten…
broer zei gisteren nog… misschien ben je daarom altijd wel zo moe… als dat het toch eens zou zijn! bedacht me ineens dat ik laatst de ondertiteling op televee ookal nie zo goed kon zien…
:tssk: tis toch allemaal wat he?!
allemaal een fijne dag :dag:
[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal
[/COLOR]
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Goedemorgen allen
Ik zo naar de kruiddoos, ze hebben de birci’s in de aanbieding…ff kijken maar
Vanavond dus werken haha(jaja ook er nog bijgekomen) en tussentijds even nietsen
Veel gelezen over ADR…voor mij vandaag nog 4 weken…JAAAAA(blijft jammer van de prijs van de visum!)
Beps(of beter hubbie) neemt dat mee, zodat hij ook wat te doen heeft als beppie bept… hihi!!!(en om de foto’s te bewerken, foto’s hihi welke??)
Goedemorgen meiden…
Toos ziet er gelikt uit hoor de foto’s van hub zijn feestje.
Bloem groot gelijk mams meenemen voor een bril, die zegt het denk ik recht voor z’n raap of iets leuk staat of niet, en idd wel ontspiegeld nemen, is wel duurder maar geeft zoveel rust aan de oogjes.
Beps weer volop aan het werk, is goed voor de pot…
Waar hebben jullie het eigenlijk over, een groot huis, met zijn allen en kokkie koken, nou ik snap er geen jota van…???
net ff de verzekering gebeld, krijg 50 pleurie korting bij 2 opticiens of 100 bij multivocaal. dat heb ik volgens mij niet nodig…
zit er nu op te letten en tis echt erg,…
Arme arme Bloemmie…:hihi: Bedenk dat je er heeeeeeel interessant :unibrow: kan uitzien met brillie…(lekker streng haha!!!)
Ikke naar t dorp, zo terug,…