TTT 120....en we gaan maar door

@Beps: Ook aan een andere bril toe? :lol: Waren ook niet duidelijk te zien!!! Meid toch… wat een diensten dan weer. Het is ook alles of niets daar he?

@Toos: Ja, lijkt me ook wel leuk met z’n allen ergens te zitten. Zullen we een appartement huren en dan om beurten koken ofzo? :tssk:

>>> Geen idee, waar wij heen gaan. >>>

!

@Roanna: Lijkt me helemaal leuk, met zn alleen in een app, krijg je zo’n schoolreisidee. Had kokkie niet als hobby… koken;)

Misschien is er nog wat in turkije te vinden, omgeving bodrum of zo?

Zie je. Wat een goed idee he? Vraag ik of Beps haar “pan” meeneemt, dan komt het allemaal goed. Ja, leuk. :wereld:

Je zegt schoolreisje. Onze zoon, moest vanmorgen om 6 uur alweer ergens in A’dam zijn om een schoolklas te begeleiden om te filmen op hun schoolreisje in Londen. Is met een paar collega’s meegevraagd, om die week op film vast te leggen. Komt vrijdagnacht pas weer terug en dan hoopte hij ook even rust te krijgen, alhoewel hij zondag ook nog jarig is en de hele meute heeft uigenodigd. Pffff… je moet er maar zin aan hebben. :tssk:

Wat een gezellige foto’s Toos, echt een SUPER feest. Geweldig dat hubs er niets vanaf wist.

ik wou net zeggen, volgens mij heeft beps een nieuwe bril nodig…

leuke van zo’n bingo is dat je niet weet waar je terecht komt of met wie… kan alleen maar meevallen…

Vooral dat MET WIE…dat lijkt me wat :lol:

@Roanna: ach ik wil werken, (en centjes verdienen om maar zo een bingo-reis naar weet ik waar te betalen haha) alleenblijkt nu dat velen wel zeggen te willen werken, maar als ze dan extra kunnen…dankunnen ze ineens niet. Mij vragen ze bijna nooit, ze zetten de diensten(wel in overleg natuurlijk) gewoon in het rooster…ik zeg meestal toch dat het goed is…
Iedereen ‘klaagt’ en werk rustig door…:lol:

@Beps: Precies, maar zo is dat wel he?
Maarre… wat doen jullie toch vaag. Ga jij ook al Bingo-en? >>>

Heb jaren geleden gebingoot, 4* bodrum, was dus een valse bingo. Voor mij dus geen bingo meer

oei… dat meen je niet… :paranoid: toch maar omboeken dan???

okey meiden… ik weet wel beter… ik ben de laatste die in weken is gaan tellen, jullie telden een eeuw geleden al in dagen… dus :finger: ik ga lekker naar ADR in juni, 11 dg, er zullen heel wat malloten daaro zijn, en jullie en ik heb er zin an, ik kijk ernaar uit :smiley:

en nu, trusteL! slaap lekker

@Bloem: Das ook wat, ga je naar ADR? Dat is nog eens een leuk hotel. Ben er geloof ik al eens geweest>>>. Kun je trouwens ook bingo-en:D
@Roanna: Ideetje? ADR in juni? Hoeven we niet te koken:vak02:

@Toos: Nou, dan wij gaan wel in ADR bingo-en he? Win je tenminste nog eens wat. Ik neem al mijn waardebonnen mee hoor! Ik heb nog heel wat tegoed van daar! :biggrin:

Bloem… truste meissie. :slapen: :dag: Slaap lekker en tot morgen. :kus:

Strak plan Toos. Mee eens! >>>

@Roanna: Strak plan, gaan we doen. Je hebt nog een bon om je te laten scheren:biggrin:

@Bloem: Slaap lekker voor zo en tot morgen:slapen::dag:

Ja, maar ik laat alleen de bikinilijn doen hoor. :stuck_out_tongue: En ook nog een bootreis voor 1 persoon. :lol:

Als jij naar de k**kapper gaat, pas ik wel op kokkie.

:lol::lol::lol::crybaby: Kom nie meer bij.

hahahaha jullie blijven maar doorgaan he?!?!

was nog niet weg… weer hard gewerkt hier vanavond… heb mn sterren al wel weer verdiend! hhahaha

okey truste!

Kan kokkie op mn schuifje letten…van mn ipod :vak02: