Ttt 119

Ben ook aan het bestellen gegaan bij bon pr*x…leuke dingen voor weinig.

@Viva: Ja, ik denk het. ik zag ineens zoveel sterren. :unibrow: :unibrow:

Ja, leuk he Viva! Ik kreeg vorige week via de mail een bon à €3, omdat ik de vorige bestelling gehouden had en niets terug had hoeven sturen. Toch leuk, niewaar?

Ik ben normaal niet zo van de postorderbedrijven, maar goed ze hebben daar wel leuke betaalbare mode.

Nouja, nu weer overal kruisjes staan.

@TRL Ik heb even gekeken en zoiets bedoel ik ook ja. Meer dan genoeg mogelijkheden voor mijn gebruik en ook belangrijk… een leuke prijs. :idea:

Ga nog even bij vergelijkingsites kijken.

@ roanna, je ziet sterretjes :smiley: hahaha

ff verversen en dan zie je geen kruisjes meer :smiley:

Roanna,op kieskeurig kan je hem nog iets goedkoper krijgen,maar ik heb zoiets dan maar ietsje meer als er wat mee is,kan ik zo naar de winkel.

Zo ik ga tv kijken…voor iedereen een fijne avond…en alvast welterusten…

Ik mis er trouwens veel de laatste dagen???

Nou, ik ging daar alleen even kijken hoe en wat en even wat ervaringen van anderen lezen. Als ik er een koop, dan ook gewoon hier uit de winkel.

Ik ga er ook even van tussen.

Laterssssssss :dag:

Zo, doet ie weer normaal posten ?
Trl : haha jouw post staat er een aantal keren hoor, ik geloof pagina 7
ik weet dus nu echt tussen welke je twijfelde:hihi:
Beps : weer uurtjes zat
Bloem : lekker nog een keer naar de Efteling, vrees alleen dat je niet de enige bent
Roanna : ook ruzie met de tijd, hier ook hoor
Viva : idd wat een stemgeluid he,ontroerend
Marion : je komt toch nog wel ff zeker ?? anders wens ik je een perfecte tijd meissie en ga van iedere minuut genieten:kus:

He tijd klopt weer en ik ben ook oranje nu, dus… komt goed :slight_smile:

@Raak: :dag: Hier ook alles weer keurig op tijd (dankzij Bloem) en zie ook geen kruisjes meer. Alles weer op orde hier.

@TRL:Ben hier en daar even wezen kijken en denk ook wel, dat het zoiets gaat worden.

@ raak collega van me was er vorig jaar met koninginnedag en zij zei dat het heel rustig was geweest. de rest van europa heeft natuurlijk pas 1 mei vrij en iedereen is op de jaarmarkt endergelijken…
ik hoop maar dat het rustig is, want tis min of meer daarom dat ik mn ouders omgeluld heb… :smiley:

Bloem : zal best goedkomen hoor enne ja ik moet werken op koninginnedag:hihi: ik zal in het oranje op kantoor gaan zitten

Roanna : nog gefeliciteerd met weer een sterretje he, ik krijg moeite al die dingen te tellen:tssk:

@ raak, ja maar jij bent 1 mei vrij… en ikke weer niet…
ach verschil moet er zijn…

ik ga nu naar bed… dus truste allemaal!

@Raak: Ja natuurlijk. In belgie is het geen feest op 30 April. :tssk: Nouja, ik ben dan wel vrij, maar moet vrijdag wel weer op komen draven, al is het dan maar voor een paar uur.

@Bloem: Weltusten en sleep well. :slapen: :dag:

Bloem : welterusten, hoop dat je lekker kunt slapen
Roanna : ja en zoals Bloem al zei : ikke ben op 1 mei vrij

@Raak: Moet je even op onze tickers kijken. Ik ga over 1 maand en 3 weken weg en jij gaat over 1 maand, 2 weken en 7 dagen weg. Van jou lijkt veel langer te duren nog. :lol: