Ttt 119

@Beps: Ook lekker.

Nouja, jij voorlopig even onder de pannen en werk zat dus.

Oh ja, als je tijd hebt… hoeft nu niet… maar was eigenlijk nog wel benieuwd hoe digitenne jullie bevalt. Willen het namelijk ook gaan doen, althans we overwegen het. Nou la ma weten, als je een keer tijd hebt. :chin:

En daar zit hem volgens mij dan ook de kneep, Beps jij bent flexibel, en dat hebben ze in de gaten, de rest wil niet/kan niet/ doet het niet, en dan hebben ze je niet meer nodig. Truste…

Jullie hebben waarschijnlijk wel gehoord van die Susan Boyle van Britisch got talent, nou ze heeft een concurent hoor…weet niet of jullie dat al gehoord/gezien hebben…
- YouTube geweldig gewoon.

Marion ik weet niet of je nog tijd hebt om langs te komen,

HEEL VEEL PLEZIER IN SIDE EN GENIET ERVAN, EN LAAT DE ZORGEN DE ZORGEN…

@Viva: Heb net even gekeken. Mooi zeg. Wat een stem uit zo’n lijfje. Echt mooi!

@ beps slaap ze, en 42 h hahaha… :tssk:
@ roanna, zomertijd!! hahahaa, ff naar je instellingen gaan en op automatisch zetten (en GMT +1 zetten)

owh ja, eten was klaar… maar eerst ff filmpje kijken van viva

@Bloem: Wat bedoel je? Me blond. De PC staat hier al op de juiste tijd.

Rechstonder staat 19.09 uur momenteel en gaat automatisch terug naar wintertijd.

wow viev, thanks!!
amazing! goosebumps en tranen in mn ogen…
ik snap niet hoe dit soort mensen zich zo lang weten te verstoppen! dit meisje, zo’n susan boyle helemaal en paar jaar terug had je toch ook zo’n meisje (of was zij amerikaans) met die kersthit…
waar verstoppen zij zich!! geweldig!

@ roanna, de settings van wereldwijzer.

rechtboven: imformatiepaneel kiezen
dan links kiezen voor : wijzig opties…
bijna helemaal beneden: datum en tijd

@Bloem: Okidoki. :dag:

owh ja… lasagnette
owh ja 2… we gaan donderdag naar de efteling met heel t gezin (+ vriendin van broer) en paps en mams betalen :stuck_out_tongue:

@ roanna, weer helemaal bij de tijd :biggrin:

@Bloem: Daar stond /staat ie al op + 1 uur, dus dat zal wel goed zijn zo. Alsnog… bedankt voor de support. :dag: :chin:

zomertijd??
anyways… food en couch! :dag:

Eet smakelijk enheh… leuk vooruitzicht weer een dagje naar de Efteling. :dag:

Bloem leuk weer naar de efteling…panda droom…zo leuk.

Ja wat een stem uit zo’n klein lijfje he…

Owwwww… zie net dat ik er weer een ster bij heb. :chin:

Kon vanmiddag ineens niet meer posten.

Roanna,ik zat te twijfelen tussen de fjits amili Li3910 of de hp cq70-200ed,in de winkel zeiden ze dat hp beter service heeft en vond 17 inch groot genoeg,dus die is het geworden.

Roanna gefeliciteerd met je sterretje…bij 15000 posts dus een extra ster.

Tlr, ik heb ook een hp…niet die versie van jou, maar mij bevalt hij ook goed hoor

@TRL: Oke, bedankt voor de tip. Ik zal me zo eens even gaan orienteren op het internet. Heb nu ook een HP als desktop en ben daar tot nu toe ook zeer tevreden over en mee. Dus…