TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Zal ze ook zeker voorbereiden daarzo.

Komt wel goed toch. Heb er nou al zin an

Oh ja. sommigen vroegen … is kokkie nu al om? Ja, hij heeft er 1 nachtje over mogen slapen en vanmorgen moest ik het weten. Heb gewoon gezegd, dat als we te lang wachten, alles weer weg zou zijn en we dan misschien wel meer moeten gaan betalen. En hij is al zo zuunig de laatste tijd, dus toen was het goed.

Vond ik ook nog 30 Lira bij de oude BE* papieren en heb hem dat gegeven. Ik zei, heb je in ieder geval al startgeld. :lol:

Ik ga nu maar eens mn boodschappen doen, was er nog niet van gekomen.

Ik wilde eigenlijk nog op bix wachten, maar kreeg best veel korting bij neckervrouw, daarom ook geboekt voor we naast de pot dingessen

ga nou echt even shoppen, dus tot laterssss

Toos: jaaaa hoor!!! Gaat lekker zo :wink:

Beps: je kan je optie nog annuleren he :wink: Zit je met half ww opgescheept daar haha…

Ik zojuist mijn touroperator van Thailand achter ze kont aangezeten over de brandstof… En heb een mail gehad… na eerder €222.- terug te krijgen mag ik er nu weer €120.- afhalen :smiley: Jippie!!!

:dag:

Volgens Linda stond ADR ook niet in de gids, dus die zijn gewoon aan het afwachten wat er weggeboekt wordt en dan komen hun zeker nog een keer. Nou, ik bewaar mijn €30 tegoed bon wel voor een weekendje weg bij BAX.

Ik ga kokkie ff verder helpen, want die is zo’n bureaukastje in mekaar aan het zetten, maar komt er maar niet klaar mee. Ook zon lekker k*tklus dus.

@Cynthia: Nou, dat ik ook niet verkeerd dan. Mooi zeg!

Roanna: juist :wink:

Wij zijn trouwens ook niet zo blij met O*d… ZIj hebben dusdanig veel sturing op de vluchten dat er in de meivakantie en herfstvakantie alleen maar 8 of 15 dagen geboekt kan worden. Alles wat anders is kan dus niet… Ze gaan een hoop klanten missen zo… Stom van ze!

hahahhaaaa arme mensen daaro! hahahaha
leuk hoor, met zn allen daaro… is er niet zoiets als www-ttt-korting?

WIEEEEEE ik net weer een bol.com bon gewonnen van 15 euro…

:dag: Ik ga er zo vandoor!!!

:kus:

leuk cyn!! weer een leuk extraatje.

nk sprint dag 1 is voorbij… mhmh morgen misschien toch richting groningen??

JAAAAAA MEETING MEETING MEETING…al is t maar een paar dagen hahahahahaha!!!
Nou goed…

Ik ben wakker, ga lekker eten zo, heb een mega tuk gedaan eigenlijk
Tot straks

lekker beps! slapen gaat dus goed? hoe is t met de tv boven?

TV boven is nog klein en oud… eerst andere prioriteiten…

@Beps: Nou, je hebt wel wat aangehaald hoor. Nu, gaat iedereen ineens naar ADR. Nouja, bijna iedereen. Neckermer heeft goed verdiend aan ons dezer dagen. :unibrow:

Zo, kokkie en ik eindelijk klaar met dat kastje. Leek zo simpel he, maar wat hebben we gezweet vandaag. Kan er nu mooi mijn printer op kwijt en de andere rotzooi mooi in de laatjes. En op wieltjes he, kan ik er ook nog achter en onder stofzuigen. :o Tis maargoed, dat ik weet dat ik in Juni op vakantie mag. Sorry hoor, maar ben er ook zo vol van he! :zon:

Zal er niet meer over praten. Sttttt…:wereld:

Niets sorry, wij hebben t zelfde…Gewoon een week met jullie en mn ouders/mn ouders en jullie, en ook Toos nog een paar dagen ahahahahaha!!! Heb er ook zo een zin an!

Nou ik ook hoor, ben echt blij dat we geboekt hebben. O en Beps thanx voor jouw tip over neggerman. Als je echt wilt boeken blijkt er best veel korting af te gaan en denk niet dat box veel onder de prijs zal zitten en als het wel zo is jammer dan

Joh Toos, we gingen alleen ff vertellen aan het reisbureau hoe Thailand was geweest, zij ging even puzzelen…en toen…ja derest kennen jullie…dus ik zal je bedankjes aan het reisbureau overbrengen hahaha