@Cynthia: Ja de reis gaat met Neckerm**, maar moest de boeking via vakantiesite van TN* doen, om voor die 10% korting in aanmerking te komen en dat heb ik vanmorgen dus zo gedaan via internet. Nu ben ik alleen de ann. verz. vergeten erbij te boeken zie ik nu net, maar daar bel ik ze nog wel even voor.
Roanna,jouw kokkie is snel overgehaald,hihihi.Lekker hoor weer wat om naar uit te kijken.
Viva,C huilt overdag veel,sānachts slaapt hij wel,dan wordt hij alleen wakker als hij weer voeding moet.Gisteravond zou hij om half 11 de laatste voeding hebben voor de nacht,maar hij sliep eindelijk om 10 uur dus heb hem lekker laten slapen,dus kwam hij om 1 uur vannacht en vanmorgen om kwart voor 5.Maar na de voeding van kwart voor 8 heeft hij eigenlijk niet meer geslapen.De wijkverpleegkundige zei het is een pittig ventje.
Tlrā¦ik vind dat de wijkverpleegkundige zich er een beetje makkelijk vanaf maakt, zoān kleine baby moet toch een beetje tevreden zijn met wat hij krijgtā¦misschien heeft hij wel dorst, in plaats van honger, zou als hij zo bleef huilen na de voeding en hij krijgt genoeg gewoon een beetje venkelthee aan hem geven in een flesje, is goed voor krampjes, en lest de dorstā¦
dikke knuffel hoorā¦
Roanna lekker geboekt, je had niet zoveel problemen dus om kokkie om te pratenā¦dus een minimeeting in ADR met beps en haar oudersā¦Jac ging toch ook??? o en Kaylo niet te vergetenā¦
Ach ja en mijn avatarā¦nieuw jaar, nieuw plaatje, vond deze wel gepast bij mijn naamā¦hihihihi
@ roanna, sow kokkie was gauw om dan!! leuk hoor! zo te zien vliegen jullie op dezelfde dag terug als beps? zal wel rustig hiero worden dan??
@ viva⦠kachel aanzetten???
verder weinig nieuws. ga zo schaatsen kijken en de afwas van de afgelopen 2 weken doen, moet ook nog boodschappen doen enzo⦠blegh allemaal geen zin an!
Ja Bloem, dat wordt een klein clubbie wat hier dan nog is En anders gaan wij ook allemaal naar ADR
Oh ik heb nog iets niet verteld⦠Gister was mijn vriendinnetje bij me, met haar vriend uit Turkije⦠Zo lief!!! :wub: hij had het zo koud hier haha⦠Vond het echt superleuk om hem nu een keer in NL te zien⦠(eerste keer) En hij is zooo veranderd in positieve zin
Leuk hoor dat iedereen naar ADR gaat.
Ik krijg bijna de kriebels om ook in juni te gaan hahahaha
Nee ik hou het maar bij september. Want dan is het gewoon rustig een WWers en DDDers hahahahah Grapje!!! Nee ik vind het jammer dat ik niet bij de minimeeting in ADR kan zijn.