Helemaal mee eens. Ben normaal niet zo van de mekkerman, maar dit was toch weer een mooie kans, mede omdat ik ook nog boven op al kortingen…10 extra korting kreeg en denk dus dat BOX daar toch niet meer aan zou kunnen tippen.
En ik ben, maar dat is wel bekend nu, door Viva opweg geholpen om het ww te krijgen van die TN* site.
nou dames
ik kan het me helemaal voorstellen hoor!! als je soms helemaal vol ergens van bent, dat je uit mekaar lijkt te knappen
dus meiden… ga je gang!! gezellig hoor en snel besloten en alles
ga ik nog even door praten over de kriebels… ahahaha
We zijn wel meer weggeweest met neggerman en niks mis mee. Ik heb vanmorgen gebeld met hun en de prijs laten berekenen, bedacht me dat ik ook al jaren een vakantiek**rt heb, vaak scheelt het niks, nu nog eens bijna 100 euri’s eraf. Is toch een keertje of 2 uitgebreid hamammen
Oh maar Toos, ik persoonlijk ook niks tegen Negerman, maar vind ze over het algemeen nogal prijzig. Omdat wij dus die korting krijgen via TN* is het soms de moeite waard. Zijn paar jaar geleden toen ook via hen, samen met broer en vrouw naar Salou geweest, maar dat was ook een aanbieding en daar moet je het toch zo nu en dan wel van hebben.
Vorig jaar was BUX stukken goedkoper dan Nckmn, maargoed, we houden hier elkaar zo mooi op de hoogte toch.
En ach, weet je wat het soms ook is… ze doen gewoon de prijs wat hoger en geven dan zgn die hoge kortingen, maarja, dit was tot nu toe wel een van de goedkopere.
@Bloem: Hoe is je onderbuik gevoel momenteel? :wub: Nog steeds?
Meiden is er eigenlijk handdoekenservice??? Of moeten we eigen handdoeken meenemen??
En ach ik zorg wel voor de koffie 's morgens…das meer mijn ding hahahaha
Ik ga nog een uurtje slapen, moet nog een nachtje en morgen niet veel slaaptijd…
Eerst kerk(met kennis/collega) dan naar mn ouders en daar ga ik pas slapen…
Dus nu ff veel voorslapen
Doeggie
@Beps: In principe hoef je geen badlakens mee te nemen, want die hebben zij daar. Je krijgt iedere dag een kaartje p.p. of een badhandoek p.p. voor op de bedjes. Kussentjes liggen al op de bedjes. Parasols genoeg!! Kortom… voor alles is gezorgd.
Maar Toos en ik hadden toch ook zelf nog een eigen, meestal wat grotere badlaken van ons zelf mee.
Nou, slaapse nog even en werkse straks. :kus: :dag:
owh lekker roanna en toos, een rondje… wie betaald mijn vlucht?
en idd net wat je zegt, het is duurder geworden maar door allerlei kortingen her en der toch een redelijke prijs. alleen de mensen die strax in mrt bv pas gaan boeken die betalen het volle pond
Allemaal goed, regel ik 's avonds de borrels, wat een feest. @Beps: Ze hebben handdoekenservice, maar ik neem altijd een badlaken mee om op het ligbed te leggen. Vanwege de DDD, kan ik mn bedje terugvinden. Welterusten voor zometeen, rustige nacht, fijne dienst morgen en daarna weer welterusten. O en doe in de tussentijd je ouders de groeten van ons
@Bloem: Misschien ook zo hier en daar korting bij elkaar ritselen voor een vlucht, je mag vast bij Beps en haar hub tussenin, regelen wij de rest wel
Ik moet nog eten, hub ging een uurtje naar een nieuwjaarsreceptie en dat was om half 6. Vrees dat die de weg kwijt is en ik val intussen haast van mn graat, dusss tot latersss
In t kader van wie wat haalt in ADR, melden mn ouders 's avonds de raki’s te halen… tenminste mn vader…mn moeder melde al dat met die verdeelde taken zij dus rustig kan blijven liggen :lol:
Hey meıden en heer!
Hıer ben ık ook weer even. Alles gaat goed hıer.
Oudejaarsavond was anders maar wel leuk. Je moest een tafel reserveren voor het dıner. Alles mooı versıerd natuurlıjk, tafels mooı gedekt en onder het eten een avondvullend programma. Een goochelaar, dansen en een loterıj. En toen tegen mıddernacht gıng ıedereen naar buıten, ıedereen kreeg feestmutsen op en een toeter. Om 00.00 uur gıng er rondom het hele terras vuurwerk af. Balonnen gıngen de lucht ın met vuurwerk er aan. Anders dan bıj ons maar heel moı om een keer meegemaakt te hebben.
En dan nıeuwjaarsdag, lekker genıeten van mıjn sıgaret op het balkon ın de zon. Daarna een flınke strandwandelıng gemaakt en verse jus d orange gedronken op een terras. En dat allemaal ın je t-shırt.
De dag erop gewınkeld ın Manavgat. Iskender gegeten ın mıjn favorıete restaurant en gewandeld langs de rıvıer.
En dan vandaag, met een kennıs op pad. Waar zullen we heen gaan? Alanya of … ık zou zo graag eens naar Konya gaan, ıs dat te doen ın een dag? Ja hoor, moet kunnen … dus op weg. En dan een 150 km. verder zıtten we ın de sneeuw. En even later dıkke mıst er bıj, glad op de weg en we moeten ook nog terug. Nıet dus, omdraaıen maar. Jammer maar een volgende keer beter. Onderweg ın een pıepkleın restaurantje heerlıjke pıde gegeten en toch maar op weg naar Alanya. En al heb ık Konya nıet gezıen. Het was toch een mooıe dag, genoten van de prachtıge uıtzıchten ın de bergen en het sneeuwballengevecht. En dan morgen nog een dag met de auto op pad. We gaan op safe …weer naar Antalya
Net je verslag even gelezen. Mooi zeg! Dat is toch wel even ietsje anders dan hier de jaarwisseling. Wat fijn dat je ook zo geniet. Enneh… de bergen in en dan nog wel naar de kou. Knap van je. Doe het je niet na, maar zo te lezen, heb jij ervan genoten, voor zover het mogelijk was vanwege de gladheid. Lijkt Holland wel. Nou meid, je hebt nog een paar dagen, dus blijf nog even genieten, zou ik zeggen. :kus:
@Beps: Nou, dat is dan ook weer lief aangboden van je ouders. Maarre… hoezo kan je moeder dan wel blijven liggen. Ze moet wel in de benen voor de arobic in het water met mij samen. En s,avonds buikdansen. Nee hoor, geintje hoor Beps d’r moeder. Blijf maar lekker liggen hoor, dat kan daar allemaal. :king: Het wordt vast wel gezellig daaro met z’n allen.