TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Beps,Roanna en Toos,lekker geboekt,als ik dat zo lees wil ik ook.Niet naar Adr hoor,dat is te prijzig voor mij…Wil wel eind mei begin juni,maar ook ff kijken hoe het allemaal met C gaat en misschien dat een appartementje dan wel lekkerder is…

Marion,leuk om wat van je te horen,en je vermaakt je goed daar zo te leze.Hoe vond J de oud&nieuw daar? Blijf genieten he…

Bloem,hoe is het met de vlinders?

:dag: Doegiiiiiiiiiiiiii en fijne avond nog en de groetjes aan J. :dag: :kus:

@TRL: Ja, dat lijkt mij ook fijner met een baby of klein kind. Deden we vroeger altijd toen de kids nog klein waren. Heb je toch iets meer vrijheid qua eten enzo. Zal vast wel wat tegen die tijd voor je zijn wat een beetje betaalbaar is. Gewoon de sites goed in de gaten houden en van sommigen de nieuwsbrieven laten komen, voor zover je dat al niet doet.

Roanna,ach ja dat hotel waar wij altijd heen gaan is ook wel goed te doen met een kleintje hoor,en qua eten zijn wij niet zo moeilijk…Maar wil in elk geval niet op Bodrum vliegen als we maar Kusadasi gaan,want zie het niet zitten om dan nog met C 2.5 uur in de bus te zitten.

@ marion klinkt goed allemaal! jammer dat je niet naar Konya kon, maar wel een leuk dagje weggeweest dus!
@ roanna, hahaha mams van beps laat zich lekker bedienen, ze is op vakantie!! :stuck_out_tongue:
@ trl ja joh lekker in een appartementje… enneuhm toch weer naar kusa???

hiero alles goed hoor. geen werk dus ook geen vlinders, al moet ik eerlijk zeggen dat ik af en toe wel een opvlieger heb :smiley: en zat net een scene te kijken van titanic (waar hij haar tekent… :p) en dan krijg ik wel ineens heel erg warm… heb toch bepaalde behoeftes ofzo :smiley: pfpfpfpf

Bloem,ja wil toch wel weer naar Kusa,alhoewel iedereen me wel waarschuwt hoor.Boek meestal bij reiscmps maar die vliegen dus op Bodrum.

Beps,jij bent vorig jaar toch in Paloma Marina geweest,was dat wat en bij wie had je die geboekt?

TRL: Is nergens te boeken momenteel. Zou er dus niet heengaan, ben je de enige nederlander!! En het stikte er verleden jaar al van de engelse/ieren…dus… nee doe maar niet!!! Mss naar Palmera…alhoewel zit boven op de berg, net boven de markt zeg maar…

Beps,oww dat is jammer,want het zag er wel goed uit op de foto’s.Palmera ken ik wel dat is toch bij het duiven eiland de berg op,vlakbij altin saray hotel,ja dat zie ik niet zitten met kinderwagen en me mams zie ik die berg ook niet op klimmen,heeft ze 2 jaar terug nog wel gedaan…Anders nemen we gewoon weer Marbel 15 minuten lopen van het centrum.

Sinds kwart voor 9 slaapt C eindelijk,maar moet zijn laatste voeding voor de nacht nog hebben,heeft de laatste nu gehad om 6 uur,maar hij ligt zo lekker te slapen,wil hem eigenlijk niet wakker maken…heeft om 8 uur nog wel 50 cc gehad.

@TRL: Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het met kleintjes ( geen baby’s) wel plezieriger is als je zelf je maaltje klaar kunt maken. Tenminste dat is mijn mening en ook wel mijn ervaring. Zodra ze wat groter zijn, kun je wel best wel weer naar een hotel gaan, want per slot van rekening heeft moeders ook vakantie he!!

@TRL: Ik wil me er echt niet mee bemoeien,…maar de 3 R-en zijn zo belangrijk: Reinheid, Rust maar ook zeker niet te vergeten REGELMAAT…en als hij nog een voeding moet hebben, dan moet hij nog een voeding hebben. Wakker maken voeden en neerleggen. Vooral bij de laatste voeding niet teveel lawaai, kroelen kirren of wat dan ook. Rustig voeden, neerlegen en zelf gaan slapen…
Want zo komt hij nooit in een ritme en zal onrustiger blijven…
(zo hebben ze het mij geleerd vroeger in de zorg…)

@TRL: Ja dat is ook waar, Palmera ligt boven de disco, is ook niet slim. Kijk die berg op rijden er ook taxi’s! das niet het punt, maar het lawaai van de disco :retard: Nee, das niet grappig…

Roanna,snap wat je bedoelt,daarom zit ik ook aan appartement te denken,maar hotel is ook een optie .

Beps,weet het ken de 3 R’s ben daar ook druk mee bezig,maar tot nu toe trekt hij zich er niet veel van aan.En er mag ook nog niet meer dan 6 uur tussen de voedingen zitten ivm bloedsuikerspiegel dus zal hem toch wakker moeten maken en dan hopen dat hij wel snel weer in slaapt valt,moet haast wel,want hij heeft vandaag erg weinig geslapen,kreeg het idee dat hij overvol zit,maar spugen doet hij niet.

Beps,idd taxi’s geen probleem,maar die disco lijkt me nu geen pretje,ach we zullen wel zien,we boeken meestal toch niet zo vroeg dus nog tijd zat.En anders toch maar met de vrienden mee naar Kroatie op de camping hahaha

@TRL: :kus: Zie je wel je kan het :hihi: en C ook. Jullie moeten saampjes gewoon in je ritme komen!!! Trusten voor straks vast lieverd

Ikke ga mn tas pakken en over een half uurtje weg
Tot straks/morgen dan maar weer toedels

Meiden en heer. Ik kom ook even gedag zeggen. Vind het ook wel weer mooi voor vandaag. Twas weer een opwindende dag, dus gaan we maar eens rustig afsluiten. Niet naar de markt of whatever… gewoon lekker slapen.

Beps… werkse en hopenlijk heeft iedereen de ketel goed gevult voor vannacht, heb jij het weer wat rustiger. :dag: :kus:

TRL: Ach, je komt vast wel wat tegen en mochten wij ook wat zien, waarvan wij denken, dat het wel wat voor je is… houden we jou ook op de hoogte. Slaapse ook zo, met die kleine jongen na de voeding. Weltrusten . :kus:

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :dag:

Beps,werk ze,hoop dat het niet een al te drukke nacht voor je wordt.

Zo de voeding zit er in,150cc heeft meneertje weer op,vind het zelf wel wat veel.Heb hem net weer in bed gelegd en het is nog stil…Vandaag is hij precies een maand.

Roanna,dank je.

Ik duik ook me bedje in…Weltrusten allemaal.

Ikke weer te werk iedereen weltrusten

ola
ikke ga ook zo slapen
@ trl een maand, wat gaat de tijd toch mega snel he?
@ beps werk ze
@ roanna truste, ikke duik ook mn bedje lekker in

morgen de spannende ontknoping van het nk sprint

Goedenmorgen allen
Vandaag ben ik dus van hot naar her aan t rennen, slaap bij mn ouders
Rare mensen die je 's nachts bellen, je zelfs nog uitschelden, maar we hebben weer een leuke nacht gedraaid.

Tot straks of vanavond…

@Roanna en Toos, zal mn ouders vast voorbereiden op eea… maar zo op het eerste gezicht/gehoor hadden ze er zin an(passen goed bij de DDD…het worden zo wel DD-tig…hahaha)