TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@Roanna: We willen begin half juni, maar moeten even afwachten of hubbie niet geopereerd moet worden. Als dat niet zo is, dan gaan we waarschijnlijk boeken. Saampjes met de ouders, en ADR… haha vertrek rond 6 juni waarschijnlijk

Haha half ww straks in ADR… Ik hoop in Juni weer een mooi studiereisje te maken… :smiley:

Kijk die luxe hebben wij niet

begin juni is een mooie tijd om te gaan…
@ beps hoe lang willen jullie dan? 10 dg? 8? 12?

@Bloem min 12-13 dgn…niet langer dan 2 wkn…Mams wilde niet later dan die tijd…ik vind het goed!!! Gewoon ff lekker de batterij opladen…nietsen boekjes lezen enzo JAAA zin an

Juni is qua weer ook lekker!!! :smiley:

uhuhuh… mmmhh… droomt weg

Ik druk op zoek naar de Wii fit… maar ja is overal uitverkocht… grrrrrrr

wat kun je daar nog meer mee doen dan?

Ehm… sporten… haha

ja snap ik
maar ik dacht dat je zoiets al had…?

Ja… maar dat is de standaard sports… Dus alleen met de controller… Wii Fit is met het balance board…

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR(optie)
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Zo, weer terug van schapjes doen.

Huh Beps? :eek: Hoe hei dat weer voor mekaar gekregen in optie? Bij wie wat waar?

Meid…GEWELDIG voor jullie allen.

Ik denk dat wij hier thuis ook maar eens aan de Wiibalanssport moeten. :drugged:

Haha ja die Beps heeft er zin in :wink:

@Roanna: Met Nec*ermann, de selectkamer… 15 dgn. Als de othopeed het goed vind dinsdag gaan we m woensdag bevestigen hahahahahaha Lekker hoor, vliegen met HV en gewoon dat we GAAN!!!

Beps: :smiley: Ik wil je humeur niet verpesten… maarrrrr N*ck heeft de luchtvaartmaatschappij onder voorbehoudt… dus HV is niet gegarandeerd… (maar meestal veranderd het niet)

Meid, meid, gaaffffffffffffffffff, ik ga gelijk ff kijken daar.

Mij breekt nou ook de klomp!!! Zat weer ff bij Coren** te kijken, is de site inmiddels aangepast en komt die reis die ik had, inenen meer dan € 200 duurder uit dan van de week. Ga ik bij de concu kijken, die de reizen afneemt van C. krijg ik nog de oude prijs. Ze zitten volgens mij onder elkaar afspraken te maken. Lijkt op kartelvorming. :lol: :thumbsdown:

Maargoed Beps… goede keus en je hebt gelijk. Zodra toestemming… gaan met die banaan. Is dacht ik ook gratis, op die banaan. :unibrow:

Roanna: vanaf 1 jan. zijn er weer een aantal kortingen vervallen he… Misschien dat dat het probleem is?

:kus:

ij@Cynthia: Nee, de zelfde korting als van de week staat er nog op. Ze hebben gewoon de prijstabel aangepast. :mad:

Maar zie nu dat bij Neckerm** de prijs hetzelfde is, als de oude prijs van Coren***. Daar komt nog bij, als ik daar zou boeken, we ook nog 10% korting kunnen krijgen, omdat kokkie bij de TN* heeft gewerkt.

Hmmmm… toch nog maar eens even goed puzzelen dan. :idea: