TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@ cyn dat vroeg ik dus… :stuck_out_tongue:
@ beps owh heerlijk!! nu ff op okey ven de orthokeypeed wachten en de koffers kunnen weer van zolder :wink:
@ roanna, dat idee heb ik ook, want bv sunweps/gibaar hebben dezelfde reizen als korenton en dan is cortenton veel duurder dan wat zij aanbieden, terwijl het allemaal via hetzelfde turkse kantoor gaat… :s simpel word je ervan
wel zag ik laatst ergens reclamlar voorbij komen dat mekkermannen gewoon 200 euro vroegboekkorting aanbieden (zal wel een addertje onder het gras zitten)

Roanna: Je dient dan wel te boeken via een Thomas Cook Travelshop… Zie onderstaan bericht:

Bij deze willen wij jullie informeren over een wijziging in de coulance regeling op Neckermann en Vrij Uit boekingen voor ING/KPN/TNT/Shell personeelsleden.

Vanaf 1 december 2007 zullen de Touroperators Neckermann en Vrij Uit de samenwerking met bovengenoemde bedrijven overdragen aan de Thomas Cook Travel Shops. Dit houdt in dat de Touroperators Neckermann en Vrij Uit niet langer korting verlenen aan deze bedrijven maar dit zal gebeuren door de Thomas Cook Travel Shops.

De afgelopen jaren hebben wij vanuit de Touroperators de helft van de korting vergoed indien jullie meldden dat een medewerker van bovengenoemde bedrijven in jouw winkel de korting wilde ontvangen. Aangezien dit niet langer een activiteit is van de Touroperators Neckermann en Vrij Uit, komt deze coulance regeling aldus te vervallen.

@Cynthia: Dat klopt. Ik meen ook zoiets gelezen te hebben in het personeelskrantje die ik net heb lopen zoeken, maar natuurlijk alweer bij het oud papier heb gedaan en al weg is in de container. Ook had ik bij mijn favosite hen altijd toegevoegd staan, maar krijg nu steeds een error als ik op die site wil, omdat ik het WW niet meer weet. Alles stond in mijn favo, maar is waarschijnlijk laatst met die AVGstoring van mijn PC gegaan. Het is in ieder geval foetsie en er staat ook nergens waar je het WW op kunt vragen. Daarom zocht ik dat krantje ( daar staat het in), maar helaas… ook weg.

Thomas hebben wij hier ook zitten. Anders daar ff proberen. :idea:

@Bloem: Ja, dat was mij ook al opgevallen. En van die korting zie ik inderdaad op de site van Nekker ook niets terug, als je naar de kassa ( eindsom) gaat. Alleen op hun voorpagina staat het ergens groot gedrukt.

Zo wij ook weer thuis,ff naar Arnh*m geweest met vriendin,nog een winterjas in de uitverkoop gescoord.Nu naar vriendin toe,gaan gourmetselen met z’n allen.Dus tot later.Fijne avond allemaal…

@ trl toch geslaagd voor een winterjas? daar liep je al een tijdje mee!
@ roanna, allicht een blonde vraag met heb je al gegoogled? of op de site van tnt gekeken onder oudpersoneelsleden??

ikke wilde weggaan, maar dacht,ga eerst nog even plassen… sta ik mn handen weer te wassen, zie ik iemand in zn auto stappen wegdraaien, omhoog kijken en wegrijden…
ik zweer dat ie even naar boven keek en inhield…

ik wou dat ik ook op dat moment naar huis was gegaan ipv eerst naar de plee… grr… mn pas deed het namelijk niet en dan had ik samen met hem (ahum) door de draaideur gemoeten… :smiley: hahahaha jea right…

owh ja
@ TRL bedankt voor je verjaardagskaart!!

pff ik aan het kijken naar huisjes… Vind ik leuk… maar overal waar ik op zou reageren sta ik meteen eerste haha… :wink: Maar is niet wat ik zoek… dus blijf nog thuis :wink:

Zo, ff gado-gado gegeten.

@Bloem: Ik was inderdaad ook zo blond :idea: om dat even te googlen, maar kom dan alleen op plaatstelijke PV gepensioneerden TN* terecht en daar heb ik hier en daar op gekeken, maar dat is niet die site die ik moet hebben. Maargoed, zo’n ramp is het ook weer niet. Kijk wel ff verder. Maar valt mij wel op dat velen ineens sinds vandaag, de prijzen omhoog gegooid hebben en ze waren al zo hoog. :finger:

Hij was er dus wel vandaag. Oh wat jammer dan… weer gemist en nu weer een weekend ertussen, dus weer langer wachten. :drugged:

Zou ik ook nog even doen als ik jou was. Tis allemaal duur zat. :lol:

@Roanna: Wij hadden voor 2 pers €156 vroegboekkorting en €50 per boeking extra korting, dus in die periode met de select kamers(Thanks Toos!!!) 2000 voor 2 wkn!!! Nou in sept naar een app in Kusa, en het zakgeld dat daarbij kwam was ik net zo duur uit, maar dat was voor 1 week… DUS… Ik hoop op een dikke oke van de orthopeed dinsdag!!!

@beps
Wat een mooi vooruitzicht, nu maar hopen dat de orthopeet groen licht geeft en de voorpret kan beginnen!

@bloem
Last van kriebels en vlinders.

@linda
Ook last van vlinders.

@toos
Wat romantisch een aanzoek met oud op nieuw.

@roanna
Wordt gek van alle prijzen die steeds maar stijgen.

Ik vandaag lekker vrij, allemaal achterstallig werk gedaan. Heerlijk gevoel dat alles weer in de juiste mappen is opgeborgen. Nu nog lekker weekend.

Hallo meiden, ben ik ook weer,

Hier alles weer zo goed als beter, alleen die rot hoest…

Roanna kijk even op www.pvtnt.nl die site is van tnt en ook voor oud medewerkers, mijn schoonzus werkt op die afdeling en maakt de site wil je wat weten bijv. een telefoonnummer van die afdeling geef me dan even een pb dan stuur ik hem aan je.
Bloemmie vlinders, en er beroerd van.
Linda baalt van het niet uitgaan.
Iedereen probeert weer in het gareel te komen van al die gekke dagen
Beps toe maar heerlijk hoor 15 dagen adr…
Heb ook voor aug. gekeken en op sommige site’s klopt er geen jota van de prijzen…
dus ik zoek nog vrolijk verder…

@Viva: Daar kom ik niet op, omdat ie dan een error aangeeft. Ik had dat al geprobeerd, maar wat jij zegt om mij even dat nummer te geven voor eventueel wat meer info, lijkt me een goed idee, want ik weet ook niet wanneer we weer dat personeelskrantje krijgen.

Ga je even PBen.

Fijn te lezen, dat alles weer een beetje op de been is bij jullie.

@Beps: Ik heb het nu ook allemaal even gezien hoe dat werkt met die kortingen. En Tomas is familie van Neckerma** en heeft dezelfde prijzen, dus kan ik miss nog wat extra korting afdingen. :idea: Je weet maar nooit toch? Maar anders… is dit ook voor ons wel een optie ( leuke prijs), maar dan in de standaardkamer, omdat die andere waarschijnlijk al vol zijn. Maar dat maakt mij niet zoveel uit.

@ beps, jullie hebben het verdiend, dus orthopeed gaat wel ja zeggen (komt goed!!)
@ roanna ja hij was er wel, was er de hele dag kotsmisselijk van,… nu zakt het weer een beetje weg, al droom ik af en toe wel een beetje weg en dan krijg ik weer zo’n opvlieger van vlinderaars… bleghhh ik ben dit allemaal niet meer gewend!
@ viva weer een beetje opgeknapt!!

@Bloem: Wat een heerlijk gevoel moet dan zijn. Keep on dreaming nog even. Na het weekend weer kansen. :dag:

Opvliegers? :lol: So cute.

@Viva:Stuur maar dat nummer anders maar even aan mij door als je wilt. :dag:

Dames…ik zie dat het’‘kriebelt’',druk bezig allen met plannen komend seizoen…

De koorts is aan het zakken en blijf tot dinsdag thuis…mooi begin van 2009.

Voordeel is wel dat ik minder rook…hoest dan nl.de longen uit mijn lijf.

Hier zo nog niet helemaal bij stem, en hoesten gaat ook nog goed hoor, maar het zal wel weer overgaan voordat ik een jongetje ben.

Hey dames en heer ! Even een “vluggertje” hoor, voor ik naar bed ga !

Iedereen de feesten goed doorgekomen zo te zien. Gelukkig maar
Ben eigenlijk wel beetje blij dat die dagen gedaan zijn (enkel nog morgenavond familiebezoekje aan zee) en verder hebben we iedereen gehad. Waren wel leuke dagen hoor, maar beetje vermoeiend.
Maag zit beetje volgepropt, zal eerste paar dagen soep worden denk ik, of toch wat lichte dingetjes.

En nu naar bedje. Iedereen een rustig nachtje gewenst.:kus: :slapen:

@Viva: Het is me nu gelukt hoor om op die site te komen. Krijg inderdaad 10 % extra korting mij Tomas (Neckerma** dus), dus dan is het wel leuk natuurlijk. Maarja… nou moet kokkie er weer eerst over nadenken. Zeike**. :lol:

In ieder geval heel hartelijk bedankt voor je moeite. Heb er heel veel aan gehad!!! :chin:

@Kaylo: Jij ook nog de beste wensen voor 2009 hoor. :dag: Ik ben ook blij dat alles weer normaal is.

Roanna graag gedaan hoor…no problemo toch…o o o nu kokkie weer ompraten…