TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Bloem,dat idee had ik ook al dat alles duurder is geworden.Gelukkig hoef ik voor C nog niet veel te betalen,alleen administratie kosten,anders zat het er dit jaar niet in denk ik…
Owww en die vlinders blijven fladderen bij je,lekker later fladderen toch…Is :wub: vrij?

Linda,ook voor jouw de beste wensen.Hoe gaat het met je?

Beps,dus jullie zijn er al zo goed als uit,wat het dit jaar gaat worden,dus geen Kusadasi voor jullie?

@Beps: Wilde ik je nog zeggen, je wilde eventueel wat luxer, met gedestileerde dranken enzo. Mogelijkheid is dan om dream select te boeken, heb je luxe kamer, alle ook buitenlandse dranken, gevulde minibar enz enz enz, is wel flink duurder. Denk dat het voor de zomer geen ADR wordt, ik vind de prijzen 2 weken ADR voor de periode waar wij zouden willen gaan gewoon te hoog. Voor hetzelfde geld of misschien ietsje meer zit ik in ergens in het carribisch gebied. We blijven nog rondkijken en zien wel

Goedemorgen allemaal.

@Toos: Gelijk heb je. Volgens mij klopt er nog niet zo heel veel op/van de site.

@Cynthia: Leuk he al die spelletjes. Doen je ouders dan ook mee?

@TRL: Alles goed daar bij jou?

@Linda: Jij ook een heel goed en gezond 2009 gewenst en met jou alles goed? Heb je nog wat leuks gedaan met oud en nieuw?

@Bloem: Tja… ergens wel leuk… dat gevoel… maar je zit er maar mee. :lol: Kan je er vandaag niet iets mee doen dan? Of is iedereen bij jullie ook vrij?

@Beps: Vertel… welke vormen en hoe en wat en waar dan?

Oh ja, zag ook nog wel wat leuks en betaalbaars in Bodrum… dus toch nog ff verder bekijken dan. Iets van Vera club.

Maar inderdaad… volgens mij had ik het alwel gezegt hier… maar wat een prijzen vragen ze in 2009 zeg. :mad: Niet leuk meer!!! :hihi: Maarja, wil toch wel gaan!!!

@trl: lijkt de goede kant op te gaan

@roanna: ben bij mijn zusje geweest daarna niet uitgeweest ( je wilt niet weten hoeveel spijt ik daarvan nu heb)

@toos: gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van je dochter en schoonzoon

@jac: gefeliciteerd met je nichtje!

@Linda: Ook de beste wensen voor 2009
@Roanna: Heb net een mailtje gehad van bex en ze gaan ADR wel aanbieden, even geduld dus. De site is nog niet klaar

@Toos: Je bent geweldig. :kus: Dan wachten we nog even. :dag:

@Linda: Vertel.

@roanna: ben dus niet uitgegaan omdat ik erg moe was sms gestuurd aan N dat ik niet kwam, hij zei kom nou toch even maar ik wilde niet alleen op fiets naar stad maar had niemand die me weg kon brengen dus ben niet gegaan, nog wel uurtje gesmst gistermorgen kon ik mezelf wel voor m/n hoofd slaan dat ik niet met auto naar stad ben gegaan dan maar niet drinken gisteravnd zouden we mss nog nieuwjaarsborrel gaan drinken maar helaas niet gelukt ook gister nog weer even gesmst maar we zouden t binnenkort gaan inhalen zegt ie sms m morgen anders nog even of ie nog uit gaat dan ga ik natuurlijk mee he haha

Roanna,dus toch nog hoop,voor Adr bij Bex,nog ff geduld.
Hier gaat t wel zijn gangetje…Maar moet nog wel wennen hoor.Kan nog niet alles naast me neerleggen,duurt lang,maar zo ben ik nu eenmaal.

zo weer werken, maar heb helemaal geen zin

Linda,hij had je ook op kunnen halen toch ?

@tkl: hij was al in de stad en had al aardig wat gedronken geloof ik

Roanna: haha ja die doen ook mee!!

Beps: Rob waardenburg, die ken ik wel ja… hebben het hoofdkantoor in Chiang Mai… Ik ga weer ff mailen!!! :kus: thanks!!

owh leuk … iedereen druk bezig met vakantieplannen!!
al is het natuurlijk niet echt super dat alles zo heel veel duurder is geworden…

ikke ging naar de wc en dan kan je naar buiten kijken… zag zn auto niet staan, maar toen was ik mn handen aan het wassen en toen kwam hij net aanrijden. Ikke dook een beetje weg, maar t was em wel en (leek het nou maar zo… of…??) volgens mij keek hij om zich heen (zat ie mijn auto te zoeken??)

dus hij is er wel, wat erg vreemd is, dus vraag me af wat ie doet of niet doet…
maar vandaag geen lunch buiten, maar hiero… dus geen kans om hem tegen het lijf te lopen…

brbrbrr… krijg hier echt de kriebels van, niet normaal!!

de prijzen voor de meeste rondreizen in/rond/door jordanie zijn nog steeds hetzelfde als vorig jaar…

@Linda: Oh ja, dat is achteraf wel zonde dan, maar binnenkort een nieuwe poging wagen.

@Cynthia: Leuk!!! Ik zie het voor me. Ha, ha.

Ik ga nu maar ff badderen en dan maar weer ff de schapjes doen. Alles gaat toch ook weer gewoon door he!!!

@bloem: erg he die kriebels, ken dat van die miselijkheid/eetlust val er gewoon van af de laatste dagen

@Bloem: Is wat he? :wub::wub:

nee helaas val ik er niet van af, was het maar zo, dan was ik nooit zo dik geworden en was ik in no-time alle kilo’s kwijt…

bedacht me net dat ik misschien wel een briefje onder zn auto kan stoppen, maar durf t niet… blegh wat een ellende.

zo zie je maar linda, je moet de kansen grijpen zodra dat kan!

@bloem: ja daar ben ik nu wel achter gekomen, baal ook best wel, vwant wil m heel graag zien mss van weekend wel