TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Goedenmiddag inmiddels all. :dag:

Wij lekker rustig de jaarwisseling door gekomen. Zijn eerst een tijdje op die bruiloft geweest en tegen kwart over 11 naar huis gegaan, zodat we voor het “knallen” thuis zouden zijn. Ik even hier nog op TTT geweest en verder nog een poosje tv gekeken. Gelukkig was het vrij rustig in onze buurt wat betreft het langdurig doorgaan met knallen. Na 2en heb ik niets meer gehoord. Of ik sliep al, dan kan ook.:slapen:

@TRL: Oh wat fijn, dat jij het ook gezellig hebt gehad en dat het zo goed is gegaan met C. bij oma en opa. Heeft zich keurig gedragen dus!!! :lol: Mooi toch!!!

@Toos: Oh, wat leuk dan voor jullie dochter en vriend. Dus jullie hebben eerdaags een bruiloft in het vooruitzicht. Ook heel leuk hoor!

Enneh… nog bedankt voor de smsjes die ik van deze of gene ontvangen heb en hopenlijk zijn die van mij ook bij jullie aangekomen.

Nog even wat, BE* is nu dus online, maar verkoopt dus mooi ADR niet meer, :thumbsdown: dus heb ik mooi voor JAN met de korte achternaam daarop zitten wachten. Maargoed, gelukig zijn er nog zat andere mogelijkheden. Maar weer verder op zoek dan!!!

@Filiz: Welkom terug voor je vakantie hier in Nederland en maak er een leuk tijd van. :dag:

Iedereen een fijne nieuwjaarsdag gewenst!!! :kus:

hallo allemaal,
Ik wou even zeggen dat ik vandaag tante ben geworden!
Van een nichtje.
de namen zijn:
Breghje Marthe Rozemarijn
Roepnaam Breghje
En ze weegt 7 pond.

Ik ga er straks heen.
Dus iedereen een fijne nieuwjaarsdag!
Groet Jac

goedenmorgen…
ben net 15 minuutjes op…

@ roanna owh jammer, voor nix zitten wachten dus :frowning:
@ toos, gefeliciteerd!! wat ontzettend leuk! en een mooi moment om je dochter te vragen
@ trl, dus hij kan het wel…?misschien alle indrukken van oud en nieuw dat hij zo moe was en lekker heeft doorgeslapen??

Ook vanaf hier ook allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Toos gefeliciteerd, dochter gevraagd hoe romantisch om 24.00 uur zeg helemaal goed zeg.
Tlr…lekker geslapen en C. zich keurig gedragen bij opa en oma, misschien toch jou stress die op hem neerslaat.
Marion ook in Side het nieuwe jaar gestart
Filiz welkom terug voor even in nederland
Roanna rustig de jaarwisseling doorgekomen
Bloem mooie foto’s zeg.
Hier ook rustig alles verlopen, vandaag naar paps geweest, die had het best moeilijk…

ik heb 25 euro gewonnen met de staatsloterij. was eigenlijk dus 50 geweest, maar had een half lot met kerst gekregen! jippieeee

@Bloem: Jij ook al wat gewonnen? Nou, wij ook hoor. Ja, ja, wij €10 en hadden ook een half lot dus … joepie… €5. :lol:

Kunnen we weer een deurtje intrappen.

@Viva: Ach, best wel zielig voor je vader he!!! Gelukkig dat hij jullie nog heeft.

Zo allen, eindelijk rust hier zodat ik ffies mee kan kijken(is iedereen er niet haha)

Hier dus irri, ik moest werken van 16.30-24 uur. Morgenavond de nacht in, 2 nachten!

Ach ja het komt allemaal wel ooit goed maar nu zooo f-ing druk!!!
Tot straks

balen als het zo druk is. de avonden/ nachten zouden relaxed moeten zijn.
ik morgen ook werken, het zal wel errug rustig zijn, neem denk ik een boekje mee :smiley:

@Beps: Oh, je bent NU aan het werk? Tja, dat heb ik dan ook. Ga ik ff hier kijken, is er geen kip, maar plaats ik toch maar even wat, zodat ik toch ff wat van me heb laten horen. :lol:

Ik ga er denk ik maar eens op tijd in vanavond. Vind dit zulke rare dagen. Denk de hele tijd dat het zondag is vandaag.

@Bloem: Jij dus morgen wel werken? Tja,mijn kinderen moeten ook gewoon morgen weer werken en ik eigenlijk ook, ware het niet, dat ik nog vrij heb. Maandag weer beginnen.

Nou dames en heer :slapen: weltrusten voor zo en werkse allen weer. :dag:

@Hans: Ziek?

ja ikke ga ook weer naar bed…
morgen aanwezig zijn op t werk, iedereen is vrij dus zal wel weinig te doen zijn… we zien het wel he?

truste dan maar weer :stuck_out_tongue:

mogguh dan maar weer…

gisteravond nog even andere tijden, historie van de 11-stedentocht gekeken
daarna meteen in slaap gevallen en nu ben ik weer de eerste…

Goeiemorgen!!

Allemaal een gelukkig en gezond 2009!!!

Ik vandaag weer aan het werk… Beetje stijve armen… hihi… Gister ongeveer 6 uur gewi-ied… (lastig woord :wink: )

Toos: wat leuk!! En wat een mooie moment om iemand ten huwelijk te vragen!!! :wub:
Jac: gefeliciteerd!!!
Roanna: geen adr meer bij B*x… :finger: grrrr
Bloem: Werkse!

Verder weet ik het ff niet meer!!

Ga maar eens aan het werk…

Oh ja, Beps, ik had gemaild naar de J*ng over die 10 personen… Maar dat schijnt dus niet zo te zijn… :frowning: Jammer maar me wachten wel even af :wink:

:dag:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Toos,een bruiloft in het verschiet dit jaar,leuk,weten ze al een datum?

Roanna,helaas geen Adr bij B*x,maar je zult vast nog wel wat vinden.

Cyn,spierpijn van het Wii-en.

Bloem,in je uppie op het werk,zal de dag wel langzaam gaan,of vermaak je je wel?

mmhh :tssk: ben mn boek vergeten

en die vervelende vlinders maken me misselijk… blegh… was ff vergeten hoe ellendig ik me dan voel :smiley:

Goeiemorgen,
Vandaag weer terug naar het gewone leven, moet vanavond weer aan de crock.
@Bloem:Is toch een lekker gevoel die vlinders:wub::wub:
@Cyn: Zere armen van het wiien, goed bezig geweest. Werk ze
@Trl: Ze hebben nog geen datum, denk voorjaar/zomer 2010.
Was wel een grappig gezicht, ze zegt wat doe je nou, hij op zn knieen bijna in tranen en kreeg dochter de slappe lach
@Roanna: Zag dat er een foto van ADR bij hotel Samara stond, klopt dus niet en La Blanche hebben ze van de site afgehaald:unibrow:. Denk dat nog niet alles op de site staat. Het valt me trouwens op dat ook bex behoorlijk duur is

heb het gevoel dat alles duurder is geworden

en nee, vlinders zijn niet leuk, word ik heel nerveus, misselijk en moet ik 100x naar de wc…
mn lichaam maakt zichzelf zeg maar ziek… :tssk: moet maar gauw stoppen die onzin…

hihi. dochter een slappe lach en schoonzoon stik nerveus! zal op de bruiloft dan wel andersom zijn!

Goedenmorgen allen

@Toos: Een mooi moment dus… heerlijk om daarbij te mogen zijn toch
@CynL jaaa lachuu, als je zo een spierpijn hebt van een spelletje!
@DDD’s hier begint ADR duidelijkere vormen te krijgen, saampjes met de ouders. Alleen dan begin/half juni

Dit heeft niet de Jong tegen ons verteld, maar de EIGENAAR van de organisatie die in Thailand de rondreizen uitvoerd, nl Rob Waardenburg zelf. Hij kwam ons verwelkomen in Chaing Mai, schijnt hij bij elke groep te doen, of in Bangkok, of in Chaing Mai(waar hun kantoor zit)
Ik weet dus dat het wel zo is, maar de Jong zal dit niet in de openbaarheid willen gooien, maar waarom zou alles anders half nov al voor eind feb op definitief gesteld zijn???

Iedereen de beste wensen voor 2009!

@bloem: ik weet hoe je je dan voelt heb er momenteel ook weer last van:wub: