TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Ik betaal voor die 2 weken ADR 1792 voor 2 personen ook met HV, vind dat dus ook meevallen. Betaal uiteindelijk 20 euro minder dan afgelopen jaar, maar dat komt omdat bix vorig jaar 45 p.p vroeg om met HV te vliegen

Dat bedoel ik maar. Wij wilden eigenlijk op dinsdag…maar dan vliegen de met het vliegend paard… en op woensdag met HV… nou dan de woensdag toch!!!
Ga kijken naar een gemiddeld hotel, en je eten en drinken… gaat voor 2 wkn niet lukken voor dat geld hoor Toos…(zker niet met alle samosjes ed!)

Zit voor jamaica te kijken en nog zo’n bizar voorbeeld, verschil tussen arkie en de engelse tui met vertrek uit londen, zelfde hotel, zelfde periode, voor 16 dagen € 1100,- goedkoper. De engelse dus

@Beps: Dat was voor ons ook doorslaggevend. Vind maar een hotel met dezelfde faciliteiten op zo’n toplocatie, zal niet meevallen om dat te vinden

Hahaha hadden ze maar samos:lol: moet het nu met simpele cocktails doen:tear:

Ahhhh das behelpen hahahahaha

Mooi dat jullie allemaal goedkoper uit zijn,dus voortaan niet meer bij box boeken…

Wij wilden juist op dinsdag, maar omdat je dan kon kiezen tussen Pega en HV en Cyn tegen Beps zei, van dat Neckerding zich daar niet altijd aan houd, toen maar voor woensdag gekozen, omdat ze dan alleen maar met HV vliegen. Kijk, ik vind het niet erg om met Pega. te vliegen, maar ga niet voor HV betalen, om dan alsnog met Peg. te moeten gaan.

Maar die cocktails zijn ook lekker Toos. Lag er ook wel weer aan wie ze klaar maakte.

De dames al voorpret voor de vakantiebeurs. Gaan jullie alleen of de mannen ook mee?
Ik ben er zo van tussen. Kleinzoon is jarig, wordt 7 dus oma en opa moeten komen eten he.Eet smakelijk alll
Misschien tot laterzsssss

Heb nog nooit bij bax geboekt… Echt nog nooit. Alleen vertelt altijd iedereen dat lekkervrouw zo duur is… nou niet altijd dus

@Roanna: Moet je even weten wie goed kan shaken he. Ercan van de poolbar is de beste

@Raak: Onze mannen gaan mee, althans de mijne wel en miss ook nog de zoon.

Jij fijne avond bij kleinzoon en selamat met je kleinzoon. :kus:

@Raak: Gefeliciteerd met je kleinzoon!!! Ook zin om naar de beurs te gaan? Onze mannen gaan mee hoor, tenminste die van mij wel

Bij mij stond er ook alleen maar HV op de zaterdag, weet niet of pega dan ook vliegt

Raak,gefeliciteerd met je kleinzoon en eet smakelijk

Daarom is het ook altijd goed puzzelen Beps en dat vind ik nou juist zo leuk om dat zelf te doen, net als Viva. Weer anderen laten dat liever over aan hun reisburo, maar ik vind het zelf zo leuk.

Vind het ook altijd leuk om zelf te puzzelen en zo goedkoop mogelijk te gaan.

Ik vind het ook een sport om de goedkoopste uit te zoeken, kan er dagen mee bezig zijn

Nou ladies… ik ga even eten. Tot laters en dan misschien alweer in een nieuw deel. :dag:

@Trl: Hoe gaat het met C. vandaag?