TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Ik ga ff Truusen,krijg vanavond weer kraamvisite.

@Roanna: Eet smakelijk en tot latersss:dag:

Toos,wel goed hoor,hebben lekker gewandeld en ben weer ff op het werk geweest,huilen wordt wel minder,alleen na het eten nog wel krijsen,maar dat zijn krampjes denk.Helaas had de therapeut ingesproken dat de afspraak van donderdag niet door kan gaan,maar hij zou nog terug bellen voor een nieuwe afspraak.
Moet soms zelfs wel eens lachen als hij huilt en in zijn bed ligt dan heeft tie zo’n pruillipje hahaha

Nou weet je TRL… Bux heeft soms wel aanbiedingen, die je via je mail krijgt en dat zijn andere prijzen dan in het boek. Dus gewoon de nieuwsbrief laten komen en dan heb je soms best weleens geluk dat er wat bij zit voor je budget.

Ik zeg niet, dat ik nooit maar daar zal boeken, maar ligt aan hun aanbiedingen.

@Trl: Denk je dat je bezoek aan de manueel therapeut wat effect heeft gehad?

Ik boek bij degene die op dat moment de goedkoopste is en of het dan bax of neckerhans heet dat maakt me niet uit. Boek trouwens wel bij de grotere en die bij alles aangesloten zijn

Dank je wel voor de felicitaties. Probeer die van mij nog over te halen, maar hij vindt het altijd zo druk op zaterdag.laat het nog wel weten. ben nu echt weg:dag:

Goeieavond iedereen !

2 dagen niet geweest en alles terug veranderd ? Andere kleurtjes enzo, … k Vind het eerlijk gezegd maar niks. Sorry hoor.

Ga eerst maar wat bijlezen

Toos,weet niet of het aan de manueel therapeut heeft gelegen,kan natuurlijk ook zijn dat hij nu in zijn ritme gaat komen,hoewel hij nu alweer een tijdje aan het huilen is,maar niet meer zoals voorheen,denk dat hij de slaap niet kan pakken.

Maak mij ook nooit uit hoor bij wie ik boek,boek ook altijd bij de goedkoopste.

Misschien dat jezelf ook wat meer rust hebt inmiddels en gewend raakt. En het is voor een kindje ook niet niks, zo zwem je in warm water, eet je wanneer je wilt en zo moet je ineens aan een ritme wennen

@Kaylo::dag:
@Raak: Zou leuk zijn als je hub over kan halen. Fijne avond:dag:

@Linda::dag::dag:, weer een beetje opgeknapt?

Zo, gegeten en getruust. Kokkie doet nog ff de pannen (nouja 1 pan), maar daar hoef ik niet bij te helpen. :lol:

@Kaylo: :dag: Je kunt het ook terug zetten op de oude versie hoor!

Ik boek ook meestal bij de wat grotere en let er in iedere geval op dat ze SGR er zijn. De rest vind ik persoonlijk niet zo belangrijk, want als het er op aan komt, doen die ook ( haast) niks voor je, is mijn ervaring en dat was toevallig ooit eens in een ver verleden met Be* busreizen.

@TRL: Daar zou ik weleens een foto van willen zien met dat pruillipje. :lol:

Jullie ook eet smakelijk nog!

heb alles gelezen maar eigenlijk nix toe te voegen…hahaha

Roanna,zal eens proberen of ik er een keer een foto van kan maken,zal niet makkelijk zijn denk.

@Kaylo: Moet je onderin de default op 4.5 zetten…

En nu ga ik zo het eten maken. Hubbie slaapt, heeft nachtdienst!
En dan, dan zien we weer…

Inmiddels gegeten en truus wat te doen gegeven. Dacht zal wel een nieuw deel zijn, maar nee hoor.

Zo ben ik ook nog even…

Sluit me helemaal bij jullie aan, zoek en boek altijd de voordeligste, maar moet wel SGR hebben, hahahaha weet er alles van dat de boel failliet gaat.
En idd ik vind het ook altijd een stunt om zo goedkoop mogelijk weg te komen hahahaha.
Tlr. truien gescoord en geen laarzen
Raak gefeliciteerd met kleinkind
Toos lekker vrij
Roanna woensdag naar de ijsbaan van Apeldoorn bellen
Kaylo gewoon de oude selecteren en je hebt weer bruin en beige
Beps, hubbie al op een oor dus avondje alleen
Bloemmie hem net misgelopen.

Ik hier zo bankhangen…heb nog steeds geen zin vandaag. Ach het komt goed.

allemaal naar de vb…

Nee het loopt hier tegenwoordig niet echt storm meer…

Nee, we lopen niet meer zo snel als die meiden TLK. :hihi:

Ik ondertussen ff de was opgehangen.