@Roanna: Ga je trouwens ook zaterdag naar de vakantiebeurs? Enne heb je toevallig ook de telegroef, stond gister een bon in van flybrasil voor gratis teenslippers
@Toos: Naja… je moet haast gedachten kunnen lezen, want ik zat daar net aan te denken. Ja, wij gaan zaterdag naar de VK beurs en had ook al het idee, om die bon mee te nemen. :lol: En misschien hebben ze ook wel weer vaute tassen, dus alles gaat weer mee terug naar huis. :nod:
@Roanna: Nou ja als dat geen telepathie is. Heb er in ieder geval weer zin in
Wilde ik trouwens nog zeggen, heb ook even bij bax gekeken en we zijn bij neckerhans 225 euro goedkoper uit, dus maar goed dat we niet gewacht hebben
Vaudte dazzen!!! JAAAAA Van die KNALORANJE ofzo die zo stonken haha
Haha ja wij ook veel geld verschil dus tussen die 2, ben erg blij dat ik jullie op weg heb kunnen helpen(na onszelf dan he :lol:)
Dochter gaat naar de dom rep, bij bax vragen voor hetzelfde hotel in dezelfde periode het dubbele als zij moet betalen. Het is gewoon bizar
@Toos: Ja, dat is zekers telepathie. :idea: Ja, die reis van ons scheelt ook best wat, vergeleken bij hen en ook ik ben blij dat ik de tip kreeg. Van wie ook weer? :lol: Ik geef wel een extra rondje hoor Beps.
@Beps: Wou de hele tijd al zeggen, dat ik het opschrift bij je handtekening zo leuk vind. :dag:
En je mag bij mij komen eten Beps:lol:
Meen je dat? Bij wie vergeleken dan? Zo prijzen ze hun zelf wel aardig uit de markt dan.
Wat ze bij arge betalen voor zn tweeen, is bij bax de prijs per persoon. Bizar he.
Doen we haha ![]()
@Toos: Das toch te erg zeg!!! Te erg!!! Ik kan bij Bahx niet vinden met een selectkamer die wij geboekt hebben, maar…zelfs dan is het nog iets van 100 duurder zeg maar…
Volgens mij kun je bij box geen select boeken, kan het ook niet vinden. Staat ook geen info over select op de site
En wat dacht je van pennen en miniflesjes samos. Dusss graag iedereen even langs de samos stand voor flesjes:lol::lol:
Ik heb ook nog een keer gekeken net.
Onze reis, maar dan op 16 Juni, want de 17e gaan ze niet. Conclusie:
Bux …8 dagen met HV = € 1287 per 2 personen.
Nec… 8 dagen met HV = € 1207 per 2 personen en daar ging nog € 118 TN* korting af.
Resume… geen spijt van, dat ik bij Neckerdinges heb geboekt. :zon02:
Dat is toch snel verdiend he, kun je weer wat anders voor doen
Wij betalen voor die 2 wkn 2000 voor 2 pers… met HV… ik vind het nogal meevallen, dus geboekt. In sept gingen we die week. Mn moeder wil graag op lekkere plekken eten…dus vaak duur… was in totaal voor die week 1900 kwijt… nou en dan kwam er nog de auto huur ed bij… nee hoor
ADR HERE WE COME!!!
Eer wie eer toekomt… VIVA, die mij op weg geholpen heeft, om op de juiste site van (TN*) te komen,
nadat Beps hier met Neckerlady aankwam.
@Toos; Ik stamp alles in die vaute tassen en bewaar het voor je. :unibrow:
Bedoelen jullie die tassen van Orangecou**y? Die heb ik hier nog nieuw liggen. Welke stonk dan zo?
@Beps: Hele goeie zet van je geweest. :slywink: