TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Beps,ieeee klinkt pijnlijk nagel eraf,hopen dat het niet nodig is en de kuur aanslaat.

Viva,hart resetten zeg dat wel brrrr lijkt me vreemd…

Zo ff naar het centrum,zag gisteren leuke laarzen in de etalage staan voor de helft is even kijken of ze mijn maat nog hebben…Is niet goed om niet aan het werk te zijn…geef je meer geld uit :hihi:

Dat hart dat ‘gereset’ gaat worden klinkt mega erg, maar de broer van mn vriendin heeft dit 6-8 keer per jaar. Is heftig hartpatient, of beter was… ze gaan liggen, er komt een stroomstoot en het hart klopt weer in zn juiste ritme…
Hij heeft uiteindelijk een nieuw hart gekregen maar dit sloeg niet goed aan, helaas!!!

Zolang het 1 keer is, loopt het wel los…(sorry, ik ben daarin nog al nuchter)

Mogge.

Nog even op de valreep. Had ook ff koffiebezoek.

@Beps: Toch aan de AB kuur. Jakkie… nagel verwijderen… Maarja, als het moet, moet het he!!!:retard:

@Viva: Nou, vind het ook wel weer positief klinken van je vader dat hij best wel weer een vrouwtje wil. Of denk jij daar anders over i.v.m. zijn (geestelijke) gezondheid?

@TRL: Ja, dat hoor je van meer mensen dat als ze thuis zitten het alleen maar geld kost, omdat je niks anders te doen hebt. Maarja, wel weer goed voor de economie, want geld moet toch rollen nietwaar? :biggrin:

En hart resetten. Heeft een collega pas nog laten doen en dan kan ze er weer een poosje tegenaan. Klinkt eng en het lukt ook niet altijd, maar dat het toch allemaal maar kan. Knap hoor.

Ik ga. Doei.

@TRL
Nee, ik heb van de sollicitatie niets meer gehoord. De vacature is ook van de websdite af dus vermoed dat ze al voorzien zijn. Wel jammer want leek me erg leuk, receptioniste/telefoniste in een privekliniek.
Lekker shoppen vandaag, hopelijk hebben ze je maat nog, scheelt toch een heleboel euries he nu ze afgeprijsd zijn.

@Beps
Getver … misschien de nagel eraf? Hopen maar dat het niet nodig is.

@Viva
De buurman ook naar het ziekenhuis morgen, het hart resetten, klinkt altijd eng als ze aan het hart gaan frotten he?

@Roanna
Gezellig gekletst onder je bakkie?

:dag: Hello!!!

Gister toch nog uit eten geweest… mams voelde zich gelukkig goed!! Heb erg gelachen en heerlijk gegeten… en nu dus weer aan het werk!!!

Ik spreek jullie later! :dag:

:kus:

Goedemiddag dames en heer,
sta in de meeleesstand vandaag en heb tussendoor wel wat tijd
Beps : hopen dat kuurtje aanslaat en de nagel mag blijven zitten en natuurlijk zou kapsalon prima belong zijn na de volgende mijlpaal he
Trl : geslaagd voor de laarzen?
Viva : is idd een vervelende klus he.Ik had het er ook erg moeilijk mee.Maar helaas moet het toch een keer gebeuren he, uitstellen heeft dan ook geen zin. Weer gezeur ook op de zaak, kan je er dan eigenlijk ff niet bijhebben he
Cyn : gelukkig hoor, toch nog een gezellige avond gehad
Toos : is de batterij aan het opladen
Marion : ook weer aan het werk
Bloem : lunchtijd nu he, zal duimen
Hoop dat ik niemand vergeet

@ cyn en ging oma mee?

ikke echt ongelooflijk… lunchtijd. we lopen en willen binnendoor gaan, maar hij stond buiten te roken, dus collega zegt, komt we gaan buitenom. dus ik rechts de draaideur in en ik zet 1 voet buiten en hij draait zich om en stapt de linker draaideur in… grgrgrr heeft me niet gezien… rggrgr ik word gekkkk hahahahahah

Bloem : zit je niet mee he, iig heeft het duimen al een klein beetje opgeleverd. Tenslotte heb jij hem wel gezien, toch?:kus:

ja dat wel maar hij mij niet :frowning:

Bloem : duimen we morgen gewoon allemaaaaaaal mee

Bloem: nope… zoals verwacht!

@cyn
Etentje kon toch doorgaan gelukkig, alleen zonder oma. Jullie hebben het leuk gehad begreep ik.

@bloem
Balen, balen, balen, nu morgen maar weer afwachten…

@viva
Allemaal spullen opgeruimd… valt niet mee hoor, al die herinneringen weer.
Vader toe aan een nieuwe vrouw…

@beps
Aan een kuur en hele teennagel er misschien af. Ik hoop dat hij kan blijven zitten.

Gisteren nog even op het ijs geweest (op schoenen) met de slee, voor de laatste keer waarschijnlijk. Het dooit hier behoorlijk. Nu weer op kantoor en snipverkouden, ben er alweer bekaf van.

@Cyn
Genoten gisteren met het etentje … mooi zo!!

@Raak
In de meeleesstand vandaag, gezellig dat je er weer vaker bent.

@Bloem
Sh*t … heeft ie je net gemist. Vanmiddag gaat ie vast nog wel een keer roken. Nieuwe ronde … nieuwe prijzen.

@MK
Slaat nog niet echt aan je kuurtje he? Of zou dit er eerst nog uit moeten voordat je je beter gaat voelen?

@marion
Ik voelde me heel goed afgelopen week, maar sinds zaterdag ben ik snipverkouden.

Goeiemiddag,
Kom even een bakkie koffie halen. Wat is het koud vandaag en het vriest niet eens meer. Vandaag en morgen vrij, weer de duracelletjes opladen.
@Cyn: Geen erg in gehad maar beter laat dan nooit dus… Gefeliciteerd en etentje toch leuk geweest.

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/576.jpg

@Mk: Aan de prednisolon en nou verkouden. Het zit ook niet mee. Dat is het vervelende met prednison of antibiotica, het is een aanslag op je weerstand. In ieder geval beterschap
@Beps: Ook aan de kuur, duimen maar dat je nagel mag blijven zitten
@Raak: Weer terug naar het normale leven, geen etentjes meer, gister naar de ijsbaan geweest met de kleinkids en ook nog een poging gewaagd om te schaatsen
@Bloem: Drukke tijden, is wel errug hoor, zoveel schaatswedstrijden om naar toe te gaan. Het is je gegunt hoor
@Trl:Nog geslaagd voor de laarzen
@Viva: Ook aan het kwakkelen, beterschap!! Spullen van mams opgeruimd, wat een rotklus is dat he. Ik had de sieraden van mn ouders in de kluis bij de bank gelegd, daar heeft het bijna 2 jaar gelegen. Ben het van de week op wezen halen omdat ik het wil verdelen, maar vind het nog steeds moeilijk. Paps denkt aan een nieuwe vrouw toe te zijn, mijn vader had hetzelfde. Na 3 maanden is hij op internet gaan daten en dacht mrs right te hebben gevonden. Hij is er zelfs binnen een jaar na het overlijden van mn moeder mee getrouwd, maar toen ze zijn huis wilde veranderen en zn bankrekening plunderde werd hij wakker uit zn roes en heeft haar buiten gegooid. Het was trouwens een vreselijk mens en had een handicap aan een oog, hebben ons wel puberaal gedragen moet ik zeggen. Deden haar na, zaten haar uit te lachen of namen haar in de maling en het “ergste”, de een na de ander kreeg de slappe lach op hun trouwdag. Maar goed wij hadden zoiets van als hij er nog gelukkige jaren mee heeft, dan is het goed en het was jammer voor mn vader dat het zo is gelopen

Zo allen, ik ook weer thuis
Hubbie naar de fysio geweest, en verder niets gedaan, dag weer om
Hubbie moet vandaag weer werken, voor het eerst sinds **5 DECEMBER **dus hij zal het wel zwaar hebben. Ook omdat hij na zn knie toestanden bijna niet meer gewerkt heeft, dus…hoe zal het nu gaan…

ben het weer een btje kwijt…Oh ja:

@Bloemmie: OHHHH IRRI MANNEN!!! ok morgen weer een kans…

Goedenmiddag.

@Marion: Ja, lekker even bijgebept met een paar kennissen van ons die even op de koffie kwamen vanmorgen. Ben je al wel weer verder aan het solliciteren geweest of staat het momenteel even op een laag pitje?

@Raak: Oh, dat is dus een kapsalon. Nooit van gehoord en nooit gezien. Weer wat geleerd. :idea: Leuk dat je zo tussen de bedrijven door toch even hier kunt komen beppen.

@Cynthia: Toch nog leuk en gezellig geworden gister en dan ook zonder oma. Was E er wel bij dan? Of zijn jullie in zijn toko wezen eten? Dat was hij toch?

@Bloem: Nog steeds op jacht en wel gezien, maar alleen maar in de draaideur. (Draaideurrelatie) :lol: Sund… maar het kan nog!!!

@Toos: En de batterijen weer een bietje vol? Kan je er weer even tegenaan? Wel dat schuifje ook goed sluiten he!!!

@Beps: Weg???

@MK: Och meid, alweer verkouden. Lijkt haast wel chronisch bij jou nu he?

@Viva: Alweer trammelant op het werk. Houd ook niet op bij jou he?

Meiden, deze a.s. woendag moet ik dus tot s,avonds laat werken en dat is omdat… Even A’doorn bellen, 100 jaar bestaat. Wist ik heel niet. Dacht dat het een nieuwjaarsreceptie was. Maargoed, momenteel zijn ze op de parkeerplaats een hele grote tent aan het neer zetten en daar komt een ijsvloer in. Het feest is dus in die tent. Nou, ik mag toch wel hopen, dat ze er ook wat warmtekanonnen inzetten. Kep het toch al zo snel koud. Brrrr.

Maar dan denk ik… het mag wat kosten he? 1700 gasten worden er verwacht en dan voor 5 uurtjes een ijvloer laten leggen en de rest wat er allemaal nog bij komt. Pfff… maar gelukkig hoef ik het niet te betalen. :lol:

Oh, in de tussentijd bijna iedereen al antwoord gegeven, dus ben weer helemaal bij. :dag:

@ Ja TRL: Nog geslaagd voor die laarzen?

Bloem,oww wat jammer,maar wie weet volgende keer…

Beps,dat zal je hubbie wel tegenvallen om weer te werken,na zo’n lange tijd.

Cyn,toch nog gezellig uit eten geweest,helaas zonder oma.

Mk,verkouden,beterschap.

Marion,jammer van de sollicitatie.

Hier ook flinke dooi.Helaas niet geslaagd voor laarzen,maar vriendin gesmst of ze ze in het magazijn of ander filiaal nog in mijn maat hadden,(zij werkt in het magazijn),za zou haar best doen,maar later haar toch weer gesmst dat ik ze niet hoefde,heb 2 truien gekocht dus dan maar geen laarzen.Het is het een of het ander.Dus toch niet voor niks het centrum ingeweest.

Roanna: Ja E was wel mee :smiley: En hij werkt daar normaal gesproken inderdaad ja :smiley: Maar was echt top! :thumbsup: