TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

En misschien ook een bietje DDD? :lol:

geeft nix hoor, maar wilde even cker zorgen dat jullie niet dachten dat ik vanaf nu 2 weken weg was…

@marion: ben je aanwezig op msn?

Nou meiden en heer. Ik ga ook weer afsluiten. Tis mooi geweest voor vandaag. Maar eens op tijd erin, want het was vananacht ook al laat. :drugged:

Van Raak nog steeds niets gelezen over de kapsalon. :idea: Jammer!!! :hihi:

@Beps: Beterschap ermee.

All… weltrusten alvast en tot morgen weer. :kus: :dag:

:slapen:

slaap lekker roanna ennneuhmm voorzichtig met het ww-zakje!! :wink:

ikke ga ook lekker slapen, was best vroeg voor mijn doen en heb een drukke week voor de boeg… hiephoi

Sorry dames, zat weer te lang te l.llen op msn :hihi:
Kapsalon is dus duidelijk iets voor Turkse patattenten in en rond Rotterdam. Wordt daar overal verkocht. Is frites met doner en saus en kaas,dan ff in de oven enne smullen maar…
Beps : sorry hoor maar doe maar ff niet, is kaloriebom, zou zonde zijn.
Ik moet ook echt weer op gaan laten, heeeeel dringend. Dus Roanna…heb het koekje ook laten liggen maar de koffie smaakte echt heerlijk.
Ga nu naar mijn bedje toe want morgen weer een nieuwe werkweek, met nieuwe kansen : Bloem!!!
Linda ::dag:hoe is ie nou meisje???

Ohhh dat lijkt me heerlijk Raak!!!
Kapsalon… Moet ik ooit eens eten…volgende mijlpaal???

Zo meiden ikke ga ook naar bed. Vroeg naar de DA(ja zal ook over mn keellie praten)
En dan ga ik door schapjes doen en naar huis…
OHHH een HELE vrije dag ajajajajaj

Raak,geen idee of ze kapsalon hebben,zal er de volgende keer opletten/vragen,nu ik weet wat het is,toch eens proberen dan.

Zo ik ook naar me bedje toe,weltrusten allemaal.

@Roanna
Behoorlijk DDD zo nu en dan.

@Linda
Hij stond op online maar was niet bij de computer. Had mijn vriendinnetje aan de telefoon en toen ik uitgebept was was je al offline. Sorry.

@Raak
Klinkt niet verkeerd die kapsalon.

Trouwens … heb Toos gemist.

En nu het bed in … truste allemaal.

Ik kom nog even welterusten zeggen. Heb de afgelopen dagen rondgecrockt. Het was best druk, hangt nog een staartje norovirus en een ander soort van griepvirus. Veel hoesten, hoge koorts en kan even duren voor je eraf bent. Nou maar niet hopen dat ik zelf ook niet gekregen heb, het leek blijdorp wel bij ons, hoesten lijkt op die van een zeehond.
Geen zin om bij te lezen, doe ik morgen wel weer.
Voor ziek, zwak en misselijken onder ons beterschap en de rest moet maar veel vitaminen eten/ slikken en hopen dat je het niet krijgt

TOOS!!! Goed dat je er nog even bent…
Nee ik denk niet dat ik het noro heb haha!!!(en ik duim dat jij het niet hebt!!!)
Trusten meis!!

(en ik ben nu ook echt naar bed!!)

Nee hoor, heb het noro net voor oud en nieuw gehad. Bij jou klinkt het als het virus wat ook bij ons heerst, ,keelpijn. veel hoesten, (hoge) koorts, beetje vol op de borst zitten, ziek voelen

Maarre ik ga ook mn mandje opzoeken, batterijtje is weer aardig leeg. Slaap lekker en tot morgen maar weer

batterijtjes zijn weer vol
dus goedemorgen!!!

:smiley: een mooie dag een nieuwe week… we hebben er zin in!! :dag:

goedemorgen, ik heb het hele weekend zo’n beetje aan de lading gelegen, maar de batterijen willen niet geheel opladen.
Heb wel bijgelezen maar er blijft niet zoveel hangen… even denken

kapsalon, nooit gegeten weet wel wat het is. ehum verse lekkere groente gegeten, novovirus, hoesten, ontstoken teen, lekke zakjes ik heb heerlijk een el. deken niets engs aan, zet hem aan voor ik naar bed ga en doe hem uit als ik erin lig. eeuuuhhhh en toen wist ik het niet meer.

Gisteren bij paps alle laatste spullen van mams weggehaald, er is nu niets meer in huis van mijn moeder, moet eerlijk zeggen dat ik het gedaan heb maar, vond het heel zwaar om te doen.
Paps heeft het er maar over dat hij wel een andere vrouw wil, nou hij doet maar. Geen idee waar hij die vandaag wil halen, en eentje zoals mijn moeder was krijg hij toch nooit meer, die deed alles voor hem. Pfffff…
Maar goed nu weer op kantoor, en ik heb 0,0 zin. Weer geouwehoer hier zo, als het niet veranderd worden onze functies in september opgeheven, nou we zien het wel…altijd wat hier je krijgt er een kind van. Maar goed ze kunnen ons niet zomaar ontslaan, moeten ze toch echt wat anders voor ons zoeken.

Goede morgen … hier is de accu op weer opgeladen. Ga me zo weer inpakken en aan de slag.

@Toos
Gecrockt het hele weekend. Zal niet meevallen tussen al die zieken.

@Beps
Straks naar de dokter … succes!!

@Bloem
Heeft er zin in vandaag. Zou het door een bepaald iemand komen?

@Viva
Nog steeds niet helemaal in orde en weer gez**k op het werk. Hou je taai meissie!!

@Hans
Hoe gaat ie? Al een beetje opgeknapt?

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Marion,dik ingepakt en weer aan het werk.Heb je nog wat van de sollicitatie gehoord,of had je niet gesolliciteerd,ben het ff kwijt…

Bloem,vrolijk naar het werk.Hoe zou dat komen…

Viva,druk geweest bij paps,lijkt me niet makkelijk om dat te doen…En weer gezeur op het werk,geen prettig begin van de week…:kus:

Toos,rond gecrockt het weekend,vandaag vrij ??

Roanna,was je bed nog droog?

Cyn,en nog uiteten geweest gisteren?

Linda,al weer opgeknapt?

Ik last van tintelende/slapende vingers handen,geen idee hoe het komt.

Een fijne dag allemaal,en voorzichtig als je de weg op moet.

Moge allen!!

@Toos: Ik lijk geen koorts te hebben, maar heb nu een AB-tje, breed spectrum dus we gaan het wel zien!

Ik was dus bij de dokter, en mn teennagel is echt verrot, verre omloop ontsteking, nu dus een AB kuurtje en als dat binnen een week geen verbetering geeft gaat de nagel eraf…(AUWWIEEEE) maar het is niet anders!

@Viva: :kus: Weer een stap maar niemand zegt dat alles makkelijk is. Je hebt het iig geval gedaan, en daarmee wel een stukje moeten afronden…:kus:!

@llen werk ze, ik ga ontspannen:hihi:

Beps…auwwiieee nagel eraf, maar ja dat is maar even hoor, daarna geen last meer ergens van lijkt me ook heel lekker…

Gisteravond trouwens de buurman ff op de koffie gehad, die moet morgen opgenomen worden, gaan ze zijn hart resetten brrrrrrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken.