Meiden het is te erg!! Hebben we ons helemaal verheugd op een vette hap: Zitten we helemaal vol van alleen de patat(zelf gemaakt van piepers…) We worden gematigde eters denk ik!!!
@ beps is alleen maar goed!!! geen ruimte voor de kaassoeffle
@ marion :eek: weer aan t werk brbbr succes
ik vind bowlen eigenlijk ook heel erg leuk, jammer dat het zo suffig beschouwd wordt…
hihi, als je nog eens wat anders gooit dan alleen de goot is het echt lachen
@Bloem: We zijn ook weleens wezen kegelen. Nou, dat is nog meer lachen. Dan is de baan net zo breed, als de gleuf naast de bowlingbaan en natuurlijk komt die van mij ook meestal naast de baan.
@Beps: Des te beter toch!!! Wel jammer dat je nu ALL INN gaat. :lol: Haal je het er nooit meer uit!!! Hi, hi.
Nou, ik zet de zoetjes en de koffiemelk maar op tafel, kunnen jullie die er zelf naar behoefte bij doen. :idea:
Roanna,nee hoor ben er niet zo goed in,die anderen waren gewoon slecht :D.Ik moet er altijd ff inkomen,en dan de laatste aantal worpen gaat het goed.
Beps,al vol van het patatje alleen.Ik bestel tegenwoordig alleen een patatje,hier bij de frietzaak krijg je zoveel in het bakje dat ik er genoeg aan heb.Zijn turkse mensen die erin zitten,en erg royaal.
ikke geen koffie meer, slaap ik vannacht niet meer. en ik moet de komende 3 weken een beetje goed op mezelf passen want ik krijg het nog zwaar vanaf eind januari…
Hier ook geen koffie meer. Mn keel is verrot, geen stem meer, hoest me een ongans…klinkt als bronchitus(chronische klant) maar ik ga nog ff ies door voor ik de arts inschakel(oh ja,moet er morgen heen voor mn teen, nog steeds ontstoken… zal het ffies aankaarten van mn keellie)
Dus hier de bacillen-killer maar: Koning Alcohol…(niet teveel is slecht tegen de kiloos…)
@Bloem: O zo ja. Zie ook dat je eind Januari naar Erfurt gaat en dat kan natuurlijk ook heel zwaar zijn. :lol:
@Beps: Hopenlijk ben je van de week wel weer opgeknapt wat stem en keel betreft, want je moet natuurlijk wel mensen aanhouden en van alles vertellen op de VK-beurs he!!! :king:
@ marion, tis pas over 3 weken en dan 2 weken lang, maar evengoed bedankt
@ roanna, nou ja, aan de baan is bij deze wedstrijden niet zo zwaar maar vooral (mezelf kennende) tot diep in de nacht de foto’s sorteren, labellen, bewerken, renamen, resizen, opslaan, uploaden, invoegen, toevoegen etc…
heb er wel mega zin in!! heb de canadees al eeuwen niet meer gezien