@Bloemmie: Default weer he…
Zo en nu aan t werk!!!
@Bloemmie: Default weer he…
Zo en nu aan t werk!!!
bij mij is ie nog steeds wittig hoor!! ach t went vast wel weer een keer…
@Bloem
Ik weet dat jij er ook last van hebt :kus:
Niet geschaatst vandaag maar wel mooie plaatsjes geschoten.
@TRL
Ook een :kus: voor jou. Valt niet mee met die pittige mannetjes. Ik weet er alles van want heb er zelf ook zo eentje, die wist ook niet van ophouden toen ie zo klein was, dat is trouwens nog niet veranderd.
@Lay out
Heb ik gemist dus. Was het die ene weer die we een poos geleden moesten bekijken?
nee deze is helemaal anders, wittig en blauw ipv geel/oranje…
ik zie em nog gewoon hoor :S ??
Goedenmiddag.
Ik heb 'm nu weer op de oude stand staan, maar was eerst ook wittig. Ik vond het best duidelijk, maar vind iets altijd wel snel “vreemd” en als je 'm dan nog terug kunt zetten naar de oude geel/oranje/bruin, doe ik dat toch nog liever.
@Marion: Je kunt even een kijkje nemen wat we bedoelen door 'm hier linksonder even op 5.0 te zetten. Daar hebben ze 'm nu naar veranderd.
@Roanna
Ook even gekeken net maar vind de oude toch wat gezelliger, kijkt zo koud die andere.
@Marion: Ach ja, als het niet anders zou zijn dan zo, went dat natuurlijk ook wel weer als je perse hier op het forum wilt blijven. En dat willen we toch? :idea: :lol: Maar, als je het nog terug kunt zetten, zoals nu, dan liever ook toch de oude versie.
@Roanna
Maakt ook niet zo heel veel uit, belangrijkste is idd dat we kunnen blijven beppen samen. De gezelligheid maken we zelf wel :idea:
Zo thuis…en wat betreft de lay-out, gelukkig kunnen we kiezen, versie 4.5 of 5.0
Ik ga voor oud en vertrouwd!!!
Zo vette hap, we mogen ons verwennen vandaag…de 1ste mijlpaal is bereikt!!!
We wilden eigenlijk voor eind maart onder de 120 komen: MAAR VANDAAG IS DE 120 BEREIKT!!! APPLAUSE VOOR ONS(onder genot van een patatje en een kroketje haha)
@ beps
super!! geweldig!! goed gedaan en af en toe een vette hap moet kunnen
Beps,SUPERRRRRR dan mag een vette hap wel een keertje.Hier zo ook vette hap,moet ook nog wel aantal kilo’s kwijt,maar ja moet kunnen toch.
Net thuis,onverwacht wezen bowlen,was gezellig en gewonnen natuurlijk:)
@Beps en hubs
WOW JULLIE ZIJN ECHTE KANJERS … GEFELICITEERD!!!
@TRL
Fijn zeg … er even tussenuit en een leuke middag gehad. Batterijtje weer een beetje opgeladen nu?
Goedemiddag allemaal, ben ook weer thuis.eerst alles weer naar 4.5 gezet, kreeg koppijn van al dat wit:p
Bloem : vroeg op en mooie foto’s gemaakt:thumbsup:Nou wij zijn naar grote vijver geweest : het Eemmeer, daar kon je cht je hard ophalen qua schaatsen, je kon de overkant niet eens zien en gezellige drukte. De kids hebben genoten en natuurlijk was het goed te doen met de temperatuur en het zonnetje
Trl : C toch weer aan het huilen maar gezellig wezen bowlen en nog gewonnen ook
Roanna : weet je zeker dat ww-zakje lek was:biggrin:
Beppie : Proficiat !!!vette hap dubbel en dwars verdiend hoor
Marion : alleen lichamelijk hier maar hoofd nog in Turkije, ken dat probleem:slywink:
Kids liggen nu uitgeteld nieuwe film te kijken Bolt, zo te horen heel leuk, veel gegiechel
@Raak
Zit maar 1 ding op he … zullen we samen naar Antalya? Het is dat het te koud is voor ons vliegend tapijtje maar anders … :slywink:
Jij ook genoten met de kleinkids vandaag, zelf ook op de schaatsen gestaan?
Marion : ja maar durf niet goed meer te schaatsen hoor, ben doodsbang dat ik val en iets breek.Kreeg trouwens na kwartier alweer vreselijke pijn onder mijn voet, errug he :lol:is de leeftijd denk ik maar
Ja jammer he, echt te koud voor vliegend tapijt, andersssss:hihi:
@Raak
Ik durf ook niet meer hoor, ik en (rol)schaatsen gaan niet echt samen, is altijd al zo geweest.
En nu … de kou in en aan het werk :hihi:
@Beps: Cool.
Ook voor je hubs.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/a/afvallen/afvallen66.gif
@Raak: Zou het met de leeftijd te maken hebben, dat je niet durft te schaatsen? Ik vind het al heel wat dat jij ze in ieder geval al onder doet en een poging waagt. Mij krijgen ze zelfs met die kou niet eens naar buiten als het niet hoeft. :tssk: Dat is pas ouderdom. Pfff. :unibrow: Maargoed, jullie hebben in ieder geval weer genoten en dat is het belangrijkste en wie weet, wanneer we zulk weer weer terug krijgen, dat half Nederland kan schaatsen. Als je het leuk vind en er tegen kan… neem het ervan.
@Marion: Och meid toch. De bittere kou weer in. Werkse even weer dan, zet ik vast de koffie aan.
Of lekker bakkie warme chocomelk? :zon:
Marion : ach meissie dat zal niet meevallen nu de kou nog in, sterkte he
Roanna : ik die mee met kopje koffie
@Raak: Oke, zeker wel met een koekje erbij he? :lol: By the way… het was echt het WW-zakje wat lek was hoor. Hi, hi. Ik was er maar mooi druk mee vannacht! ![]()
@TRL: Zo hee,… onverwachts wezen bowlen en nog winnen ook. Ben jij daar zo goed in dan? Ik vind het trouwens ook leuk om zo af en toe te doen.