@Marion: Oh, het antwoord staat er al. :kus:
@Bloem
Scheelt idd wel veel he? Het was daar ook wel koud 's avonds maar dat is niets vergeleken met hier. We waren gisteravond bij het restaurant buiten een sigaret aan het roken en je stond gewoon te vernikkelen van de kou. Het was een heel mooi oud dorpje en ik wilde foto’s maken maar dat is niets geworden, kon gewoon de camera niet stil houden. En nu lekker binnen, de verwarming maar hoog en zo min mogelijk naar buiten.
@Roanna
O wat een toestand bij jullie vannacht. Kokkie het bed uit omdat jou zakje aan het lekken ging. Je voet toch niet verbrand hoop ik?
@Marion: Nee, dat nog net niet hoor maar kokkie wel boos op mij, omdat dit al de zoveelste keer was. Nouja… miss de 3e keer pas. Ha, ha. Hij zegt, dat ik maar eens een keer een electrische deken moet kopen, maar die vind ik weer zo eng! :drugged:
@Bloem: Had nog helemaal niet in de gaten dat jij ook al wakker was. Moest wel voor de hondjes las ik, of moet dat nog gebeuren? Tja, ben ook niet zo gewent dat jij hier in het weekend al zo vroeg bent. :lol: :dag:
@Roanna
Ik vind het ook eng, zo’n electrishe deken. Maar ja, je moet wat he?
Ik had ook altijd een elec deken, maar nu hubbie
nee hoor, heb m gewoon niet nodig
@Marion::kus:
@Beps
:kus: terug.
Druk op het werk vandaag of valt het mee? Tot hoe laat moet je?
@ roanna hhahaha geeft nix hoor, ik ben het ook niet gewend ![]()
en jullie aan de rommel met het lekkende ww-zakje… hihi… zie t helemaal voor me. en je moet maar zo denken, beter een lekkende ww-zak dan een stoma zak… hahah
@ marion, ja ik denk dat ik daar ook zo nu en dan last van heb! hahah
@ beps lekker aan t werk?
zo koud is het niet meer. beetje warm in de zon. van de week was het hier overdag -11. nu nog maar -1. schaatsbaan was niet veel aan. wel mooie sneeuw plaatjes gemaakt. zal zo eens kijken of ik hier het een en ander krijg…
Roanna,oww balen van je ww zakje,maar gelukkig had je nog een reserve.
Beps,druk?
Bloem,hondjes uitgelaten en mooie sneeuw foto’s gemaakt,zo weer voor de buis?
Hier is C al weer de hele tijd aan het huilen,nadat ik hem in bed heb gelegd,hoop dat hij toch snel in slaap valt,maar tis een pittig kereltje die geeft niet snel op…
ja ikke zit alweer lekker voor de tv… nou ja half dan ![]()
enkele foto’s
klik hier
Jaaaa er is weer een layout aanpassing…ff wennen hoor…
Hier is t niet erg druk, lekker druk, moet tot 16.30 uur!
Zo weer oude instelling!!
He, dat is effe schrikken. Alles weer in een andere kleur. Wel mooi en duidelijk trouwens.
@Bloem: Mooie winterse plaatjes weer.
Ik ook weer. :lol:
ikke nog wit hoor… ik vind het maar wennen :s
Bloem,mooie foto’s hoor,deed je camera het nu wel weer goed zonder haperen?
Wennen deze nieuwe lay out,beetje koel…
Ik ook weer de oude instelling
@ TRL mee eens… beetje koel en lijkt erg op andere forums lay-outs
camera deed het prima maar was buiten en er reden geen mensen met 45 km/h langs he? dat scheelt