Wat een luxe he Beps. :lol: Ook dvdspeler erbij/op?
@ TRL ik snap dat wel hoor, heel je leven staat op zn kop en als hij dan ook nog ligt te huilen enzo :s maar komt goed!! de tantes zeggen het!
@ beps hij hangt!! goed zoooo lekker relaxen in bed!!
en t gaat beter alleen tegen het einde (de belangrijkste ritten) happerde hij vreselijk. kaart was half vol, batterijen ook nog vol dus vraag me af waar het aan ligt… gauw maar weer oefenen!! ![]()
Bloem,nou zegt dat wel,moet zelf ook in een ander ritme komen.
Blijven oefenen Bloem,oefening baart kunst,en misschien is het een kleinigheidje anders ff terug naar de winkel.
Meiden het is zalig!!! Gewoon mega beeld beneden en boven net zo groot(lijkt t!)
Ja vaak vroeg naar bed denk ik…ohhhh :drugged: :unibrow:
Tuurlijk een dvdspelertje erbij…en 5 min later lig ik te snurken!!! Hahahahaha
Nu op…naar mn bedje…:nod:
Weltrusten Beps.
@Beps: Daaom ben ik ook zo blij dat ik er een sleeptimer op heb zitten, (kokkie dus) want hier bijna altijd ook zo. Ikke kijken en dan in slaap vallen. :lol:
Weltrusten Beps en werkse morgen weer. :dag:
Zo te zien is iedereen al naar bed, dus ga ik ook naar boven. Ga ook nog een poosje luxe doen. :slapen: Krijg trouwens ook weer een beetje hoofdpijn, waar ik vanmorgen ook al mee opstond. Bah!!!
Weltrusten allen en tot morgen weer. :kus:
slaap lekker dames!!
@ trl weet niet of het aan de camera lag of aan het duwen, koude handen ofzo… i dunno
@Cyn
Ben vreselijk laat … shame on me
Gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige gezonde jaren gewenst.
Hoop dat je een mooie dag hebt gehad.
En natuurlijk …
Even een ego van mij. Ben ik erg goed in de laatste tijd.
Vandaag de hele dag op pad geweest met mams, zus en schoonzus. Naar Evita in Den Haag, ik vond de musical tegen vallen maar we hebben vreselijk gelachen, zus was erbij en die is echt prettig gestoord. Daarna nog uit gegeten en ik kom net binnenvallen en heb het wel gehad voor vandaag.
Zie jullie morgen weer … truste!!!
Marion ::kus:welterusten
en uiteraard alle anderen ook welterusten
@ marion klinkt gezellig! en soms maakt het niet uit wat je doet als je het maar samen doet
ik ga ook lekker slapen, morgen vroeg op, hondjes uitlaten en ff daar in de buurt bij de ijsbaan kijken. ik wou dat ik eens naar een echt meer kon ofzo, maar ja, geen tijd voor!! hahaha
dus truste en tot morgen
Môge weer allen
Op t werk… gaat wel goed…
tot straks!
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
Hoi TRL: Hoe was je nacht??
Goede morgen allemaal, ik ben ook weer uit de veren …
Ik heb geprobeerd mijn vakantie bij te lezen maar dat schiet niet echt op. Jullie hebben ook niet stil gezeten he.
Wat heb ik onthouden …
De meeting in ADR de komende zomer. Helemaal geweldig en het gaat vast een dolle boel worden daar.
Beps staat op de vakantiebeurs voor WW en kijkt lekker luxe tv op bed.
TRL krijgt onverwacht bezoek van het CB
Raak ook weer terug van Londen en heeft het naar haar zin gehad. Nu weer erg druk.
Bloem en Linda hebben vlinders … geniet er van dames!
Roanna heeft een paar dagen in de oliebollenlucht gezeten want kokkie bakt voor de hele familie bollen
Toos heeft een feestje in het vooruitzicht, schoonzoon heeft dochter ten huwelijk gevraagd. Een goed begin van het nieuwe jaar.’
Jac, Viva en Hans in de lappenmand, beterschap alledrie.
MK heeft ook een kuurtje, ook voor jou beterschap.
Cyn in spanning voor haar reis naar Thailand, het is nog steeds niet definitief, we gaan voor je duimen meis.
Kaylo druk geweest met kokkerellen zo rond de feestdagen.
Zo, en nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben.
Beps,wel redelijk hoor,C kwam om half 3 en toen om kwart voor 7 weer,waarna hij niet meer geslapen heeft…Maar gaat wel steeds beter huilt nu ook anders heb ik het idee.
Marion,al weer een beetje gewend hier en aan de kou?
mogguh!
@ trl dat klinkt al een heel stuk beter! nog even en hij slaapt lekker heel de nacht door!
@ beps werk ze
@ marion ja idd, beetje gewend? bijna 30 graden temperatuur verschil (van +15 naar -15 in brabant)
@TRL
Een redelijke nacht gehad en C gaat anders huilen, hopelijk gaat het nu de goede kant op met hem.
En tja … ben ik al gewend hier? Het zal wel moeten he, mijn lijf is gewoon hier maar mijn kop blijft daar. Maar dat hoef ik hier niet uit te leggen, er zijn er meer met dat probleem.
Zit maar 1 ding op, flink sparen dan kan ik snel weer terug.
Goedemorgen op deze zonnige morgen.
@Marion: Toch goed onthouden hoor. Verder alles goed daar bij jou? Alweer in je normale doen, zeg maar?
@TRL: Het gaat dus best al de goede kant op met C.
@Beps: Beps, lekker luxe geslapen en nu weer lekker werken voor al die luxe. :lol: Nou, houd je toch weer van de straat. Werkse meis!!! :kus:
Nou meiden… had ik weer. Gister dus op tijd mijn WW-zakje erin gelegd en ik naar bed, nog een poosje tv kijken en dacht al van, wat wordt mijn hiel toch heet. Zat er een heel klein gaatje in de zak en die was gaan sijpelen. Nou, de rest laat zich raden. Midden in de nacht alles nog aan het verschonen geweest. Gelukkig heb ik ze ( ww-zak) op voorraad liggen, dus kon wel weer een nieuwe zak maken, Tja… sorry hoor… maar heb nu eenmaal heel erg last van koude voeten. :lol: Was wel weer even een hilarische boel hier vannacht. Kokkie blij… dus niet he!!! ![]()
Nou, ga badderen en wens jullie allemaal weer een fijne zondag.
Oh, look… ik sta bovenaan in het verjaardagslijstje. :dag: