En eerlijk gezegd eet en drink ik allincl. er niet vanaf hoor, ben al geen alcohol drinker, hubs ook niet zo, ja een biertje maar voor de rest drink ik eigenlijk altijd water in turkije dus dan kun je nogal wat water drinken voor allincl. voordat je het eruit hebt zeg maar. We liggen altijd op het strand, en zelden bij het zwembad, bij Side Star Park had je ook op het strand allincl. maar ja een fles water kost bijna niets.
Ach ja ieder zijn meug, gelukkig niet allemaal hetzelfde anders zou het wel heel eentonig worden…hihihi
appartement vind ik ook heerlijk, geen klok en zelf bepalen wat je eet en hoe laat.
NOU TOCH NOG GELUKT hiihhihiih
een ster erbij…
10000
Zo nu hou ik het echt gezien voor vanavond…Damber is ook weer binnen van het paard, en hubs loopt buiten met Jessy…dus nu gaan we echt bankhangen.
‘vroeger’ gingen wij ook nooit AI, lekker iedere avond in een ander tentje eten.
Maar nu met kleine kinderen blijf je bijna de hele dag bij het hotel en dan vind ik het toch wel heel makkelijk dat je alles gewoon kunt halen.
Dus voor de 2e keer vanavond voor iedereen welterusten…en een fijn weekend…
Daar heb je wel een beetje gelijk in Viva. Ik eet en drink het er denk ik ook niet vanaf. Maargoed, ik vond het al heel wat dat ik er al 3 dagen zat en nog geen cent had uitgegeven. Zijn ook nog nooit met veel geld terug gekomen, als de laatste keer in ADR.![]()
Tot morgen, ik ga ook naar boven.
@Viva: Gefelicieteerd met je zoveelste ster en je bent een ster hoor! :kus: Truste :dag:
Wij hebben vorig jaar 2x ergens iets gedronken en voor de rest nog wat fooi en verder helemaal niets.
Ik meld me wel weer ergens dit weekend…toedels…
@MK: Jij ook weltrusten. Ga nog even hier wat doen en dan sluit ik ook af.
Prettig weekend allen. :zon02:
Donderdag ben ik op de vakantiebeurs te vinden, bij een bepaalde stand…saampjes met Jeroen en Leontien…
@Viva: Ik heb nu net zoveel betaald voor 2 wkn als ik verleden jaar kwijt was voor 1 wk met zakgeld…ach dan vind ik het niet zo duur hoor, en heb ik het er ook uit…toch…
En de vorige keer was het 200 euro duurder dan een app voor 2 pers 1 wk…dat haal ik MAKKELIJK uit mn vakantie dan…al is het maar ontbijt lunch en wat drinken…kost me anders dik meer!!
En nu…naar bed
ola ikke ben thuis, ondooit en alles
wat een mist zeg, brbrbrbr, ben een beetje moe, maar ga toch even fotootjes kijken en dan slapen, bijlezen komt morgen wel weer
goedemorgen allen
Ik al weer wakker, snip/snotter verkouden en nog steeds een zere keel jippie…nou ja gaat wel weer over.
Bloemmie heel thuis gekomen ja mist en vriezen is niet echt een lekkere combie om te moeten rijden…
Beps groot gelijk hoor, ach als je maar plezier hebt en kunt genieten, dan maakt het voor de rest niets uit…
Môge…
Ook hier de aanslag begonnen… Keellie pijn, zweet aanvallen…ach ik val nog niet om dus het komt wel goed.
Zit nu op t werk, lekkere afleiding…
@lle Zieken: Beterschap!!
@Bloemmie: ben nieuwsgierig. ga vanaaf thuis meteen ff kijken!!!
:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Cyn,van harte gefeliciteerd met je Verjaardag en hele mooie dag gewenst.
Viva,gefeliciteerd met je ster…
Bloem,oww dacht dat je het hele weekend in Heerenveen zou zijn…Maar je bent al weer thuis.
Vindt Adr ook aardig duur ja,haal ik er ook niet uit en net als Viva proberen wij ook altijd zo goedkoop mogelijk te gaan.Hotel wat wij meestel hebben is all in,en een leuke prijs
Cyn, van harte met je verjaardag!
http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/2687-een_ton_tulpen.jpg
@Cynthia: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst.
Even eens een ander cadeautje als anders, maar is je gegunt hoor. :lol: Fijne dag verder en veel plezier met het etentje.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cadeau_bonnen/Animation1a.gif