Nou, ik mag mij er dan ook bij aansluiten. Werd met hoofdpijn wakker en opeens druppelde er wat uit mijn neus. Fikse bloedneus dus. Nu nog wel een beetje hoofdpijn, maar ga zo ff een molletje innnemen en dan maar hopen dat het eenmalig was.
@Beps: Nou, vind het een heel goed idee van Jeroen, om jou te vragen voor de vakantiebeurs, want wie anders kan het zo goed promoten als jij en dan met name het Turkijeforum. :king: Helaas kunnen wij niet op donderdag komen, maar komen het volgend weekend en zullen vast ook nog wel weer even bij de WW-stand komen, al was het alleen maar om even een nieuwe pen te halen, want die van vorig jaar is bijna leeg. :unibrow:
Alle zieken en zwakken beterschap en de werkenden onder ons… werkse.
:dag:
En het is hier terug weer bar koud ! Is wel heel mooi op het platteland als je gaat wandelen met de honden, maar de warmte als je thuiskomt doet wel dubbel deugd dan !
Goedemorgen alllll
Cyn : van harte gefeliciteerd meisje en nog een heeeeele fijne dag toegewenst
Wow denk dat ik maar een beetje van mijn scherm vandaan blijf, allemaal hoestende en proestende mensen.Beterschap allen
Bloem ook weer terug en genoten.zal straks eens foto’s gaan speuren.
Drink nu ff mijn koffie op en ga dan maar eens douchen
Drinkt er iemand mee, koekkie erbij???Oh nee, zou niet meer snoepen:lol:
Cyn van harte met je verjaardag!!! maak er een leuk weekend van!
ikke idd maar 1 dagje naar Hvn, veels te duur. Maar ben om half 5 gaan slapen en toen was alles al online… zie er nu wel uit als een lijk, maar goed… dag 2 voor de tv…
@bloem
Veel plezier voor de tv, je moest dus helemaal ‘vroeg’ je bed uit…
@raak
Heeft een maskertje nodig, af en toe moet je de natuur een handje helpen
Mijn schaatsen zijn van zolder, ik ga vanmiddag een poging wagen. Kijken of ik het langer dan een kwartiertje volhoud. De kinderen liggen nog lekker te slapen, ik kan dus nog even schaatsen kijken.
Wij weer thuis van de schapjes doen. Lekker zonnetje erbij, maar wel koud hoor.
Vonmorgen was zoon en schoondochter nog ff hier en ze vroeg of ik al geboekt had, dus ik van, ja hoor. Hun zouden dit jaar ook graag een keer mee gaan met ons naar Turkije. Zij zijn er nog nooit geweest, dus hebben alweer plannen voor September en ik denk dat het dan weer ADR zal worden, want schoondochter wil zich een keer helemaal laten verwennen. (Massage e.d.) Nou, ik ben er altijd voor in hoor! :vak01:
@Bloem: Nu lekker bij de buis het schaatsen volgen. Ga zo even op je site kijken.
@MK: Veel plezier zo bij het schaatsen. Wel blijven staan he? :biggrin:
@Raak: Welja, zo’n maskertje doet soms wonderen he!!! Heerlijk he. Voel je je gelijk weer 10 jaar jonger. Nouja??? Bijna dan!!! :biggrin:
Roanna : ja he, voel me veeeel jonger nou :hihi:, maar of je het ook ziet???
He, tweede reisje naar Turkije gepland met zoon en schoondochter?Nou ja ik snap het best hoor, geef je groot gelijk
@Bloem: Er was vorig jaar al sprake van dat ze een keer mee wilden en toen zou het ook al in het najaar worden en eigenlijk komt het nu voor hen ook beter uit, want zoon heeft net weer een nieuwe baan, dus zal eerst wel dagen/uren op moeten bouwen. Als zij eventueel voor ons zal gaan boeken, krijgen wel allen een korting van 20 %. Maargoed, het is allemaal best nog wel ver weg. Eerst zien en dan geloven, zeg ik maar! :idea: Maar zou het wel leuk vinden.
Ik heb je foto’s net even bekeken en zoals gewoonlijk weer…toppie he!!!
@Raak: Jij zegt het, ik dacht het. :lol: Het voelt zoiezo altijd weer even lekker soepel, na zo’n maskertje.
Nou happy birthday to me… Joepie… heb echt een geweldige dag! NOT!! Mijn ma ligt met buikgriep op bed… en ik hoop dat morgen kan doorgaan… (maar ben er bang voor)