moest trouwens voor portugal de int. zorgpas hebben, die kun je voor diverse ziektekostenverzekeringen aanvragen via internet op de site www.ehic.nl
@beps
Bij B*x kun je volgens mij geen select boeken.
Vertrek 9 juni met trans
Voordeelkamer 1967,50
Standaardkamer 1987,50
goedkoop is anders!!! Maar ja dan heb je ook wat.
ik ben voor 2 vakanties niet eens zoveel kwijt…
Klopt! En voor Turkije dat E111 formulier.
Aanvragen bij je zorgverzekeraar.
:dag:
idd, het is ieder jaar hetzelfde, vragen voor het formulier gehakketak over wel of niet nodig, tot aan de manager aan toe en dan toch te horen krijgen dat je hem nodig hebt voor Turkije, die van mij zijn onderweg naar me toe.
@viva
Met maar AI zal er weinig of niets meer bijkomen.
Moet eigenlijk stoppen de klepdoos is bijna leeg…maar ja moet nog maar een paar berichtjes posten voor een extra sterretje
Ik zal maandag even bellen voor het formulier, kan maar beter weer geregeld zijn.
Oooh nog maar 9…
Mk dat is waar, maar toch het blijft een hoop geld, ik betaal voor 12 dagen half pension 1101 euro voor 2 personen, en dan in het hoogseizoen…dus daar komt nog wel wat bij maar geen 800 euro voor een middagmaaltje en wat drinken.
Maar ook ik heb wel eens zoveel betaald, in side star park was ik ook 1000 euro pp kwijt voor 2 weken in mei
wil eigenlijk nog wel mijn sterretje halen vanavond…
Nee, dat zal geen 800 euro zijn.
ADR is gewoon een beetje luxe, we zijn vast verwend ![]()
Nou geniet zou ik zo zeggen, ik vind het altijd een stunt om zo voordelig mogelijk weg te komen…en dat is dit jaar ook weer gelukt zullen we maar zeggen.
Ga liever 2 x voor hetzelfde geld.
We hebben afgelopen jaar nog wel ff gespiekt bij Side Star Park, maar daar zeiden ze allemaal dat Side Star Beach leuker is. Dus we houden het daar maar op, volgend jaar maar weer ![]()
maar luxe is ook niet verkeerd…
Side Star Park, is heel goed, heel mooi maar ook heel duur, ik heb ben niet zo van Side
Grappig hè, wij vinden het er juist wel weer leuk.
Vroeger met de kleine kids altijd naar een appartement, toen een keer naar hotel in Nice toen de kids groot en oud genoeg waren en dat is zo goed bevallen, dat we nu alleen maar in hotel willen en nu dus All Inn… en willen we dat weer het liefste. :lol: Zo blijven we bezig!!!