ja, en voor de verandering, krijg ik wederom pijn in mijn keel, ik wordt er zo ondertussen niet goed van…
belachelijk dat ze overal de volle mep rekenen voor M. en neckervrouw maar 1/3…daar zit je voordeel dus in…
vroeger hadden hun ook altijd berenkorting, voor kinderen tot 16 jaar.
Inderdaad vreemd. Maar ach, we zien wel.
Zoals ik al zei, het gaat ons niet om die luxe hoor (misschien wel mooi meegenomen), maar gewoon om het feit dat we zeker in het bijgebouw willen zitten. Wij vinden het daar een stuk gezelliger en rustiger.
@viva
Weer keelpijn, het gaat bij jou ook maar door…
Ik heb nu een prednisolonkuurtje en daar lijk ik eindelijk van op te knappen.
viva : :dag: Keeltje verzorgen hoor meid !
Ikke nu lekker op de bank hangen (met een glaasje wijn natuurlijk, hihi !!).
:slapen::slapen::slapen: Iedereen !!!
Ja ik wordt er stapel van MK…
heb nog geen kuurtje gehad, ik kwam voorheen nooit bij de ha, ben er de afgelopen maanden al veel te vaak geweest voor mijn doen…
Ach het komt vanzelf dus het zal ook wel vanzelf weer weggaan.
Kaylo heb de halve apotheek nog in de kast staan, van hoestdrank, tot neusdruppels, en anti hoestpillen, codenine ect…pffffffffff…inhalatiecapsules ect…
@MK: Jij had daar ook al heel lang last van he? Was dus nog niet over, dat je nu die predniso* krijgt. Pfff… is ook wat.
@Viva: Nou, ben je ook weer lekker mee dan. Beterschap er weer mee.
@Kaylo: Nou, denk dat het nu wel met die rust in de bijgebouwen gedaan is, als Beps en d’r familie er ook gelijk met jullie daar zitten. :lol: :lol: :lol:
Dat dacht ik ook, maar ik loop er al mee sinds de geboorte van G. Dan weer wat minder dan weer erger, maar nooit meer helemaal over. Afgelopen jaar 2x een ab kuur, nu een allergietest gehad en daar is ook niets uitgekomen. Overgevoelige slijmvliezen waarschijnlijk en nu met deze kuur begin ik helemaal weer op te bloeien.
Prednison is niet echt een lekker kuurtje, maar ja als het maar helpt.
Krijg b*x hier niet…thuis maar ff kijken
Viva,misschien toch te snel weer naar buiten gegaan de laatste keer.
Gelukkig zijn jullie allemaal goedkoper uit en zit er niemand te balen.
Mk,G helemaal gratis,dat zie je ook niet vaak,meestal moet je toch wel administratie kosten betalen,zag ik.Kan ook nog wel eens oplopen zag bij de een al €40.- staan en bij een ander € 70,-
Heb trouwens gisteren weer een paar uur doorgebracht bij de opticien, moest een nieuwe beeldschermbril (heb in december mijn nieuwe variofocus bril opgehaald) want ik zag geen fluit meer door mijn bril, dus van de werkgever een formulier gekregen, stempels en handtekeningen erop en op naar Pear*, daar een montuur uit mogen zoeken tot 60 euro, alles wat hij meer kostte moest ik bijleggen, dus ik zoeken en zoeken niets leuks te vinden.
Een gesprek met de opticien, blijkt dat alle regels versoepeld zijn door inters*fe die de beeldschermbrillen maakt.
Doordat ik dus brildragend ben met varifocus (niet met de duurtste glazen, premium die kosten 450 euro per stuk die van mij 150 euro per stuk) moet mijn beeldschermbril ook dezelfde voorwaarden hebben. Blijkt dus dat ik mijn eigen bril gewoon niet had hoeven kopen, ik heb nu een DKYN montuur moest ik wel wat bijleggen, krijg ik permium glazen van 450 euro per stuk want daar kan dan de beeldschermscherpte in geslepen worden, en hoef je dus niet steeds van bril te wisselen. Dus om een heel lang verhaal kort te maken, ik krijg een prachtige bril met mega mega dure prettige glazen voor in totaal 101 euro. Zonde natuurlijk van mijn eigen bril maar ja je moet het maar weten…
Dus als je werkgever een bril verschaft en je bent gewoon brildragend hoef je zelf eigenlijk nooit meer een dure bril te kopen.
Dat is niet verkeerd, alleen je moet het maar weten.
Gelukkig hebben wij jou ![]()
hahaha ik moest het duur betalen…maar goed het is idd maar een weetje
@Viva: Dus weer een mazzeltje.!!! Kan je nog een keer extra op vakantie of toch een klepdoos erbij halen. Nee geintje hoor, maar het is maar dat je het moest weten he. Jij mooi goedkoper uit en helemaal into… klaar. Hardstikke goed zeg!! ![]()
@Beps: Zelfs thuis zal je zien, dat het zo traag is bij hen.
Zo ik ga weer ff bankhangen met hubs, ik wens jullie allemaal nog een fijne avond…en alvast welterusten.
Slaap lekker viva, ik hoop dat de keel snel afzakt.
Weltrusten Viva en Kaylo. :dag: :slapen: Tot morgen ofzo.
Ja ik hoop het ook,
enne vergeten jullie niet je E111 formuliertje aan te vragen voor juni, ik heb die van ons al weer aangevraagd, dat zijn van die dingen die schieten er altijd weer bij in.