TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Ja het liefste doe ik deze reis… Anders is het hopen dat het alternatief nog vrij is… en door gaat!!!

Afwachten maar!! :frowning:

Meiden… :kus: Kom even gedag zeggen. :dag::dag: Heb verder even niets te melden.

@Cyn: Ik blijf hopen en duimen voor jullie…

@Cynthia: Ik ook hoor. Je verheugd je er zo op. Ik zal ook voor je duimen…

Keek net ff op de site van BOX en hebben nu de ADR wel online staan ( van de week nog niet), dus ik meteen kijken naar de prijs, maar… oefffff… gelukkig duurder, dan wat ik en jullie nu betaald hebben. :lol:

@Beps: Werkse. :dag:

Ik ga er vandoor!!!

Tot snel!!! :dag:

goeieavond iedereen !

roanna : bij wie heb jij geboekt (als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? :hihi:)

Verder niet veel te melden, alleen dat het verdomme heel koud is momenteel. Op het weerbericht deze middag spraken ze van -15° C deze nacht! Is voor ons wel genoeg geweest :thumbsdown:

@Kaylo: Natuurlijk mag je dat vragen. Ik en ook al de anderen die gaan zoals Beps, Toos en MK hebben allemaal geboekt bij Neckerma*n, mede vanwege de hoge vroegboekkorting.

Als je het ook wilt weten wat het kostte, wil ik dat ook best even vertellen hoor.

@kaylo
Wij hebben allemaal bij N*ckermann geboekt.

@roanna
Als ik onze reis bij B*x invoer, ben ik ruim EUR 1.000,-- meer kwijt!!!

@MK: Wij zouden ongeveer € 150 meer kwijt zijn met z’n beiden als we nu bij hen zouden boeken + dat ik nu ook nog de extra koring van 10% heb, vanwege kokkie oud TN*er is.

Ik ben hier wel tevreden mee. Had ook bij al de anderen zitten puzzelen en dan was toch nog dit keer Neckerding de voordeligste. En met Transavia he!!! Er was wel een goedkoper, maar bood alleen een Turkse charter en die had de tijden onder voorbehoud er al bijstaan en die waren niet aantrekkelijk.

Hallo allemaal, ik hier ook even…

Hier gaat alles goed, koud …een man die thuis is omdat het veel te hard vriest, zodat hij niet kan werken, en hij pikt gewoon de laptop in…nou ja nu ik even, de boodschappen weer in de kast…en weekend vieren.
Ook ik heb mijn vakantie bij neckervrouw geboekt ook vroegboekkorting en ook nog oud medewerker van de post dus ook nog 10% korting daar overheen, dus totaal een korting van 216 euro, en dat maakte neckervrouw het goedkoopste.
Cynnie ik hoop dat je reis doorgaat.
Beps weer mooie haren
Kaylo is de kou zat
Jac een vergiet
Tlr. C. is een waterratje
Mk dus ook goedkoper uit bij necker
Toos aan de crock en niet naar de ijsbaan
Raak vandaag het laatste dineetje, ook al steeds zo druk geweest
Marion weer druk aan de gang…bah net terug en dan weer vol aan de bak
Linda niet gesproken
Roanna bij box gekeken en gelukkig goedkoper uit
Zo en toen wist ik het niet meer

Maar goed ik dus totaal uit mijn ritme wat betreft mijn weekelijkse programma…tussen de bedrijven door ook nog naar paps geweest…pffffff…geef mij maar een gewone week, iedereen gewoon aan het werk, en ik gewoon in mijn ritme.

Zal straks ff bij b*x kijken voor ons haha

Dat scheelt dus wel heel veel ?

@MK: Pffff… nou, dat is nogal een verschil zeg!!! Gelukkig heb jij ook niet te lang gewacht met boeken.

@Viva: He bah Viva. Helemaal uit je doen dus en dan ook nog de klepdoos door hubs ingepikt. Miss nog een abonnementje erbij nemen met gratis laptop. :lol:

Ze rekenen voor M. de volledige prijs en N*ckermann een derde van de prijs. Voor G. betaal ik nu helemaal niets, zelfs geen administratiekosten.

@MK: Nou, dat is netjes toch!!!Zo zie je maar dat het goed is om even te shoppen bij die reisorganisatie’s en niet meteen bij de eerste de beste te boeken.

@Viva: Heb jij ook nog mooi mazzel mee dan dat jij ook de TN*korting mee kunt pikken. Scheelt toch ook wel weer hoor!

In België wordt ADR zelfs niet aangeboden zo te zien op internet (bij Nkm*nn). Vind het toch allemaal soms wat raar …

@Kaylo: Dat klopt. Ik heb ook net nog even daar gekeken en hebben maar 4 acco daar, waaronder wel La Blanche. Tja, best vreemd dan.

@Beps: Heb even gekeken naar jullie reis daar. Trouwens, ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar die site is al een tijdje en nu nog zo traag als stroop.

Bij vertrek op 9 Juni met Transav** 2 weken in een 2 persoonskamer, ( dacht geen select) zou het voor jullie beiden op € 1987,50 komen.

By the way…10 Juni hebben ze geen vertrek.