dank je MK dank je!
@ trl dat is handig idd, dan heeft hij daar ook iets van zichzelf.
dank je MK dank je!
@ trl dat is handig idd, dan heeft hij daar ook iets van zichzelf.
Goede morgen allemaal …
Eerst aan het werk en dan ben ik er weer. Moet ff moed verzamelen want het is me een partij koud, getver …
Bloem,volgens mij (nog) geen files,dus kan je lekker doorrijden.Nogmaals veel plezier.
Marion,alweer aan het werk in de kou,sterkte…
Nou ik ga zo maar eens naar de kapper. Heb geen fut om zelf te kliederen, was me eigenlijk goed bevallen de laatste keer!!!
Kleurtje mooi, lang blijven zitten, dus…
Eerst zo hubbie helpen, dan hangt de TV vandaag…
Als ik me niet meer meld…tot straks…
@Marion: Jemmig man, meteen weer aan de bak… das hard…
@marion
Welkom terug en het valt zo niet mee om het fijne vakantiegevoel vast te houden.
Meteen in de vrieskou en weer hard aan het werk :kus:
@trl
Mijn moeder heeft ook alles zelf. Bedden, kinderstoel, luiers, billendoekjes en knuffels.
Dat is echt zalig hoor en scheelt je heel wat gesleep met spullen.
@beps
Veel plezier bij de kapper, af en toe lekker laten verwennen.
Dat doet een mens goed!
@linda
Wat ben je stil…
Goeiemorgen,
Hier geen sneeuw gevallen, maar alles is wel wit, nog steeds mistig en mega koud. Het is hier nu nog -8.
@Beps: Veel plezier bij de kapper
@Marion: Sterkte in de kou. Vervelend hoor zo uit side weer aan het werk
@Hans: Ook even gemist, ook sterkte voor jou in de kou
@MK: Vast op kantoor, dus werk ze
@Trl: C. een beetje doorgeslapen?
@toos
Hier ook geen sneeuw, wel alles wit uitgeslagen door de mist van gisteren. Vandaag wel helder. Ga je nog schaatsen vandaag of moet je aan het werk?
Ik moet vandaag aan de crock, dus niet naar de ijsbaan. Vind het ook wel errug koud nu
Hier ook geen sneeuw,maar wel een lekker zonnetje.
Toos,C kwam vannacht om half 3 en vanmorgen om 6 uur weer.Dus nog niet een hele nacht doorgeslapen,maar dat zal vast wel een keer gebeuren is misschien ook nog wat vroeg…Hij ligt nu heerlijk in de wipstoel in de box te slapen.
:dag:Goedemorgen dames en heer.
Nou, hier ook geen sneeuw vanacht, maar het ligt er nog wel van van de week hoor. Alleen zijn de wegen goed schoongemaakt. Nu een heerlijk zonnetje erbij dus hopenlijk dooit die restsneeuw ook een keer weg. Vind het maar niks.![]()
Was net even wezen sopppen en heb de boel boven weer fris en fruitig.
Toos weer aan de crock vanmiddag. :dag:
Trl, dat ze helemaal doorslapen komt echt een keer. Inderdaad handig als ze bij opa en oma ook wat spullen hebben. Hadden wij toendertijd ook, alleen geen box. Legden ze altijd op een hele grote dikke deken. Heb zelfs nu nog een plastic doos met speelgoed hier in de kamer staan en daar wordt nog regelmatig gebruik van gemaakt door nichtjes en neefjes, want onze kleinkindren zijn daar alweer te groot voor. Kijken nu liever een dvdtje ofzo.
Beps zich zelf even lekker laten verwennen bij de kapper. Heerlijk!
MK, jij op het werrk neem ik aan? :dag:
Marion: Nouja zeg, dat is me toch ook weer wat he? Meteen de kou weer in gestuurd om te werken. :kus: Miss help dat een bietje.
Bloem zal zich wel weer lekker vermaken in Thialf.
Ik ook zo weer naar het werk. Volgende week de 14e is er een megareceptie op ons werk ( 1700 gasten) en iedereen wordt geacht te komen werken tot 21.30 uur.
Gister vertelde ik aan een collega ,dat het voor mij precies op de 14e Januari 10 jaar geleden was, dat ik ook tijdens zo’n mega feest op het werk werd getroffen door een hartinfarct. (Bleek later) Ze zei… he gats… dus jij komt nu toch zeker niet? Dus ik weer, zou niet weten waarom niet. Ben toch weer gerepareerd en toen moest ze wel lachen.
Nou luitjes… fijne dag allemaal nog en voor de werkenden … werkse. :dag:
Mogge Dames en Heer,
Het is hier lekker fris hoor nu nog - 15. Ben me klaar aan het maken voor laatste etentje en vertrek om 12 uur.
Sluit me nu dus maar ff aan voor het gemak bij de prima update van Roanna en probeer vanavond nog wel ff langs te komen
Fijne dag allemaal:dag:
@raak
Alleen nog maar druk gehad de laatste tijd, hopelijk wordt het na dit etentje weer wat rustiger voor je.
@Bloem: onderweg naar heerenveen…
@Marion: weer thuis en aan het werk.
en de rest??? weet ik niet meer.
ik ben de laatste tijd erg een zeef, sla niets op. ouderdom?? of toch DDD???
ik weet het niet meer.
Wat ik wel opgeslagen heb is dat in juni ADR gezellig druk wordt met allemaal kwekkende vrouwen?
Moet ik iedereen maar daar op de hoogte brengen? NEE dat doe ik niet hahahahah
In september komt misschien de rustheid zelve op bezoek daar hahahahahahaha.
OOOOO wat een eigendunk maar weer. hahahaha
Nou ik ga nog eventjes op bed want ik ben er net wel uit gerold maar ben nu alweer misselijk en moe. En daarna natuurlijk schaatsen kijken en bloem opspeuren? wie weet toch?
Iedereen een hele fijne dag geniet ervan!
Groet Jac
![]()
Weer thuis. Haartjes netjes dus we kunnen er weer een ruime maand tegen…
Zo naar de fysio voor Hubbie… Schapjes voor het weekend en dan weer werken…
wat een rust hier!!!
Ik vandaag nog 3uurtjes werken… en dan WEEKEND!!! ![]()
Vandaag te horen gekregen dat er nog steeds maar 8 pax op mijn reis naar Thailand staat
balen dus!!!
:dag:
@cyn
En hoeveel weken van te voren moet het minimum aantal deelnemers bereikt zijn?
@MK: IK ben cyn dan wel niet…maar dat is dus 3 wkn… ze hebben nog ffies…maar toch!
@Cyn: Ik blijf voor jullie duimen!!!
Zo schapjes in huis, gegeten…en zo naar t werk…
Toedelsss
Het is niet fijn om binnen 3 wkn nog iets anders te zoeken/boeken… ik hoop dat het niet nodig is.
Nee precies ik begrijp ze helemaal… Ik begreep dat er wel een alternatief ligt, maar dat ze hopen dat het doorgaat…