TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

Weltrusten Beps.

Raak,dat hoop ik dan maar dat hij vannacht een uurtje later komt.Van de week kwam hij een keer om half 5 dat was wel lekker maar ook vreemd.

Roanna, hij vindt het zooooo lekker in bad…Echt een waterratje hopen dat dat zo blijft.

@Beps: Weltrusten en slaap lekker. Enneh… als ze geen WIFI hebben, gaan we toch met z’n allen in de kelder in de computerkamer zitten. :lol:

truste!!

denk trouwens niet dat mn moeder het als hint bedoelde…ze koopt graag dit soort dingen voor me omdat ze weet dat ik aan die onzin mn geld niet uit wil geven. dan zegt ze, als je me 5 (of 10) euro geeft is dat goed hoor… okidoki dan
ik ga echt niet stad en land af voor dat soort onzin! hahahaha

@ trl ja lavendel badje, lekker hoor

@Roanna: Ik heb kunstschaatsen, kan wel rondjes draaien maarre dat was in de prehistorie ofzo. Probeer dat dus maar niet, gips is errug lastig. Nee hoor geen hotel met een ijsbaan, geef mij t :zon02: maar, vind het na een uurtje ook wel weer mooi geweest

@Trl: C. in een ontspannend lavendelbad, wie weet komt hij wat later, zou fijn zijn
@Beps: Truste

@Bloem: Tja… maar in een stofzuiger hoort toch wel een zak. Ha ha. Maarja, als je toch nooit zuigt, heb je er ook niet veel aan en dan geef ik je groot gelijk!!!

Morgen komt die niet? :wub:

@Toos: Maar zal niet lang meer duren dat je ook resorts in de warme landen krijgt met een eigen ijsbaan. Moet je toch niet aan denken. :zon02:

@TRL: Dan zou snel mogenlijk op zwemles he, als het nu al zo’n waterrat is. :smile: Ha, ha.

@ roanna misschien is ie er morgen wel maar ikke niet :stuck_out_tongue:

Bloem: Oh nee, nu zie ik het! Gij ga morre naar H’veen. Meid toch!!! Heel veel plezier hoor! :kus: Lekker weer genieten en veel foto’s schieten.

Zo, ik ga naar bed. P & W gaat trouwens ook over schaatsen.

Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag: Ik ga even de scheve schaats rijden.

:kus: :slapen:

Ik ga ook naar mn mandje, vind het weer mooi geweest voor vandaag:slapen:
@Bloem: Veel plezier morgen en veel mooie foto’s maken

Truste:dag::dag:

Bloem,weet niet hoe laat je morgen vertrekt naar H’veen,maar heel veel plezier.

Zo C zijn fles leeg en weer in bed gelegd.Dus ik ga er ook vandoor,weltrusten allemaal.

Roanna,zwemles zal wel wat zijn ja,maar misschien eerst maar naar baby zwemmen gaan dan,maar dat mag pas na een aantal maanden geloof ik.

:dag:

@Bloemmie: Veel plezier!!!

EN NU JAAAA nu ga ik echt… hihi

dank jullie
ik heb er echt zin in hoor!! leuk leuk leuk en denk rond half 9 weg te gaan, heb om 10h afgesproken met vriendin in A’foort en willen rond half 12 bij thialf zijn
we gaan toch maar weer vroeg… willen vooraan (het begint om 15h!! hahaha)

:tssk: niet slim… ik ging ‘even’ een kleine wijziging maken op de DM-site en voordat ik het wist heb ik de hele pagina verandert… hihih… silly me

Môge allen…
Gewoon mn bed uit gevallen, al een uur liggen draaien, weet niet waarom.
Dan maar aan de compie, maar mn vriendinnetjes slapen ook nog :wink:

@Bloemmie gaat toch vroeg naar A’foort en door naar H’veen… Mooi hoor, we gaan de foto’s weer zien…en de DM site veranderd…moest maar snel weer eens gaan kijken…

en verder…
NIETS…

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Bloem,bijna op weg naar Amersfoort,om vroeg in Heerenveen te zijn.’

Beps,vroeg achter de compie,vrij vandaag of laat beginnen?

Toos,rondjes draaien zit er niet meer in,maar wel weer lekker geschaatst.

Ik om 7 uur ook weer even me bedje ingedoken en toch nog een uurtje geslapen,maar ben nog niet helemaal wakker.Straks vriendin hier,wil C weer zien en daarna ik naar collega om ledikant en box op te halen,zodat me ouders dat ook hebben,altijd makkelijk.

mogguh

brbrbr nog steeds koud, weer gesneeuwd hier… zal zo eens het nieuws aanzetten, eens zien of er mega files ergens staan ofzo… kan meevallen op vrijdag, of niet?

ikke toch wel 5 hele uurtjes geslapen… nie slim, maar ja, als je eenmaal bezig bent…

@bloem
Veel plezier bij het EK!!