TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

He gelukkig Raak, dat jij ook weer boven water bent. We hadden je al gemist hier. Gelukkig dus niets ernstigs aan de hand, maar gewoon ff heel druk. :slywink: Maargoed, je bent er weer. Zal ff het lijstje voor je plaatsen, ben je daar ook weer van op de hoogte., :biggrin:

Goed lezen ff Raak. :lol:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Roanna ::confused: wat lees ik daar nu toch allemaaaaaaal??? www heeft ADR helemaal afgehuurd? Private party?:lol: Nou dat zal me daar een feest geven zeg. Wel leuk voor jullie allemaal hoor !!! Jullie hebben het meer dan verdiend !!! En heel lief dat jullie mij gemist hebben, ik baalde ook, wilde iedere keer ff naar de compu maar kwam steeds iets tussen:(

Oh effe RTL 4 kijken. Trouwerij in Kusadasi van een Hollandse vrouw met Turkse man. Leuk.

Ja, leuk he Raak! Half TTT zit in Juni in ADR. Zal me een feest worden daar. :thumbsup:

Roanna : dat geloof ik graag

HAHAHAHA JAAAA met zn alle naar ADR!!! Ik heb er zin an…

@Raak: welkom hier weer…ik heb je zolang gemist, je moet je bijna voorstellen :hihi:

@Raak: Is er nog plaats hoor. Beps en famiilie gaan zelfs in de sejieke kamers, met alles erop en aan. Die hebben het weer goed voor mekaar. :lol:

ola ikke weer terug
buikje rond en boodschapjes mee… mn moeder de had broodjes gehaald, stofzuigerzakken (weet niet wat ik daar mee moet, stofzuig nooit :wink: misschien was t een hint) en meer van dat soort spul

veel te veel gegeten, pfeewwwww

raak en marion ook weer boven water! kan J meteen spelen in de sneeuw en op het ijs!

@Bloemmie HAHAHAHA stille hint met een koevoet hahaha… Maar jij weer gegeten

@Roanna(en Raak dan dus ook) Kaylo heeft ook die kamers hoor…(haha)

Ikke weer thuis, morgen hopelijk de TV op de slaapkamer ophangen anders zaterdag…(valt al weer mee, had nog niet verwacht dat hubbie al zover was)
Nu ff nietsen en dan naar bed…

@Beps: O ja, even vergeten en miss nog wel meer mensen. :confused: :lol: Ja, ja.

Jij dus bijna tv kijken op de slaapkamer. Ach welja, tis nu toch te koud om naar de markt te gaan.

Ik denk dat ik dat nu ook maar ga doen.

@Bloem: Vind het wel een goeie van je moeder hoor! Eg wel. :lol:

Beps : ben niet zomaar weg hoor, is veeels te gezellig hier
enne heb de foto’s zitten bekijken, jullie (en Kaylo hihi)zitten er chic bij hoor, maarre begreep dat dat voor je moeder en vader was, jij wilde eigenlijk niet :lol:
Bloem : heerlijk gegeten en nog voorzichtige hints mee naar huis gekregen
dat gevoel van teveel gegeten heb ik dus ook, vandaag alleen yoghurt, had echt nergens meer trek in

Marion,Welkom thuis,zal wel weer wennen zijn…

Raak,ook weer boven water gelukkig.

Vanavond C in bad gedaan met een lavendel geurtje en hij slaapt heerlijk,moet hem alleen zo wakker maaken voor de voeding voor de nacht en hoop dat hij dan weer lekker lang doorslaapt.Hij had eigenlijk om 10 uur al gemoeten,maar probeer een uurtje te rekken en dat gaat wel lukken denk.

Roanna : wat ga je ook maar eens doen, naar de markt of tv kijken :lol:

Trl ::kus:C lekker lavendelbadje gehad en daarna heerlijk geslapen.
Lekker toch een uurtje langer laten slapen, blijft ie vannacht een uurtje langer weg ook

Kom nog even aanwaaien voor ik naar mn mandje ga. Vanavond nog naar de ijsbaan geweest en nog wat rondjes gedaan. Was wel koud dus maar even gebleven
@Raak: Ben blij dat je er weer bent, had je ook gemist. Alleen maar druk gehad, volgegeten, maar nu terug naar het gewone leven
@Marion: Ook weer thuis en het heerlijk gehad. Mooi zo, kun je weer even tegen
@Viva: Alles goed? je bent ook veel te stil
@Bloem: Mams de boodschappen gedaan, stille hint die stofzuigerzakken. :wub: op afstand gezien, schiet niet op he

@Raak: Ja paps en mams willen graag luxe mij ging het vooral voor het zeezicht… heerlijk!!!(en ook wel die WIFI…staat in Toeristiek, dus ik geloof het wel)

En nu…naar bed…doeggie!!!

@Toos: Draai je rondjes of rij je hard? Wat voor schaatsen heb je? Volgende keer maar een hotel boeken waar een ijsbaan bij zit, kun je ze nog weer gebruiken. :vak02:

@Raak: Hmmmm… ik denk tv kijken. :slapen:

@TRL: Ja, lekker zo’n badje hoor. Wat zal jou C. nu lekker ruiken en … hopenlijk goed slapen.