TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

@Lorraine: Heb ook even gegoogled, vorig jaar maart was de benzineprijs 2,20 per liter ongelood

Goedenmiddag.

Zo, is ze weer.

Heb alles al zo’n bietje bijgelezen over echo’s, knieen, schouderoperatie’s, select kamers, zeezichten, dieeten, niet eten, dus dacht dat ik wel weer bij was zo en leef met iedereen mee hoor!

Ik eet wel 3 x per dag, alleen hele kleine hoeveelheden en pas ook met vetten. Toch ben ik van de afgelopen weken wel wat aangekomen :hihi:, dus dat ook maar voor de vakantie er weer zien af te krijgen.

@Toos: Geweldig meid dat je geschaatst hebt en ook nog weer heel bent thuis gekomen. Heb het vroeger altijd wel met de kids gedaan, maar nu …:confused: heb het veel te snel koud. Brrrr…

Mijn dochter smste net dat ze onderweg van de stad, naar hier is. Dus kom vanavond nog wel weer ff terug.

Latersssssssss :dag:

@Roanna: Ja goed he, vond het wel even eng hoor. Maar het ging goed met mn nieuwe schaatsen.

@Roanna: Gezellig toch dat je dochter langskomt. Wat staat er bij jullie op het menu vandaag?

Toos,oww heerlijk heschaatst vond ik vroeger ook altijd lekker,maar heb er nu geen tijd voor.En zou ook niet weten waar me schaatsen liggen.

Bloem,hoe was het vandaag op het werk?

Linda,hoe was de film?

Restant hutpots van gisteren. :unibrow: Ook niet goed voor de lijn dus, maar wel heel lekker. :wink:

@TRL: Fijn dat ze alles bij het CB oke vonden. Komt vast ook allemaal wel goed hoor meis.

Moest van de therapeut gisteren zijn matrasje wat ophogen zodat zijn hoofdje wat hoger zou liggen,maar heb het nu maar weer gewoon plat gedaan en hij is nu alweer een tijdje stil…

Hutspot jammie jammie…

@Trl: Moet je nou ook nog terug naar de peut?

Weer druk…lekkerrrrrrrrr

ik ben weg!!

:dag:

Toos,ja volgende week donderdag

zo ik ben ook weer thuis en bijgelezen

@ lorraine, volgens mij zijn de benzine prijzen net zo hoog of iets hoger dan hier op het moment
@ ADR er staat niet dat het GRATIS WLan/wifi op de kamer is… oppassen dus, wel staat er gratis room-service en dat is gek want dan zou je alles kunnen bestellen wat je wilt… maar alles is al gratis, dus beetje vreemd… ja toch?
maar ziet er giga uit en ik zou t hotel niet uitkomen…
ikke kwam ook vaak pas om 7/9 uur 's ochtedns thuis… hihi

@ nat haar, das dus de reden waarom ik 's ochtends douche, aan de ene kant omdat het dus de volgende dag een ramp is als ik met nat haar zou gaan slapen, aan de andere kant word ik er goed wakker van… soms word ik wel eens wakker met een erg nonchi look en dan denk ik, goh kan best zo laten, maar dat gebeurd nooit als het nodig is :stuck_out_tongue:

@ dieten… :tssk: bloemmie die-eet :stuck_out_tongue:

@ cyn klinkt gezellig met E-1 waarom ook niet E-2, E-3 en E-4?? :wink:

@ toos lekker geschaatst? jij bent dus 1 van die 7 miljoen mensen met nieuwe schaatsen

ikke live stream nk marathon gekeken, maar ging niet echt, elke keer bufferen en het was ook giga druk
verder tijdens de lunchpauze zat ie met collega in een apart koffiegedeeltje… nu cker 15 m ver weg, we zagen elkaar wel, maar t was echt mega druk dus gauw doorgelopen… hihi…
hopelijk maandag nieuwe kans…
collega vond trouwens wel dat ie een vet stoere auto heeft… hahahaha vond ik nou ook!! hahahah ik zie me al helemaal zitten, met hem… hahahaha

Ik ga mn versgemaakte snert eten, eet smakelijk voor wie nog gaat eten, tot latersssss:dag::dag:

smakelijk
ikke ga zo naar mn ouders. kletsen en eten enzo… ciaoooo

Ik ga zo ook ff eten… is vanavond goed te doen hier… gelukkig, wel druk maar in verhouding en niet zulke lange wachttijden

Zo, dochter net weer naar huis.

Beps op het werk en gelukkig goed te doen. Niet te druk dus. Houwen zo vanavond.

@Marion: Jij ook weer terug helaas? :lol: :dag: :dag: Vertel!!!

:dag: Ja ik ben er ook weer …helaas.
Maar we hebben het helemaal super gehad, een hoop gezien en gedaan met vrienden. Op naar de volgende vakantie zullen we maar zeggen.

Hoi terug Marion… helaas voor jou!

@Marion: Nou, die indruk kreeg ik al dat het weer de moeite waard is geweest. Fijn dat je het weer zo leuk hebt gehad, maar vind het ook leuk dat je weer hier bent hoor. :wink:

Marion : welkom terug,fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt
Sorry dat is de laatste dagen zo weinig langs geweest ben maar heb het heel druk gehad en 's avonds ook steeds afspraken. Gelukkig morgen laatste etentje en dan weer alles helemaal normaal. Wat een rust zal dat geven, ben gewoon moe van alle feestjes en etentjes:slywink:en kan dan gewoon weer gezelli meekletsen:kus:Ga nu ff lezen of ik nog iets gemist heb:question: