toos : ik weet het wel allemaal hoor, maar pas het gewoon niet toe.
Voor mij zou het ideale zijn : geen 3 maaltijden per dag (omdat ik toch niet veel binnen krijg in 1 keer - heb heel snel genoeg), maar meerdere kleine maaltijdjes per dag (verspreid over 6 kleine dan).
Kaylo: We worden geholpen door een diëtiste dus als er iets is kunnen we daarheen. En verder mogen we eigenlijk alles, waardoor het niet te moeilijk is, alleen letten we op vetten. En puur daarop zijn we al 7-8 kilo kwijt!!!
@Toos: Het gaat ons ook niet om die luxe haha!!! Ons niet mams en paps misschien wel,…of om de drank op de kamer hahaha!!! Nee gewoon dat zeezicht enzo…daar doen we het voor en al het andere…is mooi meegenomen
Dat scheelt zeker als je niet beweegt, minder eten, maar wel regelmatig.
@Beps: Kan me ergens wel voorstellen dat hub er niet over wil praten, het is ook niet niks hoor. Hij zal het even moeten verwerken dat hij de klos is voor zo’n operatie
PERFECT!!! NIETS MIS MEE!!!
Maar dan wel opletten wat je eet, en kijken of je niet meer binnenkrijgt dan je nodig hebt…en alles van de ‘schijf van vijf’ (granen groenten fruit melkproducten vlees/eiwitten)
Dat vind ik nou het voordeel van naar belgie gaan, voor je je kan realiseren lig je op de ok. Weinig tijd om er tegen op te zien. Maar had ook wel hetzelfde als hub, als het weer moest beuren wilde ik er ook niet over praten, werd er alleen maar sjagerijnig van
En dan is er mijn “zonde” van de light frisdranken. Ben gewoon verslaafd aan Ie Te light !!
Maar of dat nou zo’n kwaad kan ?
Ik ga naar de schaatsbaan, dus tot latersssss:dag::dag:
En nu ga ik lekker terug de “luierik” uithangen en op de bank wat liggen. Filmpje meepikken.
Maar kom vanavond heus nog eens langs ! :dag:
Oh ja ! En bedankt dames voor de informatie ! :kus:
Zoo hahaha… ik net even een klant naar China geboekt
Binnen 20 minuten ![]()
@Kaylo: Suikers in ijsthee?? Als het op basis van zoetstoffen is, is het qua caloriën geen kwaad.
@Toos: Het gaat hier nu niet om de tijd tot de OK, maar om de herstel periode! De tijd tot OK is 2-3 mnd…dat is geen punt. MAAR de herstelperiode duurt eerst 3 mnd en dan is er geen vakantiemogelijkheid meer…vandaar ‘pas’ in juli
Ik heb een uurtje in bad gelegen, nu weer in de kleren, snel alles in orde maken voor mn werk en wegwezen, meld me daar weer :dag:
Zo ik heb mijn bloeduitslagen en het gaat om mijn lever en galblaas. nu maandag alweer naar de echo en dan??? Kijken wat daar weer uitkomt.
Verder waren enkele wwers in de weer met ADR! lekker hoor!!!
Ik moet nog eventjes wachten met boeken.
Groet Jac
Hallo iedereen, sorrie dat ik ff dwars door het gesprek heen kom hoor, maar ik had een kleine vraag, en via de TTT kan ik in een keer de meeste mensen bereiken heb ik het gevoel:P…
Heeft iemand misschien enig idee hoe hoog de benzineprijzen ongeveer zijn in Turkije momenteel?
Alvast bedankt!!!
Groetjes Lorraine
Beps,mooie foto’s weer van Aiji en die van Thailand zijn ook super…Beste slurf heb je tussen je benen hahaha
@jac
Lekker in de medische molen…
Heb je nog wel idee om in het voorseizoen naar ADR te gaan?
@trl
Hoe was het bij het CB?
Mk,daar was C natuurlijk wel stil en veel aan het lachen.Hij is gezond alles was oke.Dus ik weet t ook niet meer hoor…
Weer terug van de ijsbaan, het was wel koud, maar vond het leuk om weer eens te doen. Heb een pan snert opstaan en zit nu aan de warme choco.
@Trl: Misschien is alles ook wel Ok. Jij zit er midden in en is het rot als hij een huiluurtje heeft, daar wordt je ook onzeker van. Zou me maar niet al teveel zorgen maken, het komt vast wel goed als ook jij een beetje je rust hebt gevonden
@Jac: Geen mooi bericht, maandag de echo afwachten
@Lorraine: Ik heb werkelijk geen idee hoe hoog de benzineprijzen zijn in turkije
@Beps: Dat is precies de reden waarom ik nog niet naar een orthopeed ben geweest, weet van te voren dat ik maanden uit de roulatie ben en het een operatie met veel napijn en intensive revalidatie is. Kan mn arm nog optillen, ga dus nog echt nie
@MK::dag:, ook al met M. wezen schaatsen?
haha ik dus ook niet toos:P, en het is ook haast niet te vinden via internet!, heb heel wat af gegoogled, maar ik krijg alleen prijzen van 2005, dat lijkt me niet echt van toepassing meer:P… iig nog bedankt!!,
miss iemand anders een idee?
@toos
Lekker geschaatst.
M. gaat nog niet op schaatsen, op de slee vindt ze het mooi genoeg. Het ijs is haar een beetje te glad en te hard denk ik.
@lorraine
Helaas…
@toos
Nu nu lekker aan de chocomel om door te warmen en straks aan de snert… helemaal in winterstemming dus.