Viva: haha ik zie het plaatje al voor me⦠En graag gedaan hoor ![]()
Beps: :biggrin: ![]()
Poeh⦠uitgestorven hier zo te zien!!! Op kantoor ook niet echt druk vandaag ![]()
Wij moesten even naar het buurdorp, want deurtjes van de keuken worden ineens minder. Ze gaan kijken of die er nog zijnā¦anders nieuwe deurtjes(helaasā¦)
Nu ff nietsenā¦heb ondertussen gister ook nieuwe Aiji fotoās op haar site gezet
@beps
Ik was al even niet meer op de site geweest, maar wat een mooie fotoās weer van aiji!
En natuurlijk ook die van Thailand, ik blijf het toch wel een beetje eng vinden zo met die enorme tijgersā¦
@linda
Gisteren niet meer langsgeweest, maar hoe was het???
goeiemiddag dames !!
Heb zo te zien heel wat bij te lezen !
Maar wat ik WEL al gezien heb : ADR wordt overspoeld door WWWāers !! Mooie boel zal het daar worden denk ik :lol: :lol: :lol:
Nu moet ik een eind teruglezen om te weten wat er aan de gang is geweest hier.
Schaam me eigenlijk een beetje hoor, maar in de voormiddag ben ik klusjes aan het doen in huis, wat eten en dan meestal rond 14 u doe ik een dutje (van een uur of 2 ! Haha !!).
@MK: Mooi was dat met die tijgers!!! je wordt goed begeleid door de mensen daar, en die weten precies wat wel of niet kan bij die grote kattenā¦OHHHH MAANNNNNN Bloemmie heeft dat ook gehad, en ik dus ook, gewoon 2 dgn lopen kicken op die tijgerontmoeting,ā¦
En Aijiā¦ach het is mijn kroellie gewoon!!!
@Kaylo: Wij zullen in hetzelfde gebouw zitten⦠dus ook ontbijten, daar volgens onze gegevens we met een Select-kamer ook een aparte ontbijtlounche hebbenā¦hahahahaha!!!(errug weer he, voor die paar euro meer hahahah)
Even bijgelezen, maar natuurlijk weer niet veel onthouden :drugged:
Enkel : TRL : wat een knapperdje is C !!! En wat een leuk T-shirtje !
Beps : koopjesjacht gehad en 2 maten kleiner ! Dikke proficiat hoor, want 7 kilo is niet niks ! en Hubs kan inderdaad batterijen opladen in ADR zoals Toos vermeldde voor de operatie.
Betekent die Select kamer dan dat je apart moet ontbijten ? Ik begrijp geen snars van die toestand momenteel. Het was ons enkel te doen om in het bijgebouwtje te logeren. Lekker dicht bij zee, balkondeuren open en geruis van de zee te horen, en een lekker zicht en lekker kalm.
Nou volgens het reisbureau heb je ook een aparte incheckreceptie, meer in je minibar, luxere kamers, en dan ook nog mag je onbeperkt reserveren in de a-la-carte restaurants en het je een aparte ontbijtruimte waar je gebruik van mag maken(zo is het ons uitgelegdā¦)
Als ik iets verkeerd zeg, is dat omdat men ons dat zo heeft verteld, en wel vanaf de Neckerma*n-site(Cook enzo zeg maar)
Nu nog het hotel van de hondjes boeken. Die moeten ook ergens heen tenslotte, en waar ze altijd gaan zijn ze heel goed
beppie : die mini bar lijkt me wel leuk !! Haha !!!
Alhoewel : je komt er echt niks te kort hoor !!
Ik heb net nog ffies op de site gekekenā¦maar daar ben ik steeds meer van overtuigdā¦
Maar flink gewicht blijven verliezen, dan kan ik daar helemaal los :lol:
Inderdaad : op de ene site staat het wel vermeld en op de andere niet. Dan maar zekere voor het onzekere genomen.
Normaal vertrekken wij altijd iets later en dan voor 3 weken, maar het was wel wat duurder geworden. En dan nog het hondenhotel erbij gerekend, liep de rekening tamelijk op.
Maar we zijn al heel gelukkig dat we op reis kunnen gaan !
Wordt eigenlijk een mini-meeting zo te zien en leer ik jullie dan eens kennen. Hoef ik niet naar Nederland te komen, haha !
Goeiemiddag,
Kom even aanwaaien voor ik naar de schaatsbaan ga. Weinig om bij te lezen vandaag. Vanmorgen bij de kapper geweest en was het niet van plan maar ben ook andere schaatsen wezen halen. Straks dus uitproberen.
@Kaylo::dag:, zo staat het select beschreven, maar is niet helemaal compleet. Tenminste als het wordt zoals ze in oktober zeiden, dan komt er onbeperkt gedestileerde dranken bij, snacks en bar op het dakterras van het bijgebouw, krant naar keuze en diners in het restaurantje er tegenover, maar daar zal het ontbijt wel zijn dan
Superiorkamer - select service
Deze kamers zijn voorzien van airconditioning, LCD-tv, DVD-speler, draadloos internet aansluiting, telefoon, kluisje en minibar. Badkamer met bad en/of douche, toilet en haardroger. Balkon of terras met zitje. Deze kamers bevinden zich in de bijgebouwen en hebben allen zeezicht. Gasten die voor dit kamertype kiezen kunnen (naast het all-inclusive concept) gebruik maken van de select service: 24 uur per dag gratis roomservice, privé-lounge voor het ontbijt, onbeperkt dineren in de à la carte restaurants.
Zal ik dan ook maar eens flink mijn best doen om wat kilootjes te verliezen ? Wil niet afgaan als een gieter daar zenne !
Maar ja, kan eigenlijk mijn wijntje niet laten 's avonds (alhoewel 2 glaasjes kunnen toch geen kwaad dacht ik ?).
Heb verder wel ongezonde eetgewoontes : geen ontbijt, soms 's middags niet eten, soms 's avonds niet eten). Dus heel onregelmatig en zeker nu ik al meer dan 3 maand thuis ben.
Maar ja, ik ben ik en zo moeten ze maar nemen (hoewel ik me niet zo zeker voel). Grote mond, klein hartje !!!
toos : :dag: Ja, had gisteren met Tulin contact gehad en die zei ook dat we dat type best konden reserveren als we in het bijgebouw wilden zitten. Hebben we dus nog kunnen aanpassen.
Gaat ons echt niet om die luxe hoor, maar gewoon verliefd op het bijgebouwtje ! Is zo zalig !!! :wub: :wub:
Succes met het schaatsen straks !
@Kaylo: Voor hubbie ligt dit anders: Hij MOET afvallen anders gaan ze niet opereren en krijgt hij geen kunstknie in de toekomst! Zijn knie is zo versleten dat zn scheenbeen al aan het verslijten is in zn bovenbeenā¦(kniegewricht is totaal versleten en vreet in het bot van onder EN bovenbeen) Dus in juli de operatie en dan MOET hij minimaal 10-15 kilo kwijt zijn.
Voor mij dus het moment om mee te doen, alleen minder strengā¦en toch al 8 kilo kwijt ondertussenā¦
Wijn is niet zo erg, al zeggen ze niet teveel alcohol bij afvallen, en zeker niet BIJ het eten omdat je lichaam dan eerst de alcohol en daarna pas het eten kan verteren en dus de vetten opslaat in je lichaamā¦
Dat staat dus ook op de site van onze āorganisatieā hahaha!!!
Zooo zeg gaan we op luxeā¦
@Kaylo: Het best kun je 3 keer per dag eten, maar das geen nieuws he. Moest poosje geleden naar de dietiste vanwege mn cholesterol. Ik eet ook niet 's morgens, krijg het gewoon niet weg. Ze zei dat dat geen probleem is als je de rest van de dag maar normaal eet. Ik had ook nog wel eens de gewoonte om de lunch over te slaan. Nu eet ik 2 keer per dag en heb minder de neiging om te snaaien, want dat is dan het probleem. Voor mn gewicht hoef ik het niet te doen, moet oppassen dat ik niet te weinig ga wegen. Pas het norovirus gehad en door die staalzooi minder eetlust toch weer 5 kilo kwijt
beppie : ik wens je hubs alvast veel sterkte en doorzettingsvermogen toe hoor ! Hoop dat het echt lukt !
ik drink eigenlijk nooit bij het eten (tenzij op restaurant). Maar heb ook niks van beweging momenteel (mag al 3 maand niks doen) en dat scheelt een pak.